2026-07-09, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kotten82
Linda, och även Erik, är med på krimfup.... Hampus är inte med där.
Där ser man.
Citera
2026-07-09, 17:47
Medlem
Luftiss avatar
Citat:

Senast jag kollade handlade det bara om skilsmässan dem emellan. Det kanske tillkommit något, det vet jag inte, men inte så sannolikt.
Citera
2026-07-09, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Senast jag kollade handlade det bara om skilsmässan dem emellan. Det kanske tillkommit något, det vet jag inte, men inte så sannolikt.

Det var väl någon förlikning också?

Men snälla om Linda eller någon av de andra två hade blivit dömd för barnmisshandel så hade media skrivit om det, den här tråden hade inte missat det. Dessutom hade socialtjänsten varit oerhört involverad.
Citera
2026-07-09, 20:32
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svbk-tant
Jag har läst utlåtandet från skolpsykologen på I Tik-Tok och blev så arg och ledsen över hur denna tjej har misshandlats under så många år. Vad jag inte kan förstå är hur hennes pappa lät det fortsätta utan att sätta ner foten alltså var han medskyldig. Han skulle ha flyttat för många år sedan men han och L var så ihopklistrade mot den övriga familjen. E blev också mobbad, utnyttjad och förlöjligad av båda två. Nu skyller vi allt på L men jag tycker att H också var skyldig för han måste ha sett alla ärr på armarna och att hon aldrig verkade glad utan rädd. Synd att inte alla som höjer honom till skyarna läser här och sedan vidare på Tik-Tok. Han sjönk som en sten nu och jag håller fast vid att E är och var den mest fantastiska pappan. Undrar vad N tycker om allt detta men antagligen vet han inget utan H har lagt fram allt till sin fördel. L sade en gång i en video att H är inte den ni tror och där kan jag nu ge henne rätt.
Länk??
Citera
2026-07-09, 20:34
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svbk-tant
Jag har läst utlåtandet från skolpsykologen på I Tik-Tok och blev så arg och ledsen över hur denna tjej har misshandlats under så många år. Vad jag inte kan förstå är hur hennes pappa lät det fortsätta utan att sätta ner foten alltså var han medskyldig. Han skulle ha flyttat för många år sedan men han och L var så ihopklistrade mot den övriga familjen. E blev också mobbad, utnyttjad och förlöjligad av båda två. Nu skyller vi allt på L men jag tycker att H också var skyldig för han måste ha sett alla ärr på armarna och att hon aldrig verkade glad utan rädd. Synd att inte alla som höjer honom till skyarna läser här och sedan vidare på Tik-Tok. Han sjönk som en sten nu och jag håller fast vid att E är och var den mest fantastiska pappan. Undrar vad N tycker om allt detta men antagligen vet han inget utan H har lagt fram allt till sin fördel. L sade en gång i en video att H är inte den ni tror och där kan jag nu ge henne rätt.

Kommer ihåg att Isabelle hade för sig ett nervöst flackande o blinkande med ögonen. Det beteendetr helt borta sen de flyttade från poly fam
Citera
2026-07-09, 20:37
Medlem
Citat:

Ibland står man väl med bara om man varit typ vittne el liknande?
Citera
2026-07-09, 20:44
Medlem
Anso10765s avatar
Hur hittar man skolutlåtandet från psykologen?

Hittar inte på isabelles tiktok.

Nån som kan länka?
Citera
2026-07-09, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Hur hittar man skolutlåtandet från psykologen?

Hittar inte på isabelles tiktok.

Nån som kan länka?
Om du läser högre upp i tråden så har Luftis skrivit ned den, nr 4650. Inlägget på TikTok är borttaget.
Senast redigerad av Maelha 2026-07-09 kl. 21:05.
Citera
2026-07-09, 22:14
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maelha
Om du läser högre upp i tråden så har Luftis skrivit ned den, nr 4650. Inlägget på TikTok är borttaget.

Tack! 🙏🏻

Helt otrolig läsning 🤯
Citera
2026-07-09, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maelha
Nu är inlägget på TikTok borttaget. Hoppas inte Isabelle råkar illa ut nu. 💔

Själv hoppas jag på att hon råkar mycket illa ut. I har valt att förtala en person, på ett av de mest allvarliga sätten, för en av de värsta sakerna man kan hänga ut en person för. Det har hade kunnat och kan fortfarande få jättestora konsekvenser för L. Bara för att en unge i oförstånd inte kan hålla käften på sina sociala medier. Hade det legat något allvar bakom det här så gör man en polisanmälan eller något liknande. Inte glappar med käften på TikTok.

Jag hoppas att L stämmer ungjäveln, alldeles oavsett om uppgifterna stämmer eller inte.

Och ja, jag har mycket liten respekt för vuxna människor som tror att det här är ett okej sätt att hantera såna här frågor.
Citera
2026-07-10, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Länk??
Fanns på I Tik Tok, borttaget nu.
Citera
2026-07-10, 09:22
Medlem
Fast i en vlogg står Linda och skriker på Signe och Birk för de inte kan städa riktigt. Signe var väl 4 och Birk 2. Man ser verkligen skräcken i Signes ögon. Har man sen mage att lägga ut detta på YouTube, då kan man undra vad som pågår när kameran är avstängd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in