Citat:
Nej, det var inte så jag menade. Du missuppfattade.
Detta kan vara det roligaste jag läst på länge, fast av helt fel anledning. Vi påpekar att du älskar en pedofil som dessutom är dömd för våldtäkt och att det är farligt, och som svar säger du ''Jag har mina lustiga idéer''.
Pedofili och våldtäkt är inga lustiga grejer, och att älska folk som gör det är ingen lustig idé. Du frågar på vilket sätt du är farlig och inte kan ta ansvar, och då förklarar en person för dig just hur du aldrig tar ansvar och på vilket sätt dina tankar är farliga, och det enda du gör som svar är att säga att du bara är lite lustig och inte är så bra på att argumentera.
''Som ni hela tiden vill att jag ska utveckla ett rimligt svar. Vilket är en förmåga som jag inte är så bra på, argument.'' Om du inte ens kan försvara eller förklara dina vidrigheter, men ändå vägrar att ändra dig, då kan du inte ta ansvar. Att säga ''jag tar ansvar'' gör inte så att du magiskt faktiskt tar ansvar.
Du älskar pedofiler och våldtäktsmän vilket är otroligt farligt, men du kan inte försvara detta och du ser det bara som någon lustig idé. Du borde låsas in.
Pedofili och våldtäkt är inga lustiga grejer, och att älska folk som gör det är ingen lustig idé. Du frågar på vilket sätt du är farlig och inte kan ta ansvar, och då förklarar en person för dig just hur du aldrig tar ansvar och på vilket sätt dina tankar är farliga, och det enda du gör som svar är att säga att du bara är lite lustig och inte är så bra på att argumentera.
''Som ni hela tiden vill att jag ska utveckla ett rimligt svar. Vilket är en förmåga som jag inte är så bra på, argument.'' Om du inte ens kan försvara eller förklara dina vidrigheter, men ändå vägrar att ändra dig, då kan du inte ta ansvar. Att säga ''jag tar ansvar'' gör inte så att du magiskt faktiskt tar ansvar.
Du älskar pedofiler och våldtäktsmän vilket är otroligt farligt, men du kan inte försvara detta och du ser det bara som någon lustig idé. Du borde låsas in.
Jag älskar inte pedofiler och våldtäktsmän. Det är hemskt. Men jag ser Trump politiskt, inte för hans brott. Plus, våra politiska ledare är inte heller så fläckfria från brott.
"Låsas in"... Du låter mer som fascistisk moralpolis. Är du uppvuxen i DDR? Hur fasiken kan man vara farlig för de åsikter jag har? Jag har inte gjort något brottsligt. Om du inte gillar mina tankar och åsikter, vad gör du här då? Lätta på dina tankar för det jag har sagt och provocerat? Jag behöver inte alls låsas in. Pontus Rasmussen, som exempel, borde låsas in. Han är farlig.
Däremot spioneri uppmuntrar jag och vill att det ska legaliseras. Cold war 2
Kim Philby, Stig Wennerström och Klaus Fuchs. Golden age of espionage.
Alltså i många år har jag fått höra att jag har psykisk vanföreställningar, går på medicin, bli intagen på mentalsjukhus osv... de som har sagt det borde bli inlåsta. Hur sjukt är det att säga sånt till någon? Vet du ens hur det känns att höra såna saker? Nä, antagligen inte. Jag står ut med så mycket påhopp anklagelser.