2026-07-08, 22:56
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumbo2022
Vad gör du här, och varför ens kom dina förfäder hit?

Sluta bete dig som att vi är gäster här. Vi är inte gäster, vi är medborgare och du ska behandla oss på samma sätt som alla andra svenska medborgare. Skärp helt enkelt till dig.
Citera
2026-07-08, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Ert liberala feministiska skitsamhälle.

Vi är svenska medborgare och har samma rätt som er etniska svenskar att påpeka allt som är ruttet och vidrigt och sjukt med ert liberala feministiska skitsamhälle. Vi har all rätt att kämpa och bekämpa detta samhället och göra det klart och tydligt för er allt som är ruttet och vidrigt med ert samhälle.

Nuvarande regering jobbar ju för att kunna dra tillbaka svenskt medborgarskap av olika orsaker. Tänk på det du. Och börja bete dig.
Citera
2026-07-08, 22:59
Medlem
Så länge män inte börjar gå runt i stringbikini så tycker jag inte det är ett allvarligt samhällsproblem.
Citera
2026-07-08, 22:59
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du verkar helt skev i hela din tanke!

1. "Horor" är diskreta, de vill inte dra till sig polisens eller andras uppmärksamhet. Och klär sig därför som vilken människa som helst. Det ska liksom inte synas vad de jobbar med, för då kan både de själva och deras kunder få problem. "Horor" skulle alltså inte gå runt öppet i stringbikni för allmän åsyn! I din kära religion finns det rentav "horor" som bär slöja och säljer sex. Så. Du kan inte se på en kvinnas klädval om hon är "hora" eller inte. Lär dig detta!

2. De som bär stringbikin gör det för att de vill få jämn solbränna. Det är för i helvete inte deras problem att du är en fluktande gubbe. Det är ditt problem.

3. En hel del kvinnor blir kåta av att se mäns nakna överkroppar. Ska vi kalla samtliga män med nakna överkroppar på stranden, för "gigolos" då, tycker du? Är du själv kanske en liten gigolo på stranden, som svassar runt där i din nakna överkropp? Som vilken kvinna som helst kan ta sig ett smakprov av, även 67-åriga Berta kan få ta sig en åktur med dig, eftersom du visar din nakna överkropp? Eller ska vi kanske försöka få dig att skämmas, för att du visar din nakna bringa på stranden, din lilla porr-skådis!

Tänk till lite!

Jo, du är horaktig om du är i princip naken offentligt. Du är skamlös, saknar anständighet och vi kan förvänta oss av dig att du kommer hora runt och bete dig som en hora också. För när du förlorar din skam så förlorar du allting, då förlorar du gränser och begränsningar i ditt liv. Du blir då öppen för vad som hest.

Jo, det är ett problem om en kvinna går runt i stringbikini och visar sin röv för främmande män. Om du inte kan förstå det så är det ditt problem.
Senast redigerad av Iman2014 2026-07-08 kl. 23:02.
Citera
2026-07-08, 23:00
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Nuvarande regering jobbar ju för att kunna dra tillbaka svenskt medborgarskap av olika orsaker. Tänk på det du. Och börja bete dig.

Ja, er regering är rasistisk precis som du verkar vara. Det är fortfarande så att vi kan och ska påpeka allt det som är ruttet och vidrigt med ert skitsamhälle. Sen får ni gråta om ni vill.
Citera
2026-07-08, 23:03
Medlem
Citat:

Det är svenskens liberala självdestruktiva idéer som gör att svensken inte kommer finnas i framtiden.

Ni blir arga över att någon påpekar er dumhet och självdestruktivitet.
Citera
2026-07-08, 23:09
Medlem
systems avatar
Nu lutar det såklart åt att detta är en trolltråd, men jag vill ändå göra min röst hörd i frågan.

Såklart ska kvinnor, unga som äldre, få gå klädda som de vill på stränder.

Talibaner med andra åsikter kan flytta till Pakistan eller andra skitställen.
Citera
2026-07-08, 23:11
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Nu lutar det såklart åt att detta är en trolltråd, men jag vill ändå göra min röst hörd i frågan.

Såklart ska kvinnor, unga som äldre, få gå klädda som de vill på stränder.

Talibaner med andra åsikter kan flytta till Pakistan eller andra skitställen.

Nej, det ska man inte få lov.

Eller menar du på fullt allvar att kvinnor ska kunna vara helt nakna då på stranden? För det är vad du säger här.
Citera
2026-07-08, 23:15
Medlem
systems avatar
Citat:
Nej, det ska man inte få lov.

Eller menar du på fullt allvar att kvinnor ska kunna vara helt nakna då på stranden? För det är vad du säger här.
Hur kan du få ”gå klädda som de vill” till att vara ”helt nakna”?

Gå om SFI.
Åk hem.
Sluta trolla.

Välj ovan.
Citera
2026-07-08, 23:17
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Hur kan du få ”gå klädda som de vill” till att vara ”helt nakna”?

Gå om SFI.
Åk hem.
Sluta trolla.

Välj ovan.

Därför att du försvarar stringbikinin där kvinnor visar upp hela sin röv med att kvinnor ska få "lov att klä sig som de vill". Enligt din egen logik ska det då vara okej för kvinnor att vara helt nakna om kvinnor vill vara helt nakna.

Ditt argument är ju baserat på att kvinnor ska få lov att göra allting som kvinnor vill göra. SÅ vill en kvinna vara naken på stranden så ska hon få lov att vara naken på stranden.
Citera
2026-07-08, 23:31
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Sluta bete dig som att vi är gäster här. Vi är inte gäster, vi är medborgare och du ska behandla oss på samma sätt som alla andra svenska medborgare. Skärp helt enkelt till dig.

Du har noll rätt att säga åt oss hur vi ska behandla dig. Speciellt när du ställer krav på vårt sätt att leva. Du har kommit till vårt land, inte tvärtom.
Citera
2026-07-08, 23:54
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Jag är inte halvnaken på stranden då jag inte gillar att bli solbränd. Men om jag av någon anledning vill bada (väldigt sällan jag gör det) så har jag vanliga badbyxor som täcker nästan allting (som är fallet med nästan alla män). Förstår inte varför den frågan är relevant här?
Du förstår kanske att i Afghanistan hade du halshuggits för det. I Saudiarabien hade du stenats. I Iran hade du blivit piskad. I Somalia hade du försvunnit. I Pakistan hade du blivit massvåldtagen innan du fick halsen avskuren. I Syrien hade du eldats upp. Allt eftersom du beter dig som en hora och visar upp dig, halvnaken för män att betrakta.

Hoppas du åker hem, hora. Du passar inte här.
Senast redigerad av Japhy 2026-07-09 kl. 00:15.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in