2026-07-07, 22:12
Medlem
FruKrokodils avatar
Bra tips där Hanna!
En okänd park bredvid ett matställe i ett område där det bor 400 000 människor.
Men det är väldigt bra info om man nu skulle ramla förbi bara sådär, eller tappas från ett rymdskepp (lika stor chans att man hamnar just där utan att veta mer info).

För övrigt, den där poolen är bland det absolut sorgligaste jag sett- den andas verkligen Sovjetunionen 1983. Tjernobyl lockar mer än den där utgrävda pölen.
Har aldrig sett att den nås av minsta solstråle trots att pölen ligger vid medelhavet. Och de där sönderblekta palmerna i bakgrunden...
Men där får familjen kritvit vara helt ensamma och det scorar nog högst av allt hos Hanna.
Citera
2026-07-07, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
På tal om något helt annat, har hon uppdaterat något om hur det går med hennes tänder?
Hon höll väl på för typ ett år sedan med att gå till ”en så bra tandläkare!!!!”?
Skulle hon bara laga något akut eller vad sa hon? Har för mig att det var något hon påbörjade då relaterat till hennes dåliga tandhälsa?

UNDRAR också
Citera
2026-07-07, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Ja verkligen 😱
Alltså så slappt att inte bara filma ur andra vinklar! Tex varför filma Kebabis rygg och Lars framifrån i gungan istället för tvärtom?
Var inte bara jag då 😁
Nej precis, hon bara filmar utan nån tanke alls då hon ändå blurrar allt. Spelar ingen roll hur det ser ut.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-07-07 kl. 22:26.
Citera
2026-07-07, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Bra tips där Hanna!
Men det är väldigt bra info om man nu skulle ramla förbi bara sådär, eller tappas från ett rymdskepp (lika stor chans att man hamnar just där utan att veta mer info).

För övrigt, den där poolen är bland det absolut sorgligaste jag sett- den andas verkligen Sovjetunionen 1983. Tjernobyl lockar mer än den där utgrävda pölen.
Har aldrig sett att den nås av minsta solstråle trots att pölen ligger vid medelhavet. Och de där sönderblekta palmerna i bakgrunden...
Men där får familjen kritvit vara helt ensamma och det scorar nog högst av allt hos Hanna.

Lekparken ser också bara ut som en.. vanlig lekpark? Finns hur många som helst i Sverige med som man kan besöka om man bara lämnar hemmet.
Citera
2026-07-07, 22:48
Medlem
Citat:
Bra tips där Hanna!

Livet! Nyp mä

😅😅😅😅😅
Citera
2026-07-08, 04:27
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Lekparken ser också bara ut som en.. vanlig lekpark? Finns hur många som helst i Sverige med som man kan besöka om man bara lämnar hemmet.

Med den översvallande reklamen Hanna gjorde för denna okända lekplats i ett annat land så hade man önskat mera så att säga. Typ gratis flyg och en markering på maps.
Det är ingen hemlighet att jag bor i Stockholm med enormt utbud av olika lekplatser men jag är helt säker på att man kan hitta liknande även söderut i Sverige.

Det som gör denna lekplats riktigt exklusiv är att Hanna kan känna sig obevakad och fri, trots att klockan är närmre 11 på dan och inte 07:30.
Citera
2026-07-08, 05:20
Medlem
Varför är uv-dräkten så stor på ungen???

O skulle knappast hålla med om att en uv dräkt är ert gulligaste på ett barn?!🤣
Citera
2026-07-08, 05:27
Medlem
Citat:
Med den översvallande reklamen Hanna gjorde för denna okända lekplats i ett annat land så hade man önskat mera så att säga. Typ gratis flyg och en markering på maps.
Det är ingen hemlighet att jag bor i Stockholm med enormt utbud av olika lekplatser men jag är helt säker på att man kan hitta liknande även söderut i Sverige.

Det som gör denna lekplats riktigt exklusiv är att Hanna kan känna sig obevakad och fri, trots att klockan är närmre 11 på dan och inte 07:30.

Jaa tycker nästan synd om Hanna som ansträngt sig, filmat och pixlat turklands mest exklusiva gungställning bakom kebabhaket🤣
Bra beskrivning *vid statyn*
Senast redigerad av Barahartillfalligt 2026-07-08 kl. 05:39.
Citera
2026-07-08, 05:43
Medlem
https://imgur.com/a/ueR1exm
Citera
2026-07-08, 08:09
Medlem
Både patricia & Therese har nu avslutat sina tävlingar ( säkert fler influenser som var i Leksand jag inte har koll på) så känns bara så konstigt att Hanna inte ens har "börjat" med sin, för nu är majoriteten av svenska folket på semester, så hon missar ju liksom en bra tillfälle.
Citera
2026-07-08, 08:44
Medlem
Hur mycket tvätt hinner det bli på några få dagar? Har de börjat pott-träna månntro…? 🫢
Citera
2026-07-08, 08:50
Medlem
Om det är någon som skulle vilja uppleva en lekplats med gungor OCH rutschkanor OCH ett matställe BREDVID! Då behöver ni bara åka till Turkiet!!!! Tips!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in