Precis. Det är därför jag vill se honom göra en analog av sprängladdningen och sen skruva ihop sändaren.
Nej, det måste han inte. Det är inte det minst olagligt att tillverka en plastbit och sedan stoppa in den i något.
Jo. det måste han. Det kan vara olagligt om någon kan få det till att han har lärt ut hur man tillverkar en slik manick, i synnerhet om någon därpå väljer att använda den.
Sedan så vill han givetvis inte ha något sådant på sitt samvete även om han inte begår ett lagbrott.
Samtidigt som han drivs av ett rättvisepatos och vill informera allmänheten om sina fynd.
Ok, tack, den videon.
Jag ser ingen kopparfärgat cylinderformat objekt. Vid vilken sekund ska det vara?
Vid sekunderna 3-4 syns... batteriet, som har kopparfärg? och som är felplacerat, se USB kontakten och motsvarande hål i plasten för usb. Om JAB skulle trycka ihop som det ser ut där, så skulle det se helt galet ut.
USB-C, bredd 8.34mm, höjd2.56mm, djup 7.5mm, dvs innermåttet.
Konstigt med kulan som hittade på taket som inte hade med det upphittade vapnet att göra. Och vem var den flintskallige som körde Tylers bil? Och vilka var dom andra 3 i bilen?
Det har ju kommit ut en del intressanta klipp som i alla fall jag inte har sett tidigare. Till exempel hur TR 'haltar' runt i P-huset och tar sig upp för trappor som någon som antingen har skadat sitt knä, eller inte är glad att se mig utan det är faktiskt 'a gun in his pocket'. Också intressanta att man hittade en skruvmejsel vid hans 'sniper pad' - undrar vad han hade den till.
Jag lär ju inte orka följa det live som jag gjorde med Depp v Heard men Court TV verkar vara en rätt bra kanal för sammanfattningar.
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Borde dom inte fråga dom från TPUSA som pratade med Tyler tidigare på dagen vad dom pratade om?
Det borde dom och det gör dom förmodligen. Under den faktiska rättegången.
Konstigt med kulan som hittade på taket som inte hade med det upphittade vapnet att göra. Och vem var den flintskallige som körde Tylers bil? Och vilka var dom andra 3 i bilen?
Ja. Åklagarens bevisning så här långt är ett totalhaveri i slow motion.
Det har ju kommit ut en del intressanta klipp som i alla fall jag inte har sett tidigare. Till exempel hur TR 'haltar' runt i P-huset och tar sig upp för trappor som någon som antingen har skadat sitt knä, eller inte är glad att se mig utan det är
Hur vet du att det är TR i bilderna?
Citat:
faktiskt 'a gun in his pocket'.
Inte ett isärbrutet Mauser 98 med kikarsikte, nej, omöjligt. Än mer omöjligt om det inte är isärbrutet.
Citat:
Också intressanta att man hittade en skruvmejsel vid hans 'sniper pad'
Hur vet du att det var TRs "sniper pad"?
Citat:
- undrar vad han hade den till.
Ja, han kan ju i så fall definitivt inte ha använt den till att i så fall återigen sätta ihop geväret igen innan han i så fall gömde det under en buske under hans i så fall flykt från mordplatsen.
Jag lär ju inte orka följa det live som jag gjorde med Depp v Heard men Court TV verkar vara en rätt bra kanal för sammanfattningar.
Citat:
Det borde dom och det gör dom förmodligen. Under den faktiska rättegången.
Du menar att det saknar betydelse när domaren ska avgöra om åklagaren ska visa 'probable cause'?
Precis som med en stor mängd övrig påstådd bevisning som försvaret och domaren inte har fått ta del av?