Citat:
Ursprungligen postat av
PyjamasXL
Ja det kanske är nya grejen, inte vet jag, men jag känner igen mig till viss del i det. Jag har inte heller haft särskilt mycket intimliv i mitt liv. Jag har gjort lite av det ena och det andra, men endast bara fastnat och blivit riktigt kåt av att bli avsugen av en attraktiv kvinna. Jag kan fantisera om att ge en kvinna oralsex själv, men kan väl inte säga att jag tycker att det är särskilt upphetsande att göra irl.
En annan sak som är såå inne nu är ju att ha analt sex. Jag kan fantisera och ha riktigt snuskiga tankar kring att ge en attraktiv kvinna det också och hur jag skulle gilla att prova på det. - Men känner jag mig själv rätt så, och om situationen skulle uppstå på riktigt. Då hade jag säkert hittat på någon ursäkt för att slippa. - Låter säkert mycket märkligt i mångas öron, men det kanske beror på att jag har en släng av den där nyupptäckta sexualiteten jag med. Aegosexualitet?
Tips från coachen; gör bara det som känns bra för dig själv! Lyssna på din egen röst och låt magkänslan få bestämma åt dig. Jag tror aldrig att det blir bra om man gör något mot sin vilja, speciellt inte när det kommer till en sådan känslig sak som sex och att vara intim med någon. Ja, vem vet? Kanske har vi samma typ av sexualitet? Bortsett från att du, vad jag kan utläsa från din text, är straight. ☺️