Citat:
Ursprungligen postat av
motyl
Stackars Kebaben som fick panik-installera en till bilstol igårkväll för att Hanna ska kunna bevisa att de minsann ha en bakåtvänd också. Tror inte en sekund på det.
Min brorsas yngsta mår extremt illa när de kör bil, över hälften av gångerna spyr han rakt ut när de kör bil. Hur löser de det? Jo, de kör inte bil med den ungen mer än det som är nödvändigt dvs inte 100 resor till Rusta och Eko var och varannan dag. När de väl kör får han åka bakåtvänt och så får de ta med kråkpåsar. Inte fan finns det nån annan lösning rent säkerhetsmässigt. Och de bor också på en liten skitort stor som Hannas.
Min gissning är att L tyckte det var tråkigt att åka bil timmavis varje dag så de flyttade fram henne så Hanna slipper underhålla henne utan kan fortsätta sitta och suga på tummen framför reels.
Vet inte om jag tycker det är så synd om kebaben faktiskt, han verkar lika mentalt störd som H och värdelös i sin papparoll.
Rimligt också att Lars skulle skickas iväg till Malmö i flera dagar om hon nu är så otroligt åksjuk och hatar att åka bil bara för att föräldrarna Soffasson skulle måla trappan i flera dagar. Dom gör verkligen inte ett skit för sitt barns skull.
Du blev påkommen H för att du själv la ut en bild på ditt värdelösa föräldraskap, ingen här har letat något fel. 100% att ungen åker framåtvänd 100% av gånger och har gjort det sedan en tid tillbaka.