2026-07-05, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Som vanligt 796 uthängd som pedofil när lustarna tar över när dumpen påtvingar han barn. Han ville träffa en mamma och är ingen pedofil. Näää dagens uthängda blir bara värre när dumpen kör sina fula tekniker.
Precis som #746 hävdar han att det bara är fantasier... Hade jag haft sådan fantasi hade jag bett att få bli lobotomerad!

Citera
2026-07-05, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Precis som #746 hävdar han att det bara är fantasier... Hade jag haft sådan fantasi hade jag bett att få bli lobotomerad!

Jo men nu framgår det tydligt i loggarna att avsikten är att ligga med ludret till mamma. Blir låg fallhöjd på denna som vanligt

Skärpning dumpen
Citera
2026-07-05, 21:36
Medlem
Citat:
Jo men nu framgår det tydligt i loggarna att avsikten är att ligga med ludret till mamma. Blir låg fallhöjd på denna som vanligt

Skärpning dumpen

Ja, varför plockar de upp dessa sjuka gäddor. 746 och senaste borde vridits av nacken på direkt och slängts tillbaka i sjön.

”Ludret” hmm, fräsch kommentar, men kanske blir så när man inte fått något på länge?

Vet inte hur länge 746 gått utan. Vet du, eller lägrar han också ”tjejer” som 785?
Citera
2026-07-05, 21:39
Medlem
Citat:

Skärpning dumpen
Jag gratulerar dig om du lyckades hitta något som var tydligt i de loggarna.

Citera
2026-07-05, 21:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Ja, varför plockar de upp dessa sjuka gäddor. 746 och senaste borde vridits av nacken på direkt och slängts tillbaka i sjön.

”Ludret” hmm, fräsch kommentar, men kanske blir så när man inte fått något på länge?

Vet inte hur länge 746 gått utan. Vet du, eller lägrar han också ”tjejer” som 785?

Nä fyfan för 746, han är incel och stinker tonfisk rakt av 🐟 . Den enda som är oskyldig och som inte förtjänar stryk är 785.
Citera
2026-07-05, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Nä fyfan för 746, han är incel och stinker tonfisk rakt av 🐟 . Den enda som är oskyldig och som inte förtjänar stryk är 785.

785 ville slicka en 13-åring. Sjukt det med, så visst förtjänar han att bli lite strykrädd.
Citera
2026-07-05, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Var och när antyder Sara detta?
I slutet av konfrontationen
Citera
2026-07-05, 21:50
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
#796 var en extra vidrig gädda som på sedvanligt gäddmanér hävdar att han är oskyldig och bara skulle träffa en vuxen kvinna. Inte nog med att han är peddo och även våldsbenägen - han ska producera eget övergreppsmaterial tillsammans med pedofilmamman och hennes barn också. Enligt gäddan har han kunder som betalar en hel del för sådant. #796 måste ju vara en ganska rutinerad pedofil om han ingår i sälj & köp-nätverk som handlar med den sorgliga sortens filmmaterial. Jag vågar sätta min högra hand på att han har enheter hemma som är proppfulla med allsköns dynga.
Hörde lite på ett samtal, vet inte vilket, men han nämnde att ta med sig 10k i förskott till mamman.
Citera
2026-07-05, 22:02
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Som vanligt 796 uthängd som pedofil när lustarna tar över när dumpen påtvingar han barn. Han ville träffa en mamma och är ingen pedofil. Näää dagens uthängda blir bara värre när dumpen kör sina fula tekniker.
Du måste sluta ta allting så allvarligt. Det här var en riktigt sliskig gödgris till gädda. Njut av föreställningen föfan. Allt behöver inte nån jävla akademisk utläggning. Dra av ett garv 😅
Citera
2026-07-05, 22:04
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Hörde lite på ett samtal, vet inte vilket, men han nämnde att ta med sig 10k i förskott till mamman.
Ja gäddan hade stora planer på att bli en aktör att räkna med i barnporrs-produktionsträsket. Bevisar än en gång att de flesta gäddor också är kliniska pedofiler.
Citera
2026-07-05, 22:14
Medlem
Citat:

Skärpning dumpen

796 har ingen fallhöjd, men då pga han runkat sig genom livet, däremot känns 795 rätt trött när han skriver om barnen och skulle definitivt kunna kvala in som någon som fruktlöst dammsugit Tinder etc och så plötsligt nappar det -det enda han kunde få är alltså en pedofilmorsa och då leker han peddo bara för att få ligga
Citera
2026-07-05, 22:14
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Nja, jag tycker nog att #796 anmälde sej högst frivilligt till tjänstgöring, om man säjer så. Han har riktigt allvarliga problem. Det vi tyvärr nte fick höra var ett samtal efter konfrontationen där #796 försöker komma undan publicering. Och det gör egentligen ingenting, för samtalet med #746 är ändå min absoluta favorit. "Snälla...jag gör vad ni vill...jag gör vad ni vill..." Snyft och ulk. #746 måste betraktas som Dumpens okrönte lipsillskung.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in