Citat:
Ursprungligen postat av
Iman2014
I princip varje kvinna jag ser på Tiktok har stringbikini på sig, där man ser 95 % av röven.
Jag undviker verkligen att gå på stranden under sommaren, på grund av hur kvinnor klär sig, men nästan varje gång jag ser en kvinna gå från stranden ser jag henne med stringbikini där man ser 95 % av röven. Bland lite äldre kvinnor är det annorlunda, till exempel kvinnor över 30 års ålder har vanliga bikini på sig, men bland yngre kvinnor är det extremt vanligt med stringbikini.
Här är ett exempel på vad jag syftar på
https://www.tiktok.com/@brunettensunniva/video/7591435260689239318
Men du skriver i din trådstart att det är vad du ser på stranden. Och där ser iaf. inte jag det du påstår finns där. Att du får upp lättklädda
barn/unga tjejer på nätet, beror ju givetvis på att du sitter och söker på
barn mellan 11-17. Och helst lättklädda sådana. Så då är det väl inte så konstigt att det är sådana bilder du får upp i ditt flöde?
Du har dessutom en väldigt märklig dubbelmoral, eller vad man nu ska kalla det för. Du tycker att du ska få ligga med
barn mellan 11-17. Det tycker du är heeeelt naturligt. Men nåde tjejer och kvinnor om de bär string på stranden! Du resonerar helt snedvridet och sjukt. Barn tar skada av sexuella övergrepp. De tar inte skada av stringbikins på stranden. Försök förstå detta!
Och vill du inte överhuvudtaget integrera dig och anpassa dig till det svenska samhället där man
inte får begå sexuella övergrepp på vare sig barn eller vuxna, men man får gå klädd i stringbikini på stranden. Så finns det, som andra redan har skrivit till dig: bättre länder för dig att bo i. Där det (tyvärr) är lagligt att begå sexuella övergrepp, både mot barn och mot vuxna
samtidigt som kvinnor inte tillåts att visa håret eller rentav inte tillåts visa ansiktet. Bättre du flyttar till ett sådant land! Där lär du trivas bättre. Synd bara om barn i det landet att det kommer en barn-fientlig rackare till, till deras land, där barnen inte har något skydd av lagen........