2026-07-07, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag har använt "Snälla...jag gör vad ni vill...jag gör vad ni vill." Det är precis lagom långt för att lämpa sej som ringsignal och har en alldeles särskilt ynklig ton som jag tycker väldigt mycket om. Jag funderar faktiskt på att skapa ett kortare notifieringsljud också att använda till t ex SMS. Där tycker jag att det ångestfyllda " Nej!" i slutet av samtalet kan passa väldigt fint. Det är kort och kärnfullt. Jag kommer nog att förstärka det en aning med eko också, men inte alltför mycket. Det är viktigt att behålla autenticiteten och inte göra våld på något så bra och äkta. #746
Bra val. "Det här går inte" och "alla kommer att hata mig" skulle man också vilja få in någonstans.

Citera
2026-07-07, 17:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Bra val. "Det här går inte" och "alla kommer att hata mig" skulle man också vilja få in någonstans.

Ja, jag är mycket nöjd hittills, men det finns ju absolut ingenting som hindrar att man gör små trevliga notifikationsljud även av dom där två "bevingade" citaten. #746
Citera
2026-07-07, 17:43
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
På tal om 746. Har läst in, och lyssnat på samtal. Där har du både social och ekonomisk fallhöjd i ett.

Ekonomisk: Relativt välbetalt jobb, nu utköpt. Men de pengarna går ju snabbt. Huset till försäljning, svårsålt. Flytt till liten lägenhet.

Socialt: Det säger han själv, "Alla kommer hata mig" "Mina bröder", har de haft en bra sammanhållning i familjen, så är det ju en social katastrof för honom.

Folk kan ju bli bittra för mindre.
Ja, inte har då #746 direkt skaffat sej en skjuts i karriären eller klättrat socialt med sina perversa bravader. Han är en i sanning fascinerande människa. Han har precis allt som man själv inte har. Men livet är orättvist. Vissa får mer, andra mindre, 😅
Citera
2026-07-07, 17:51
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Sitter och läser loggarna igen till allas vår favorit 746. Förutom allt perverterat han skriver noterade jag att fiskaren vid ett tillfälle ursäktar sig för att hon inte kunnat prata för att hennes mamma ligger på sjukhus. Han kommenterar inte ens det, alla normala människor hade ju undrat vad som hänt och sagt något stöttande, men inte han inte. Han är verkligen inte en av guds mest lyckade skapelser.

746
Nej, för typer av #746 sorgliga kaliber brukar empati inte vara ett utmärkande särdrag. Gud måste ha sagt både "Jävlar!" och "Helvete också!" när #746 kom till världen. Resten av dagen tog han gissningsvis ledigt och funderade på hur han skulle kunna undvika att skapa sådana missfoster igen.
Citera
2026-07-07, 18:56
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Gäddtiteln på #796 kombinerat med hans samling av fullständiga DÅRsamtal är ju ren konst!
Riktigt obehaglig. Får mobbare-vibbar av honom, verkar vara en rutten person rätt igenom.
Citera
2026-07-07, 19:00
Medlem
Lowhos avatar
Citat:
Nej, för typer av #746 sorgliga kaliber brukar empati inte vara ett utmärkande särdrag. Gud måste ha sagt både "Jävlar!" och "Helvete också!" när #746 kom till världen. Resten av dagen tog han gissningsvis ledigt och funderade på hur han skulle kunna undvika att skapa sådana missfoster igen.

#746 ja...snubben som lyckades mynta det vidrigaste chattinlägget: "jag har ingen nedre åldersgräns".
Fyfan asså, jag gråter inte den dagen detta monster dör. Tror ingen annan gädda har lyckats med att inleda en chatt så sinnessjukt.

Angående ledighet så verkar dumpen gått på semester, för nu publiceras det knappt någonting som innan.
Citera
2026-07-07, 19:25
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho
#746 ja...snubben som lyckades mynta det vidrigaste chattinlägget: "jag har ingen nedre åldersgräns".
Fyfan asså, jag gråter inte den dagen detta monster dör. Tror ingen annan gädda har lyckats med att inleda en chatt så sinnessjukt.

Angående ledighet så verkar dumpen gått på semester, för nu publiceras det knappt någonting som innan.
Ja, #746 spelar verkligen i en alldeles egen liga. Inte heller jag skulle känna mej särskilt upprörd om han lämnade jordelivet.
Citera
2026-07-07, 19:27
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Riktigt obehaglig. Får mobbare-vibbar av honom, verkar vara en rutten person rätt igenom.
Mycket obehaglig människa. Hela hans vidriga personlighet blottläggs i dom chattarna och ljudfilerna. #796
Citera
2026-07-07, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lowho

Det där, citat: "jag har ingen nedre åldersgräns". Är riktigt jävla sjukt. Har man så sjuka störningar, vore tvångskastrering ett rimligt alternativ.
Citera
2026-07-07, 20:51
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:

Han är så omdiskuterad att det nästan finns underlag för att starta en tråd bara om 746.
Lämpligtvis med namnet småbarn och hundar -tråden där vi bara diskuterar 746.
MisterClueless blir moderator.
Citera
2026-07-07, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Han är så omdiskuterad att det nästan finns underlag för att starta en tråd bara om 746.
Lämpligtvis med namnet småbarn och hundar -tråden där vi bara diskuterar 746.
MisterClueless blir moderator.

Vilka gäddor har också varit omdiskuterade. Jag förstår att de aktuella (typ senaste 50 eller så) debatteras mest. Sedan följer väl de gäddor som utmärkt sig. Och de är väl alltid aktuella? Också bra att hålla koll på.
Citera
2026-07-07, 21:05
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Vilka gäddor har också varit omdiskuterade. Jag förstår att de aktuella (typ senaste 50 eller så) debatteras mest. Sedan följer väl de gäddor som utmärkt sig. Och de är väl alltid aktuella? Också bra att hålla koll på.

Hank är väl nästan nr 1 han är Dumpens Holy Grail. Kungsgäddan 505 (skäggmiffot) har varit mycket på tapeten med. Raketen 588 förstås. Woke journalisten 494 en annan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in