2026-07-07, 21:15
Medlem
Lowhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Vilka gäddor har också varit omdiskuterade. Jag förstår att de aktuella (typ senaste 50 eller så) debatteras mest. Sedan följer väl de gäddor som utmärkt sig. Och de är väl alltid aktuella? Också bra att hålla koll på.

Robbinsongäddan #144
Baskergäddan #716
Pedo-nekrodrömmar #200
Oxykarl #271
Sälenresan #367
Centerns kapten #375

Är alla några extra minnesvärda gäddor på olika vis.
Citera
2026-07-07, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho
Robbinsongäddan #144
Baskergäddan #716
Pedo-nekrodrömmar #200
Oxykarl #271
Sälenresan #367
Centerns kapten #375

367 Någon som minns hans namn och kan kolla om han fortfarande gör krigsanalyser på FB?
Citera
2026-07-07, 21:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Han är så omdiskuterad att det nästan finns underlag för att starta en tråd bara om 746.
Lämpligtvis med namnet småbarn och hundar -tråden där vi bara diskuterar 746.
MisterClueless blir moderator.
Hahaha, ja det finns onekligen en hel del att diskutera om #746.
Citera
2026-07-07, 21:53
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Det där, citat: "jag har ingen nedre åldersgräns". Är riktigt jävla sjukt. Har man så sjuka störningar, vore tvångskastrering ett rimligt alternativ.
Ja, det är helt ofattbart att det kan gå så fel i huvudet på någon som det gjort på #746. Jag har varit inne på det här med kastrering också, men som Vedklyv1980 så riktigt påpekade är lobotomering faktiskt mer effektivt. Men det hindrar ju förstås inte att man kastrerar också, för säkerhets skull. Eller helt enkelt för att man kan. Vi har ju en tradition av både hängslen och livrem här i landet.
Citera
2026-07-07, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
367 Någon som minns hans namn och kan kolla om han fortfarande gör krigsanalyser på FB?
Jag blev nyfiken och blev tvungen att kolla. Svar ja. (Hittade namnet i en gammal rebus)
Citera
2026-07-07, 22:06
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Jag blev nyfiken och blev tvungen att kolla. Svar ja. (Hittade namnet i en gammal rebus)
Den här jävla MÖPen minns jag utan att ens kolla gamla rebusar. En av anledningarna till att det är att Patrik kallade honom "hjärtlös" i konfrontationen eftersom han lurat flickan (som lyckligtvis var fiktiv) till Sälen och sedan bara struntat i henne. Dåren håller fortfarande på med långa monologer på sin Facebook och jag tror inte att det är någon enda människa som är intresserad. #367
Citera
2026-07-07, 22:07
Medlem
Citat:
Robbinsongäddan #144
Baskergäddan #716
Pedo-nekrodrömmar #200
Oxykarl #271
Sälenresan #367
Centerns kapten #375

Centergubben har jag svaga minnen av. Träffa på Patrik i ett hotellgarage, när han hade förväntat sig 13-14 åring, måste ju va en jävla chock. Robinsongäddan såg man i Robinson, det var en dryg jävel. De andra känner jag inte till. Får kolla in.

Någon som har mer info om 785? Kul publicering. Ser ju jätteställd ut, men blir väl kortslutning när man förväntat sig en 13-åring och får se Patrik. "Blir lätt fel då".
Citera
2026-07-07, 22:16
Medlem
Lowhos avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Den här jävla MÖPen minns jag utan att ens kolla gamla rebusar. En av anledningarna till att det är att Patrik kallade honom "hjärtlös" i konfrontationen eftersom han lurat flickan (som lyckligtvis var fiktiv) till Sälen och sedan bara struntat i henne. Dåren håller fortfarande på med långa monologer på sin Facebook och jag tror inte att det är någon enda människa som är intresserad. #367

Fullblodad narcissist det där. En mycket otäck människa. En gädda där jag önskar man hade fått till en längre konfrontation.
Citera
2026-07-07, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nej, det var både oläsligt och obegripligt!

Två minnesvärda gäddor till:
#528 Katkinky. Snyftandet i konfrontationen matchar gnyendet i #746 telefonsamtal. En gädda som har egen Wikipedia-sida. Bor nu på ny ort, utan fru, och utan inplanerade spelningar. Som det kan gå...
#486 Naughy santa 😂😂😂😂😂
Citera
2026-07-07, 22:27
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Fullblodad narcissist det där. En mycket otäck människa. En gädda där jag önskar man hade fått till en längre konfrontation.
Ja, det är många av gäddorna som har typiska narcissistiska drag och det här var en av dom värre i det avseendet. Han sa tyvärr inte ett ljud under konfrontationen. Här hade man verkligen önskat ett damage control-samtal efteråt, typ det som #746 inbillade sej skulle lösa situationen, men det fick vi inte. Nu minns vi honom bara som gädda, MÖP, narcissist och med ett fånigt förnamn.
Citera
2026-07-07, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
796 har ingen fallhöjd, men då pga han runkat sig genom livet, däremot känns 795 rätt trött när han skriver om barnen och skulle definitivt kunna kvala in som någon som fruktlöst dammsugit Tinder etc och så plötsligt nappar det -det enda han kunde få är alltså en pedofilmorsa och då leker han peddo bara för att få ligga

Ja 795 kändes inte som någon riktigt gädda. Men bara för utseendet kan bedra betyder de ju inte att han inte har mörka fantasier. Men tkr ändå de talar för det du skriver. Det som talar emot är ju att han ändå ser rätt bra ut tkr jag. Välklädd, smal, vältalig osv. Men sådana har vi sett förut på dumpen men han bör inte haft svårt att få matchningar på tinder. Hm klurig vet inte riktigt va ja ska tro.
Citera
2026-07-07, 22:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Nej, det var både oläsligt och obegripligt!

Två minnesvärda gäddor till:
#528 Katkinky. Snyftandet i konfrontationen matchar gnyendet i #746 telefonsamtal. En gädda som har egen Wikipedia-sida. Bor nu på ny ort, utan fru, och utan inplanerade spelningar. Som det kan gå...
#486 Naughy santa 😂😂😂😂😂
Hahaha, ja om #367 fortsätter sådär är det nog risk att vi får en påfallande stor grupp vapenvägrare istället. 😅 Han krattar verkligen manegen för sådana med sitt jävla mässande på Facebook. Försvarsmakten borde faktiskt ha lite extra koll på honom eftersom han underminerar och destabiliserar det svenska försvaret med sina inlägg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in