2026-07-07, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Är "Häng med in på Leksand Sommarland" vlogg 2?

Antar det. Lite speciellt att kalla den första för ”del 1” men inte den andra för ”del 2” 🙃 Men hur ska hon orka hålla reda på sånt i sitt stressiga liv utanför Dalarna?
Citera
2026-07-07, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Varför är det synd att hon blir blurred? Eller är det sättet hon blir blurred som du menar?

Jag tycker det är märkligt att lägga ut sitt barn i varje inlägg/reklam men blurra barnet. Vart är integriteten och varför ens lägga ut om hon ska blurra? Hon kan inte undvika att ha med sitt barn i varje inlägg som nämnt men tror hon gör Lars en tjänst genom att blurra. Hycklare
Citera
2026-07-07, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Spammar tråden nu men texten till dagens video.. ”Dalarna gjorde något med hela vår aura. Tempot blev lugnare” Hahahahahaha hur mycket lugnare kan ett tempo bli än det dagliga tempot hos Hanna Theorin i Smålandsstenar??
Hahaha!!!! Undra om hon driver eller faktiskt tror att hon har ett hektiskt normalt liv.
Citera
2026-07-07, 12:36
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Antar det. Lite speciellt att kalla den första för ”del 1” men inte den andra för ”del 2” 🙃 Men hur ska hon orka hålla reda på sånt i sitt stressiga liv utanför Dalarna?
Jamenpreciiiis 🫣🤡 Det går ju inte att hålla reda på att man måste göra på jobbet när det är TVÅ delar 😂
Citera
2026-07-07, 13:40
Medlem
På tal om något helt annat, har hon uppdaterat något om hur det går med hennes tänder?
Hon höll väl på för typ ett år sedan med att gå till ”en så bra tandläkare!!!!”?
Skulle hon bara laga något akut eller vad sa hon? Har för mig att det var något hon påbörjade då relaterat till hennes dåliga tandhälsa?
Citera
2026-07-07, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Jag tycker det är märkligt att lägga ut sitt barn i varje inlägg/reklam men blurra barnet. Vart är integriteten och varför ens lägga ut om hon ska blurra? Hon kan inte undvika att ha med sitt barn i varje inlägg som nämnt men tror hon gör Lars en tjänst genom att blurra. Hycklare
Då förstår jag, håller med!
Citera
2026-07-07, 14:25
Medlem
Varför köper man inte uvkläder som passar?! Inte stora som tält………
Citera
2026-07-07, 14:27
Medlem
Men herregud stackars L, hon badar ju i sin uv-dräkt.
Citera
2026-07-07, 14:36
Medlem
Gulligt, gölligt, såååå sött på små baaarn. Nä, det är funktionellt Hanna! Idiot.
Citera
2026-07-07, 15:27
Medlem
Hon låter som ett barn som klätt sin docka.
Citera
2026-07-07, 16:53
Medlem
DiskussionFlyktings avatar
Stranden ✅
Beige mat ✅

Då väntar vi på det rosa trädet och någon nyp mä jag ryser historia om hur tacksam hon är att få uppleva Turkland med Larsa.

Verkligen stor uv-dräkt, hon har nog ingen aning om vad hon har för storlek. Också mer praktiskt med 2-delat i hennes ålder. Men inte lika gölligt förstås.
Citera
2026-07-07, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Gulligt, gölligt, såååå sött på små baaarn. Nä, det är funktionellt Hanna! Idiot.

Om hon tycker det är så gulligt, och att gulligt är den viktigaste egenskapen hos barnkläder, VARFÖR har hon aldrig hart UV-kläder tidigare? Haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in