2026-07-07, 23:57
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Nackdelen med att börja om, är att sjuka gäddor som 746 inte längre hamnar i rampljuset. För att inte glömma 785, som jag nu tagit del av. Är visst lite av en kändis? Med i melodifestivalen för länge sedan. Är väl första gäddan som varit med i vanlig TV och inte DumpenTV?
Nej, du måste kolla in Robinsongäddan först. Det är en riktigt, riktigt sjuk jävel. #785 är också med på TV, men är väl mest fjollig, skulle jag säja.
Citera
2026-07-08, 00:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nej, du måste kolla in Robinsongäddan först. Det är en riktigt, riktigt sjuk jävel. #785 är också med på TV, men är väl mest fjollig, skulle jag säja.

Just det, va fan, skrev just om honom. Bra av Dumpen att åka ända dit upp. Undras om Robinsongäddan sitter i en kåta och drömmer om fornstora dar, eller chattar med likasinnade fortfarande.
Citera
2026-07-08, 00:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Just det, va fan, skrev just om honom. Bra av Dumpen att åka ända dit upp. Undras om Robinsongäddan sitter i en kåta och drömmer om fornstora dar, eller chattar med likasinnade fortfarande.
Sitter inte äcklet inne fortfarande, för jag har för mej att han dömdes till ett hyfsat långt fängelsestraff? För övrigt får man väl hoppas att renhjorden trampar ner honom när han muckar och återvänder till byn.
Citera
2026-07-08, 00:42
Avstängd
Citat:
Sitter inte äcklet inne fortfarande, för jag har för mej att han dömdes till ett hyfsat långt fängelsestraff? För övrigt får man väl hoppas att renhjorden trampar ner honom när han muckar och återvänder till byn.

Mycket möjligt, borde vara inlåst för gott.
Citera
2026-07-08, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Har du sett nr 486, Naughty Santa?
Videon där han dansar i tomteluva, tomteskägg och kalsonger?

Tål att bumpas i all evighet. Visst han var inte så grov som några av dom pedofiler som vi har sett tidigare men definitivt en all-star.

Sedan har vi givetvis gäddan Daddycool som jag till och med har hängivet mitt flashback-namn efter. Ännu än pedofil som jagar äldre barn som inte får glömmas bort.
Citera
2026-07-08, 06:37
Medlem
Bumpar några minnesvärda gäddor!

#371 Hallickgäddan, undra om han tog sig ur den lille skallige Thomas våld eller om han fortfarande klär upp sig och tar emot paket och utför skumma uppdrag åt denne paparazziutpressare.

#494 Journalisten, inte en primör som borde dragits upp enligt honom själv. Vi är nog många som väntar på det stora grävet.

#296 Elevassistenten, err err, sånt härligt ticks.
Citera
2026-07-08, 09:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Tål att bumpas i all evighet. Visst han var inte så grov som några av dom pedofiler som vi har sett tidigare men definitivt en all-star.

Sedan har vi givetvis gäddan Daddycool som jag till och med har hängivet mitt flashback-namn efter. Ännu än pedofil som jagar äldre barn som inte får glömmas bort.
Hahaha, ja DaddyCool är en lirare man inte glömmer i första taget. Att han kunde backa med släp bevisade han i konfrontationen, men det är väl egentligen inte det man främst tänker på. Det är nog snarare hans enträgna tjat om sin stora "ådriga" kuk man har lagt på minnet. Och så den mest minnesvärda kommentaren, med emfas; "Jag älskar verkligen fitta." Lite synd att han är så vulgär, tycker jag, för annars hade ju den där kommentaren kunnat bli en riktigt snofsig ringsignal. För min del fick det bli valda delar av #746 samtal med Sara istället. #746 är inte det minsta vulgär i samtalet (loggarna är en annan femma) utan låter bara ofiltrerad ångest blomma ut väldigt äkta och finstämt.
Citera
2026-07-08, 09:50
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:

Han fick bara 16 månaders fängelse tyvärr (i början på 2024) så bör tyvärr vara ute i det fria. Är just nu skriven på en adress på ett fjäll, så han är förmodligen väldig ensam och håller sig undan.

Hans telefonsamtal till fiskaren, urk. Inga man återlyssnar på direkt á la #746.
Citera
2026-07-08, 09:54
Medlem
Citat:
Hahaha, ja DaddyCool är en lirare man inte glömmer i första taget. Att han kunde backa med släp bevisade han i konfrontationen, men det är väl egentligen inte det man främst tänker på. Det är nog snarare hans enträgna tjat om sin stora "ådriga" kuk man har lagt på minnet. Och så den mest minnesvärda kommentaren, med emfas; "Jag älskar verkligen fitta." Lite synd att han är så vulgär, tycker jag, för annars hade ju den där kommentaren kunnat bli en riktigt snofsig ringsignal. För min del fick det bli valda delar av #746 samtal med Sara istället. #746 är inte det minsta vulgär i samtalet (loggarna är en annan femma) utan låter bara ofiltrerad ångest blomma ut väldigt äkta och finstämt.
Kanske kan tipsa dina vänner när du ska iväg och handla eller befinna dig på ställen med mycket folk så de kan ringa dig då...
Citera
2026-07-08, 10:08
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Han fick bara 16 månaders fängelse tyvärr (i början på 2024) så bör tyvärr vara ute i det fria. Är just nu skriven på en adress på ett fjäll, så han är förmodligen väldig ensam och håller sig undan.

Hans telefonsamtal till fiskaren, urk. Inga man återlyssnar på direkt á la #746.
Ja, Robinsongäddam var en extra vidrig satan och ingen man lyssnar på med skadeglad njutning. För min del kan han sitta där och ruttna på fjället. I bästa fall råkar någon närsynt jägare ta fel på honom vid nästa björnjakt och då är ju problemet permanent löst.
Citera
2026-07-08, 10:16
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Kanske kan tipsa dina vänner när du ska iväg och handla eller befinna dig på ställen med mycket folk så de kan ringa dig då...
Bra idé! Det finns ju numera också väldigt praktiska appar för att ringa fejksamtal till den egna mobilen. Man behöver bara ställa in några olika klockslag innan man ger sej in i trängseln bland kunder eller spårvagnspassagerare, sedan sköter det sej alldeles själv. Jag är en generös natur och jag delar frikostigt med mej av #746 ångestfyllda lipande till alla som vill lyssna och förstås även till alla som inte visste att dom ville lyssna förrän dom råkade sammanstråla med MisterClueless. #746
Citera
2026-07-08, 11:46
Medlem
Citat:
Nackdelen med att börja om, är att sjuka gäddor som 746 inte längre hamnar i rampljuset. För att inte glömma 785, som jag nu tagit del av. Är visst lite av en kändis? Med i melodifestivalen för länge sedan. Är väl första gäddan som varit med i vanlig TV och inte DumpenTV?
Du har 100% rätt.
Ångrar inlägget nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in