2026-07-07, 20:03
Medlem
Kirk03Linds avatar
Låt oss säga om jag skulle ta "ansvar" enligt hur ni vill det och bli bättre så folk faktiskt gillar mig, även om en del gör det.

Vad ska jag då göra i så fall? Inte yttra mig positivt om stormakt ledare?
Citera
2026-07-07, 21:22
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttiluringen
Du är lite som ett barn som har svårt att skaffa vänner. Istället för att försöka skapa riktig kontakt med andra barn provocerar du fram en reaktion i hopp om att dom iallafall ska uppmärksamma dig.

När din charm och humor inte funkar försöker du provocera genom kontroversiella åsikter eller uttalanden, för då får du iallafall kontakt med folk.

Det, eller bara efterbliven.
Känns ärligt som en kombination av lågt iq och uppmärksamhetsbehov som är större än Joakim Lundell's
Citera
2026-07-07, 21:26
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Jag har inte haft svårt som barn att skaffa vänner. Du vet inte hur mitt liv har varit för att jag har inte berättat om det.

Och jag är inte efterbliven. Hur svårt kan det vara flr folk som dig att förstå? Vet du ens hur det känns att oftast få det? Hur skulle du känna om jag skulle kalla dig efterbliven många gånger?

Inget av det är stämmer.
Tycker mig hört någonstans att du var dåligt omtyckt och mobbad som barn. Stämmer inte det?
Citera
2026-07-07, 21:28
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Känns ärligt som en kombination av lågt iq och uppmärksamhetsbehov som är större än Joakim Lundell's
Jaha. Det får du väl tycka.

Men jag tycker om uppmärksamhet, ju större jag blir på Tik Tok och mer igenkännande på stan desto mer roligt är det att vara i rampljuset 😁.

Det är liksom ett av målen på Tik Tok. Twitter/X är jag inte så ambitiös att bli känd där. YouTube.... Inte en chans.
Citera
2026-07-07, 21:33
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Tycker mig hört någonstans att du var dåligt omtyckt och mobbad som barn. Stämmer inte det?
Jag var inte mobbad som barn. Bara för att jag har autism och stamning så betyder det inte att en "normal" människa som du ska ta anta något sådant.

Dåligt omtyckt var jag under gymnasiet, during the cold war. Men före det på de två skolor under grundskolan så var jag gott omtyckt. Du är ingen Söderhamnare och växte upp före min tid på internet.
Citera
2026-07-07, 21:38
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Jag var inte mobbad som barn. Bara för att jag har autism och stamning så betyder det inte att en "normal" människa som du ska ta anta något sådant.

Dåligt omtyckt var jag under gymnasiet, during the cold war. Men före det på de två skolor under grundskolan så var jag gott omtyckt. Du är ingen Söderhamnare och växte upp före min tid på internet.
Du vet inte vart jag bor, hur gammal jag är, vart jag kommer ifrån eller vad jag gör på nätet. Mycket klumpigt att anta att jag inte har funktionsnedsättningar heller, vad vet du om det?
Citera
2026-07-07, 21:46
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Du vet inte vart jag bor, hur gammal jag är, vart jag kommer ifrån eller vad jag gör på nätet. Mycket klumpigt att anta att jag inte har funktionsnedsättningar heller, vad vet du om det?
Not a God damn thing. Men jag antar att alla Kirk kritiker ÄR normala på denna tråd, inklusive dig. Eftersom normala människor begår mer mobbning, misskrediterande avsikter och åtlöje mot de som är "onormal" än vad de som är "onormal" gör.

Jag skulle ALDRIG göra något sådant mot någon på en tråd på Flashback under någon särskild mobbnings kategori SOM NI GÖR MOT MIG HELA TIDEN SEDAN DEN FÖRSTA TRÅDEN!!! Annars skulle allt detta inte finnas om mig på Flashback.
Citera
2026-07-07, 21:57
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Not a God damn thing. Men jag antar att alla Kirk kritiker ÄR normala på denna tråd, inklusive dig. Eftersom normala människor begår mer mobbning, misskrediterande avsikter och åtlöje mot de som är "onormal" än vad de som är "onormal" gör.

Jag skulle ALDRIG göra något sådant mot någon på en tråd på Flashback under någon särskild mobbnings kategori SOM NI GÖR MOT MIG HELA TIDEN SEDAN DEN FÖRSTA TRÅDEN!!! Annars skulle allt detta inte finnas om mig på Flashback.
Kan svära på allt, 99% av all kritik i denna tråd framförs INTE pga att du har funktionsnedsättningar
Citera
2026-07-07, 22:14
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Kan svära på allt, 99% av all kritik i denna tråd framförs INTE pga att du har funktionsnedsättningar
Jag menade att ni alla är "normala" och inte har autism eller annat.
Citera
2026-07-08, 11:51
Medlem
Citat:
Låt oss säga om jag skulle ta "ansvar" enligt hur ni vill det och bli bättre så folk faktiskt gillar mig, även om en del gör det.

Vad ska jag då göra i så fall? Inte yttra mig positivt om stormakt ledare?

Du kan ju börja med att inse att alla dina stormaktsledare du dyrkar hade skickat dig till första bästa koncentrationsläger så fort dom fått chansen, med dina diagnoser och stamning.
Citera
2026-07-08, 11:59
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttiluringen
Du kan ju börja med att inse att alla dina stormaktsledare du dyrkar hade skickat dig till första bästa koncentrationsläger så fort dom fått chansen, med dina diagnoser och stamning.
Okej. Något mer?
Citera
2026-07-08, 16:47
Medlem
Citat:
Okej. Något mer?

Kanske berätta om teamveckan-22?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto