2026-07-09, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det är ju knappt några som bär stringbikini.

Verkar vara mer vanligt med stringbaddräkt nu. Jag såg ett flertal sådana häromdagen när jag var på stranden.

Något jag trodde bara fanns i porrfilmer och på strippklubbar innan. Man undrar verkligen vad som försiggår i hjärnan på kvinnor som klär sig så offentligt. Och det motsäger ju dessutom din teori om att de bara vill ha en jämn solbränna än mer.

Den troligaste och mest rimliga förklaringen är väl att dagens unga kvinnor är besatta av att blotta sig och framförallt sina rumpor för precis allt och alla så mycket de bara kan. Man hör ju hela tiden hur kvinnor "inte vill bli objektifierade" men det blir ju svårt att ta på allvar när de klär sig som strippor och porrstjärnor offentligt.

Väldigt fascinerande och märkligt fenomen hursomhelst.
Citera
2026-07-09, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Återigen, du svarade inte på mina frågor.

Anser du att kvinnor ska vara topless på stranden också? Ska en kvinna kunna vara topless på torget eller på gatorna, till exempel genom att cykla topless på stan? Ska en kvinna kunna vara helt naken på stranden? För enligt din logik om solbränna så borde du vara okej med detta.

Ja, det är klart en kvinna ska kunna få sola topless på stranden, om hon vill ha solbränna på tuttarna. Många kvinnor gör ju det eller solar helt nakna tom.: men väljer då nudiststränder för bara kvinnor eller speciella sol-ställen för bara kvinnor. Eller solarium. På 1980-1995 solade de även topless på vanliga stränder för att skaffa en fin och jämn solbränna.

Nej, finns ingen anledning för dem att cykla topless eller gå på torg och gator topless. Där blir det förargelseväckande beteende att vara för avklädd. Alltså: lagbrott. Med all rätt. Finns ingen anledning att vara delvis naken i de miljöerna.

Men vid sol och bad, hör det ju till att faktiskt blotta lite mer hud. Bra för D-vitaminupptaget också!
Citera
2026-07-09, 01:14
Medlem
Citat:
Du vet om att ditt argument är otroligt barnsligt? Alltså du är väl medveten om det?

Du säger en person om han inte tycker som du ska han lämna landet. Har han en annan åsikt än vad du har ska han lämna landet. Tycker du inte som jag, försvinn härifrån. Detta är otroligt barnsligt. Det är argument en 11 åring hade använt sig av.

Om du vill bli tagen seriöst måste du sluta upp med detta.

Det är inte att du inte tycker som jag som gör att jag tycker att du borde lämna landet.

Det är att du verkar vantrivas i Sverige och avsky det svenska, som gör att jag anser at du bör lämna landet.
Citera
2026-07-09, 01:14
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Haha, eller hur. Prata om "frihetsideal" i ett land som förbjuder vuxna människor att köpa sex av andra vuxna människor, eller att bruka cannabis bakom stängda dörrar i sitt eget hem.

Jag har inte bott i Sverige på snart 10 år. Räcker att spendera lite tid i andra europeiska länder så inser man snabbt att Sverige är allt annat än ett liberalt land i jämförelse. Ärligt talat svårt att hitta ett mer skitnödigt land än Sverige i Europa.

Det är ett skämt. Allt detta tal om "frihet" är ett stort skämt. Titta på kusinäktenskap som exempel.

Regeringen förbjöd nyss kusinäktenskap. Politikerna som förbjöd kusinäktenskap säger att förbudet är en seger för "individens frihet". Så du ger folk individuell frihet genom att förbjuda dem från att gifta sig med vem man vill. Och man pratar om tvångsäktenskap, något som redan är förbjudet.

Det hela är ett stort skämt.

Som du korrekt påpekar har vi redan massa förbud i Sverige som inte existerar i andra länder såsom sexköp och cannabis rökning.
Citera
2026-07-09, 01:16
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Det är ju du som är rasistisk. och då passar du ju bättre i annat land, där du slipper svenskar som du uttrycker sådant förtvivlat rasistiskt hat mot.

Skärp till dig nu. Mitt hat är inte mot etniska svenskar utan mot liberalismen och feminismen som är ideologin som styr hela vårt samhälle. Hela mitt argument är att etniska svenskar borde hålla med mig då det är deras samhälle som förfaller.
Citera
2026-07-09, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Verkar vara mer vanligt med stringbaddräkt nu. Jag såg ett flertal sådana häromdagen när jag var på stranden.

Något jag trodde bara fanns i porrfilmer och på strippklubbar innan. Man undrar verkligen vad som försiggår i hjärnan på kvinnor som klär sig så offentligt. Och det motsäger ju dessutom din teori om att de bara vill ha en jämn solbränna än mer.

Den troligaste och mest rimliga förklaringen är väl att dagens unga kvinnor är besatta av att blotta sig och framförallt sina rumpor för precis allt och alla så mycket de bara kan. Man hör ju hela tiden hur kvinnor "inte vill bli objektifierade" men det blir ju svårt att ta på allvar när de klär sig som strippor och porrstjärnor offentligt.

Väldigt fascinerande och märkligt fenomen hursomhelst.

Mode. Det är mode. Mode du vet. Mode.

Sedan är det ju så för en del kvinnor att alla bikinis och baddräkter åker in mellan skinkorna... Dess kan givetvis föredra en tunn tygbit från stringbikini/stringbaddräkt mellan skinkorna, framför en större tygbit från en vanlig bikini eller vanlig baddräkt.
Citera
2026-07-09, 01:18
Medlem
Citat:
Jag är själv 2:a och 3:e generationens invandrare. Mina föräldrar är katoliker. Och tro mig på mitt ord: jag har hela mitt liv fått höra om vikten av att integrera sig här i fina Sverige! Hur viktigt det är att ta seden dit man kommer. Och visst: vissa katolska värderingar osv. är nedärvt, även om jag själv är ateist. Men jag är till skillnad från Iman integrerad. Sådana som han förstör för hos som är integrerade, då ni etniska svenskar börjar titta snett på oss och tro att vi är som dem. Och de förstör även för er etniska svenskar, vilket du borde ha märkt vid detta laget om du inte har levt under en sten under flera årtionden...

Så jo. Jag finner mig allt i min rätt att skriva till Iman att dra härifrån om detta landets värderingar inte passar honom. Och passar det inte dig heller, så kan ju du göra samma resa du med.

Här i landet vill vissa (ett fåtal) kvinnor sola och få jämn solbränna över ben och rumpa, på sin annars bleka hud. Låt dem då få göra det! Har du/Iman/andra problem med det, så finns det piller att ta som minskar/tar bort sexdriften hos er.

Annars kan jag ge er äckel inför plagget: det sitter nära analen. Har kvinnan inte torkat sig ordentligt efter nummer två, så kan på det lilla tygstycket finnas bajs. Och anal-svett finns det garanterat där! Så. Blev det inte lika upphetsande nu? Nej just det. String är framförallt ohygieniskt. Men det är upp till damen själv att välja att bära detta ohygieniska plagg, för att få sin jämna solbränna. Så låt dem göra det! Ok?

Varför ska man bli "integrerad" när det är något dåligt att vara som genomsnittliga nutida svenskar?

Det kvittar om det är en nutida hjärntvättad svensk som har dessa dåliga värderingar eller en "integrerad" blatte som har annamat den nutida svenskens destruktiva dumhet i syfte att passa in. Era dåliga värderingar blir inte bra för att ni inte gillar dem som har annorlunda värderingar.
Citera
2026-07-09, 01:18
Medlem
Citat:
Skärp till dig nu. Mitt hat är inte mot etniska svenskar utan mot liberalismen och feminismen som är ideologin som styr hela vårt samhälle. Hela mitt argument är att etniska svenskar borde hålla med mig då det är deras samhälle som förfaller.

På vilket sätt "förfaller" hela samhället av att ett fåtal kvinnor och tjejer bär stringbikin på stranden?
Citera
2026-07-09, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Varför ska man bli "integrerad" när det är något dåligt att vara som genomsnittliga nutida svenskar?

Det kvittar om det är en nutida hjärntvättad svensk som har dessa dåliga värderingar eller en "integrerad" blatte som har annamat den nutida svenskens destruktiva dumhet i syfte att passa in. Era dåliga värderingar blir inte bra för att ni inte gillar dem som har annorlunda värderingar.

Om du inte trivs här och inte vill integrera dig, så är det dig fritt att flytta till ett land du trivs bättre i.
Citera
2026-07-09, 01:19
Medlem
Citat:
Jag är själv 2:a och 3:e generationens invandrare. Mina föräldrar är katoliker. Och tro mig på mitt ord: jag har hela mitt liv fått höra om vikten av att integrera sig här i fina Sverige! Hur viktigt det är att ta seden dit man kommer. Och visst: vissa katolska värderingar osv. är nedärvt, även om jag själv är ateist. Men jag är till skillnad från Iman integrerad. Sådana som han förstör för hos som är integrerade, då ni etniska svenskar börjar titta snett på oss och tro att vi är som dem. Och de förstör även för er etniska svenskar, vilket du borde ha märkt vid detta laget om du inte har levt under en sten under flera årtionden...

Så jo. Jag finner mig allt i min rätt att skriva till Iman att dra härifrån om detta landets värderingar inte passar honom. Och passar det inte dig heller, så kan ju du göra samma resa du med.

Här i landet vill vissa (ett fåtal) kvinnor sola och få jämn solbränna över ben och rumpa, på sin annars bleka hud. Låt dem då få göra det! Har du/Iman/andra problem med det, så finns det piller att ta som minskar/tar bort sexdriften hos er.

Annars kan jag ge er äckel inför plagget: det sitter nära analen. Har kvinnan inte torkat sig ordentligt efter nummer två, så kan på det lilla tygstycket finnas bajs. Och anal-svett finns det garanterat där! Så. Blev det inte lika upphetsande nu? Nej just det. String är framförallt ohygieniskt. Men det är upp till damen själv att välja att bära detta ohygieniska plagg, för att få sin jämna solbränna. Så låt dem göra det! Ok?

Det kvittar om det är en nutida hjärntvättad svensk som har dessa dåliga värderingar eller en "integrerad" blatte som har annamat den nutida svenskens destruktiva dumhet i syfte att passa in.

Era dåliga värderingar blir inte bra för att ni inte gillar dem som har annorlunda värderingar. Om ni så skulle lyckas utvisa alla som inte gillar promiskuositet, luderaktig-klädsel, perversiteter, prideparaden, osv så kommer era värderingar fortfarande vara dåliga.
Citera
2026-07-09, 01:21
Medlem
Citat:
Om du inte trivs här och inte vill integrera dig, så är det dig fritt att flytta till ett land du trivs bättre i.

Jag har redan flyttat från det dåliga svenska landet. Men jag funderar på att flytta tillbaka för att göra livet surt för er.
Citera
2026-07-09, 01:22
Medlem
Citat:
Handlar om mode, Joe88, mode.

Nej det handlar inte om mode. Det handlar om att din förklaring att de "bara vill ha en jämn bränna" inte håller. För hade de velat det hade de gått nakna. Så med stringbikini får de ingen jämn bränna. Då kan du inte säga att de har stringbikini för att de vill ha en jämn bränna. Det fattar du väl själv?

Du lyckas ju inte försvara ditt påstående. Erkänn det istället för att börja svamla om mode.

Citat:
Och? De klär sig inte så i offentliga miljöer, som tex. stranden.

Nej eskorter har oftast anständigheten att klä sig anständigt offentligt. Till skillnad från gemene ung kvinna av idag som tar varje tillfälle de kan att blotta sig för allmänheten. Eskorter kan man dessutom undvika om man vill. Bara att låta bli att gå in på eskortsidor. Men blottande unga kvinnor däremot är omöjliga att undvika om man skulle vilja det. Räcker inte ens att hålla sig borta från stranden. Det går inte ens att gå ner på ICA och handla ett paket mjölk en tisdag utan att man ska hamna bakom någon 18-åring med det nya modet svart string under genomskinliga vita byxor. För att inte tala om alla dessa sinnessjuka leggingsrumpor och exponerade underliv man får i sitt synfält varje gång man går utanför dörren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in