Det har sagts förut men nu gör jag en Elsa och säger det igen: herregud vad tråkig bloggen är. Är det femte inlägget hon tjatar om att hon mår bra på sommaren? Det blir nästan parodiskt när hon försöker fylla bloggen, ”en nybäddad säng”, rafflande! Hon är så dålig på att bena ut vad som är intressant att läsa om, kan hon inte tex beskriva vad boken hon läser handlar om istället för att ha fyra bilder på henne själv som ser nästan exakt likadana ut? Eller samma vyer av diskho eller kakelugn eller stråhatt eller grus.
Jag är dock egentligen glad att hon har så trist blogg för då kanske man äntligen slutar läsa. Samma med Sandras olidliga Parisflytt, glad att jag kommer slippa dem snart!
En annan grej jag stör mig på: varför beställer hon så mycket till Gotland? Saker hon ska ta hem till Stockholm sen, typ finklänningar! Hon gör alltid så, unboxar festskor (
https://elsa.elle.se/gotland/tisdag-sommar-i-p1-nya-skor-och-ett-gammalt-hus) man sen aldrig ser henne använda. Tydligt tecken på hennes shoppingberoende och att hennes babbel om att hon är så tillfreds på Gotland är bullshit, hon scrollar och söker shoppingkickar där lika mycket som hemma.