2026-07-09, 01:38
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Om du inte trivs här och inte vill integrera dig, så är det dig fritt att flytta till ett land du trivs bättre i.

Återigen, sluta med dina barnsliga argument. Detta är direkt skämmigt alltså. Så fort en person har en annan åsikt så säger du att personen ska lämna landet. Nej, vi kommer påpeka vad som är fel med samhället och om du inte håller med får du lägga fram argument som alla andra normala människor gör.

Lägg fram dina argument till varför dagens samhälle är så bra, istället för att använda dig av dessa barnsliga argumenten.
Citera
2026-07-09, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Du är en svensk som påstår sig gilla demokrati och yttrandefrihet får man förmoda, och du vill "integrera" mig till att gilla stringbikini? Vilka andra åsikter får man inte ha?

Ska svenskar som är kritiska till feminister och bögar genomgå ett obligatoriskt hjräntvättningsprogram så att de får de rätta åsikterna som du gillar eller?

Jag vill inte integrera dig till att "gilla string". Jag säger snarare: bo kvar där du bor, om du vantrivs i Sverige bland stringbikinis på stranden och annat som är svenskt.

Eller så kan du välja att iaf. finna acceptans inom dig själv för den svenska kulturen. Så blir det lättare för dig att bo här. Acceptans är en del i integration. man måste inte gilla allt, men man behöver acceptera att de är så.

Om en svensk kvinna åker till ett land där det är krav på hijab, så får hon ta seden dit hon kommer och bra detta. Hon behöver inte gilla det, men hon behöver acceptera det. och integreras i det.

Du behöver inte tvingas att ha på dig stringbikini, så var glad för det iaf! Det enda du behöver göra är att acceptera att här finns de som vill ha det och har det. Eller så kan du välja att bo kvar där du nu bor.
Citera
2026-07-09, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Alla normala och sunda människor hatar detta samhället vi lever i. Har inget med Sverige som land utan med liberalismen och feminismen som förstör hela det västerländska samhället, inkluderat Sverige. Ja, jag kommer inte förneka att jag känner stor avsky mot detta liberala feministiska skitsamhället vi lever i.

Ja, men flytta då. Till ett land som passar dig bättre. Ingen tvingar dig att bo kvar här.
Citera
2026-07-09, 01:40
Medlem
Citat:
Många kvinnor är väldigt mode-intresserade. Visste du inte det?
Och kommer det en viss mode-trend, så kan de bli sugna på den.

Detta handlar inte om att vara "hjärndöda". Utan är mer den kvinnliga motsvarigheten, till vissa mäns intresse för amerikanska bilar eller senaste elektronikprylarna. intressen, helt enkelt. Mode-intresse för kvinnornas del.

Kanske den mest långsökta och patetiska bortförklaringen du någonsin kommit med på detta forum. Och det säger inte lite.

Men ja, kvinnor verkar extra sugna på de modetrender som går ut på att kvinnor ska blotta sig maximalt för allt och alla inklusive barn och klä sig som porrstjärnor, prostituerade och strippor offentligt.
Citera
2026-07-09, 01:42
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Det är exakt så det funkar.
Käften nu och täck dig! Blir inget jannah för dig annars. Fast där är inga kvinnor välkomna, så det spelar ingen roll.

Jo, alla goda kvinnor kommer vara välkomna där och vara i bästa unga ålder och aldrig bli gamla, till skillnad från detta värdelösa livet här där kvinnor blir äldre och blir äckliga kärringar som man inte ens kan titta på.
Citera
2026-07-09, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Modet för kvinnor idag verkar vara att blotta sig för allmänheten inklusive barn. Att exponera rumpa och underliv till max. Att lajva strippor, prostituerade och porrstjärnor precis var de än går.

Och samtidigt vill de inte bli objektifierade

Som sagt var: jag har inte sett en enda kvinna de senaste 4 åren, på vare sig badhuset, pooler, hav eller sjöar som bär stringbikini. Och jag och familjen badar mycket. Båda barnen går i varsin simskola, så badhuset två gånger i veckan, ibland fler gånger om vi går dit på fritiden också. Och denna sommar har vi redan badat i både utomhuspooler och sjöar flera gånger och tom. och hav några några. ingenstans ser jag dessa bikinistrings.

Sist jag såg någon iklädd bikinistring var för fyra år sedan. Det var en ung tjej som bar detta ohygieniska plagg. Vid en utomhuspool. Ingen annan hade det på sig och det var smockfullt vid badstället! Varm och solig dag! Det var sista gången.

Du gillar ju prostituerade. Så varför har du problem med tjejer och kvinnor som ser ut så? Du borde ju högakta dessa tjejer och kvinnor!
Citera
2026-07-09, 01:46
Medlem
Citat:
Jag vill inte integrera dig till att "gilla string". Jag säger snarare: bo kvar där du bor, om du vantrivs i Sverige bland stringbikinis på stranden och annat som är svenskt.

Eller så kan du välja att iaf. finna acceptans inom dig själv för den svenska kulturen. Så blir det lättare för dig att bo här. Acceptans är en del i integration. man måste inte gilla allt, men man behöver acceptera att de är så.

Om en svensk kvinna åker till ett land där det är krav på hijab, så får hon ta seden dit hon kommer och bra detta. Hon behöver inte gilla det, men hon behöver acceptera det. och integreras i det.

Du behöver inte tvingas att ha på dig stringbikini, så var glad för det iaf! Det enda du behöver göra är att acceptera att här finns de som vill ha det och har det. Eller så kan du välja att bo kvar där du nu bor.

Hur är det då med svenskar som ogillar stringbiki ska de också "integrera sig" för de gillar inte den "svenska kulturen" eller är det möjligtvis så att detta inte alls är den svenska kulturen som du påstår att det är, utan det är bara liberalt destruktivt skit som majorteten av svenskarna har blivit hjärntvättade att gilla för tillfället.
Citera
2026-07-09, 01:47
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:

Vi kommer aldrig att acceptera att kvinnor är i princip nakna offentligt på detta sättet då det är vidrigt och äckligt. Till skillnad från dig har vi heder och anständighet och så länge vi lever kommer vi påpeka hur ruttet och vidrigt detta är.
Citera
2026-07-09, 01:48
Medlem
Citat:
Jag pratar om samhället i dess helhet. Stringbikini är en symbol för allting som är fel med samhället då det visar att kvinnor saknar skam och anständighet då en anständig kvinna hade skämts av att visa hela sin röv för allihopa.

Men det jag pratar om är den större bilden, det vill säga feminismen/liberalismen som förstört samhället och helt förstört kvinnan och henns roll i samhället.

Det var fyra år sedan jag sist såg någon bära stringbikini. Gå du till en strand och se efter själv. Det modet verkar vara utdött. För det handlar om mode och inte om politik.

Jaså, på vilket sätt menar du att feminismen har förstört kvinnan?
Citera
2026-07-09, 01:49
Medlem
Citat:
Det är du som är porrskadad. Du tar ju tom. hebifiler i försvar, som verkligen kan göra illa barn.
Sedan sitter du här och ojar dig över att vissa tjejer och kvinnor klär sig i tringbikini för att få en jämn solbränna. vad har du för skev moral egentligen?
Att sådana som du ens tillåts hålla på bekräftar ju bara min "tes" att sådana som du härskar över det som är fel. Vi andra tänker bara på bad som ett bad och inget annat än så. Vi normala är inte som du, det vill säga religiöst felbetingade.
Din relation med Gud verkar vara snedvridet?
Citera
2026-07-09, 01:50
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ja, men flytta då. Till ett land som passar dig bättre. Ingen tvingar dig att bo kvar här.

Nej, sluta med dina barnsliga argument. Seriöst, du låter som en 10 åring här. Om du tycker att detta samhället är ett bra samhälle så får du lägga fram dina argument till varför det är så och varför jag har fel. Det är så en debatt går till. En person lägger fram sina argument och en annan person lägger fram sina egna argument och motargument.

Om jag säger att detta samhället vi lever i är sjukt och ruttet och du tycker annorlunda, du tycker att detta samhället är bra och fantastiskt och att jag har fel, så får du lägga fram dina egna argument till varför du har rätt och jag har fel.

Det är så vuxna diskuterar. Det du gör är vad man förväntar sig av 10 år gamla barn.
Citera
2026-07-09, 01:54
Medlem
Citat:
Återigen, sluta med dina barnsliga argument. Detta är direkt skämmigt alltså. Så fort en person har en annan åsikt så säger du att personen ska lämna landet. Nej, vi kommer påpeka vad som är fel med samhället och om du inte håller med får du lägga fram argument som alla andra normala människor gör.

Lägg fram dina argument till varför dagens samhälle är så bra, istället för att använda dig av dessa barnsliga argumenten.

Du vantrivs ju här. Då ser jag faktiskt ingen anledning till varför du biter dig fast här.

Metafor, så du kanske förstår bättre vad jag syftar på:
Gör du likadant om du har ett arbete du vantrivs med? Etsar dig fast som en blodigel och försöker ändra strukturen på arbetsplatsen, trots att du varken har ledning eller kollegor med dig på din sida? Du vet: det slaget blir svårt att vinna. Antingen får du sparken eller så blir du sjuk. Eller så byter du arbete till något du trivs med och som passar dig och ditt sätt att tänka bättre!

Som sagt var: det finns bättre platser för dig att bo på, flytta till dessa.

Själv hade jag vantrivs i Saudiarabien eller Afghanistan, Iran osv. Så det vore ju dumt av mig att flytta dit och hoppas att de ska rätta sig efter hur jag vill ha det. bättre då att jag bor i ett land som passar mig.

Detta är inte barnsligt att påpeka. Det är av välmening. Om både dig och det svenska folket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in