2026-07-07, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Exakt 👍
Nu städar hon kaffebryggaren och då inser man att hon är här och läser😂
Citera
2026-07-07, 19:31
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alsteralven3338
Hon hade något på hunden från senaste bilden där hon skriver att pojken som sparkade den lilla är "bästa vänner" , men kan inte se om det enbart är sele eller en slags flytväst. Kontaktar gärna uppfödaren bara jag kan få fram ett namn.
Det är sele hon har.

Men snart har Ellie beställt en flytväst till henne!
Citera
2026-07-07, 19:32
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Nu städar hon kaffebryggaren och då inser man att hon är här och läser😂
Haha precis det första jag tänkte när jag såg början 😂😂
Citera
2026-07-07, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Eftersom jag jobbar i vården så vet jag att om en person är bångstyrig och inte vill ta emot det man erbjuder så brukar man avsluta patienten. Likväl så händer det på avdelning. Man visar var dörren är. All vård är frivillig. Så troligtvis dom som avslutat henne.
Jag har bara blivit bemött bra av vården. Får jag biverkningar så byter man medicin. Min läkare säger att man ska inte må dåligt av medicinerna...

Hon säger idag att hon varit så sjuk.tsw är inte klassad som diagnos har jag läst nånstans ( kan ha fel) Ellie om du är här och läser.. vi kan byta kropp en vecka så kommer du verkligen inte säga att du är sjukast
Citera
2026-07-07, 19:36
Medlem
Klagomålen och tjatet nu är att andra inte tycker som hon. Låt oss se vad hon gnäller om snart för hennes hud ser ju helt maaaaagisk och verkar ha läkt helt ”ironi”
Citera
2026-07-07, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hon är så sjuk i huvudet alltså!
Hon sa ju för ett par dagar sen att hon precis tagit alvedon och ipreen.
Hämtade hon ut den skitdyra medicinen men tog den inte? För att fjäska för pengastöd eller?

Man skrattar ju ihjäl sig att hon i en handvändning inte har ont i höfterna och nu kan se som vanligt.
Hon kanske hade träningsvärk? 😂
Hon skulle lätt kunna få det till att hon är döende!

Såg hennes otroliga hund idag på bryggan, så duktig på inkallning när Ellie drar in henne med flexikopplet och säger bra...

Magiskt var ordet!

Stina är 9 månader inkallnings träning startar direkt när när man får hem valpen och utan koppel! Vid 9 månader ska det fungera 9 gånger av 10.
Citera
2026-07-07, 19:43
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Stina är 9 månader inkallnings träning startar direkt när när man får hem valpen och utan koppel! Vid 9 månader ska det fungera 9 gånger av 10.
Det går absolut att träna sen. Men det handlar ju i detta fallet om att djurägaren har noll intresse för att träna henne. Hon skulle kunna involvera Mellon så han lär sig arbeta med hundar och förstå dom utan att bete sig som en röv.
Citera
2026-07-07, 19:44
Medlem
Minns när hon sa:
"Jag lyssnar bara på vad min homeopat säger"
Den person som lutade på henne massa skit. Sen satt hon och grät och var så rädd för sepsis när hennes hud hade gett upp.
Citera
2026-07-07, 19:47
Medlem
askungens avatar
Och så gick ännu en dag utan att dom gjorde klart förrådet så dom någonsin kan komma igång med loppisen och sälja att bröte (eller flytta det till förrådet iallafall). Men Mellon ville fiska så då får dom göra det istället.

Hoppas hon visar reklamblad i nästa vlogg, det är sååå roligt
Citera
2026-07-07, 19:48
Medlem
Ser med spänning fram emot att se vad hon får för ny ”sjukdom” snart.
Citera
2026-07-07, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Det går absolut att träna sen. Men det handlar ju i detta fallet om att djurägaren har noll intresse för att träna henne. Hon skulle kunna involvera Mellon så han lär sig arbeta med hundar och förstå dom utan att bete sig som en röv.

Inkallning, sitt och gå ordentligt i koppel är bas lydnad är man för lat för att lära hunden det redan som valp/unghund ska man inte ha hund.
Mellin är 5 1/2 år kan och ska vara med det han orkar när man tränar hund.
Blir så irriterad på folk som skaffar hund och sen bara låter dom vila ihjäl sig! Dom behöver använda hjärnan. Sen undrar folk varför hunden inte kan koppla av!
Senast redigerad av FarmorRex 2026-07-07 kl. 19:52.
Citera
2026-07-07, 19:54
Medlem
Sociala medier är Ellies främsta inkomstkälla just nu. Hon maxar detta genom att lägga ut dagliga vloggar med ointressant och dåligt redigerat innehåll, låg kvalitet helt enkelt. Sjukdomar, jämmer och elände går alltid hem på Youtube. Det är ett vinnande koncept har jag förstått. Hennes följare kan inte få nog av uppdateringar kring hennes hälsostatus. Lidandet upprepas till förbannelse, det ska riktigt bankas in i huvudet på följarna. Sedan kommer plötsliga tillfrisknanden efter att hon gjort slut med sjukvården. Ellie är troligtvis en mardrömspatient som kan och vet allt, utan utbildning. Nu får vi se hur många dagar hon får vara frisk. Ellie är atopiker. Sköter hon inte huden så kommer ett nytt utbrott snart. 

Sedan har hon följarna på Flashback att hålla koll på också. Stenkoll. Hur hinner hon med allt? Visst är hon väldigt stark och energisk ändå?
Hon är nog ganska smart på det sättet att hon vet vad som lockar folk till att interagera med hennes videos. Många reaktioner (även på Flashback) blir mer klirr i kassan för Ellie. 
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in