2026-07-08, 17:13
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iman2014
Du inser att jag inte är mentalt efterbliven, va?

Nej, det framgår inte av dina inlägg.
Citera
2026-07-08, 17:13
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Sveriges befolkning ökar, så du kommer med rena faktafel. Det är din kvinnosyn som är sjuk, inte samhället.

Europas befolkning minskar med 1 miljon människor per år. Att Sveriges totala befolkning fortfarande ökar beror på invandringen men även med invandring så MINSKAR Sveriges befolkning under 80 års ålder. Att den totala befolkningen fortfarande ökar beror på att befolkningen ÖVER 80 års ålder ökar på grund av att vi lever längre och att massa barn föddes under 1940 talet.
Citera
2026-07-08, 17:15
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Så otroligt deprimerande du är. Du är negativ energi. Usch Fy! Hoppas du blir bannlyst.

Jag bara beskriver verkligheten. Ni gör ju allting för att inte behöva tänka på detta och att undvika att tänka på verkligheten och vad som väntar oss. Men det går ju inte att undvika, för en verklighet är en verklighet oavsett hur mycket ni försöker att inte tänka på det.
Citera
2026-07-08, 17:17
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Nej, det går inte att bara ignorera det. För vi pratar inte om någon magtröja eller en kort kjol eller kort klänning eller en urringad tröjda.

Vi pratar om att man får se hela röven på en tjej/kvinna rakt framför sitt ansikte. För ungefär 10 år sedan, när jag oftare gick på stranden, såg jag en ung kvinna/tjej på stranden duscha. Det fanns en utedusch nära stranden där folk gick och duschade efter att ha badat i havet. När jag promenerade intill duschen (det fanns en väg där folk promenerade intill stranden), så såg jag denna kvinnan böja sig ner med ryggen och röven riktade mot mig. Hon hade en stringbikini på sig.

Jag såg hela hennes röv rakt framför mitt ansikte. Det var sjukt irriterande och medans jag tittade på hennes röv såg jag hennes vänner titta på mig. Jag tittade på hennes röv tills hon duschade färdigt och gick bort från duschen. Jag var väldigt arg och irriterade och hade hennes vänner konfronterat mig då (dessa gjorde det inte) så hade jag svarat och sagt åt dem att hon får skylla sig själv. Det är hon som borde ha anständighet att täcka för röven.

Sen jag noterade att kvinnor bär stringbikini på stranden har jag försökt undvika stranden så mycket som möjligt då det är riktigt sjukt hur kvinnor kan klä sig på detta sättet på stranden.

Varför det om du nu är så emot rövar? Är du masochist? Eller bara ovanligt dum i huvudet? Varför vände du bara inte bort blicken och gick därifrån? Du framstår mer och mer som ett rövhål själv, faktiskt.
Citera
2026-07-08, 17:19
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckahesten
Förstår jag dig rätt då om jag tolkar det som att problemet är att du är rädd för att någon ska tycka att du är en snuskhummer för att du inte kan låta bli att glo?

Det är inte rimligt att kräva att Sverige ska stifta antistring-lagar för att du inte kan kontrollera vartåt din blick vandrar.

Du behöver nog jobba med dig själv här och förstå verkligheten och anpassa dig till det faktiskt.

Nej, du har tolkat det helt fel. Jag bryr mig inte vad andra tycker. Jag är inte ett snuskhummer för jag vill att kvinnor ska vara påklädda offentligt.

Jag nämnde detta exemplet för att illustrera att det är omöjligt att inte titta om en kvinna böjer sig framför ditt ansikte och trycker upp HELA hennes röv framför ditt ansikte. Vad hon gör är fullständigt oacceptabelt och det gjorde mig riktigt arg och irriterade. Felet ligger hos henne, inte hos en man som då väljer att titta.

Men i dagens samhälle ser man kvinnor som efterblivna som kan göra vad som helst utan konsekvenser och man försöker få det till att allt ansvar ligger hos män.

Om en kvinna är topless och trycker upp sina bröst och bröstvårtor nära en mans ansikte förstår du väl att en man kommer titta? Det finns en gräns för vad som är acceptabelt och när det handlar om kvinnor som visar sin röv offentligt har den gränsen paserats riktigt rejält.
Citera
2026-07-08, 17:19
Medlem
Citat:
Europas befolkning minskar med 1 miljon människor per år. Att Sveriges totala befolkning fortfarande ökar beror på invandringen men även med invandring så MINSKAR Sveriges befolkning under 80 års ålder. Att den totala befolkningen fortfarande ökar beror på att befolkningen ÖVER 80 års ålder ökar på grund av att vi lever längre och att massa barn föddes under 1940 talet.
Ett fritt och demokratiskt samhälle med en minskad befolkning är fortfarande tusen gånger mer önskvärt än den intellektuellt efterblivna förtryckar-stat som du förespråkar.

Allt du skriver framstår som helknäppt för alla som trivs med att kunna leva sina liv på sina egna villkor.
Citera
2026-07-08, 17:20
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Jag bara beskriver verkligheten. Ni gör ju allting för att inte behöva tänka på detta och att undvika att tänka på verkligheten och vad som väntar oss. Men det går ju inte att undvika, för en verklighet är en verklighet oavsett hur mycket ni försöker att inte tänka på det.

"Vad som väntar oss", där kom den. Vi kommer till helvetet eller?
Citera
2026-07-08, 17:21
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Du kan gapa hur mycket du vill, vi skiter i vad du tycker. 1960 är förbi,har du inte märkt det?
Utvecklingen går framåt, fast inte för dig tydligen.

Utvecklingen går inte framåt. Allting i Sverige är värre idag än 1960. Nästan bokstavligen allting. Lever du i en egen planet eller?
Citera
2026-07-08, 17:22
Medlem
Kleiners avatar
Det är lögn och du är full of shit! Och hur många gång ska du behöva beskriva och påminna verkligheten?

Du är hatiskt och har ingen visdom. Kanske är du inte efterblivet men sannerligen inte smart heller.

Citat:
Citera
2026-07-08, 17:22
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Flytta tillbaka till den medeltida kloaken du kommer ifrån, ingen vill ha dig här och ingen kommer sakna dig

Du är en riktigt sjuk och vidrig person.
Citera
2026-07-08, 17:24
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Som sagt, gillar du inte vårt sätt att leva så stick. Du har ingen rättighet att ställa krav.

Nej, jag kommer stanna och bekämpa er. Det är ni som är sjuka och ruttna och du måste vara medveten om det. Jag kommer göra er medvetna om detta. Det är ni som förstört dagens samhälle och gjort livet helt meningslöst och värdelöst. Och jag har ingen intention att kapitulera utan kommer att bekämpa er ideologi.
Citera
2026-07-08, 17:26
Medlem
Iman2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quoi...
Ett fritt och demokratiskt samhälle med en minskad befolkning är fortfarande tusen gånger mer önskvärt än den intellektuellt efterblivna förtryckar-stat som du förespråkar.

Allt du skriver framstår som helknäppt för alla som trivs med att kunna leva sina liv på sina egna villkor.

Som jag skrev tidigare, tack och lov lever vi endast en väldigt kort tid och sen dör vi och allting försvinner. Detta livet och detta samhället ni liberaler skapat är fullständigt ruttet, vidrigt och meningslöst. Tack och lov kommer vi alla dö snart och allting kommer försvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in