2026-07-07, 14:23
Medlem
Protonic75s avatar
Sitter och läser loggarna igen till allas vår favorit 746. Förutom allt perverterat han skriver noterade jag att fiskaren vid ett tillfälle ursäktar sig för att hon inte kunnat prata för att hennes mamma ligger på sjukhus. Han kommenterar inte ens det, alla normala människor hade ju undrat vad som hänt och sagt något stöttande, men inte han inte. Han är verkligen inte en av guds mest lyckade skapelser.

746
Citera
2026-07-07, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Sitter och läser loggarna igen till allas vår favorit 746. Förutom allt perverterat han skriver noterade jag att fiskaren vid ett tillfälle ursäktar sig för att hon inte kunnat prata för att hennes mamma ligger på sjukhus. Han kommenterar inte ens det, alla normala människor hade ju undrat vad som hänt och sagt något stöttande, men inte han inte. Han är verkligen inte en av guds mest lyckade skapelser.

746
Det var en god idé. Går in och lyssnar på samtalet lite då och då, men loggarna har jag inte läst på länge, lämplig sysselsättning i det svenska sommarvädret ☔️

Citera
2026-07-07, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, hur är marknaden för ett fallfärdigt skjul i Huddinge egentligen? Nu vet man ju inte vad det kan bero på att närliggande hus legat ute till försäljning så länge. Huddinge kanske helt enkelt inte är ett attraktivt område. Eller också har informationen om att pedofilen #785 är närmaste granne blivit känd. Det gör knappast objekten mer intressanta.

I de trakterna så lär tomten vara attraktiv. Men skjulet kommer med på köpet så att säga. Lär rivas direkt när kontraktet är påskrivet. 785 får lättare sålt än 746. Blir inte förvånad om priset där dumpas inom kort.
Citera
2026-07-07, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Det var en god idé. Går in och lyssnar på samtalet lite då och då, men loggarna har jag inte läst på länge, lämplig sysselsättning i det svenska sommarvädret ☔️

Ska fan lyssna på det nu. Tack för tips. Nästan lika tjatig som "Kinky Brian" Större fallhöjd på 746 dock.
Citera
2026-07-07, 15:37
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
I de trakterna så lär tomten vara attraktiv. Men skjulet kommer med på köpet så att säga. Lär rivas direkt när kontraktet är påskrivet. 785 får lättare sålt än 746. Blir inte förvånad om priset där dumpas inom kort.
Vill man bo så nära en starkt trafikerad väg? #785
Citera
2026-07-07, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Vill man bo så nära en starkt trafikerad väg? #785

Stockholmarna är glada i lite grönt. Går väl bygga bullerplank där 785 bor? Kunde han själv ha gjort, om han inte varit upptagen med att sexchatta.
Citera
2026-07-07, 15:56
Medlem
Gäddtiteln på #796 kombinerat med hans samling av fullständiga DÅRsamtal är ju ren konst!
Citera
2026-07-07, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Gäddtiteln på #796 kombinerat med hans samling av fullständiga DÅRsamtal är ju ren konst!

En sjuk människa. Fonus nästa.
Citera
2026-07-07, 16:48
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Follows

Hade han varit arbetsduglig på ’90 början på ’00 talet hade han ju haft goda chanser att försörja sig på telefonsex (med inrikting pedofilkvinnor/barn). #796
Citera
2026-07-07, 17:15
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Låter helt fantastiskt! Vilken del av samtalet har du använt? Kanske finns fler man skulle kunna använda sig av 🤔. Ska ha detta i åtanke när jag lyssnar på konfrontationer och gäddsamtal i framtiden

Jag har använt "Snälla...jag gör vad ni vill...jag gör vad ni vill." Det är precis lagom långt för att lämpa sej som ringsignal och har en alldeles särskilt ynklig ton som jag tycker väldigt mycket om. Jag funderar faktiskt på att skapa ett kortare notifieringsljud också att använda till t ex SMS. Där tycker jag att det ångestfyllda " Nej!" i slutet av samtalet kan passa väldigt fint. Det är kort och kärnfullt. Jag kommer nog att förstärka det en aning med eko också, men inte alltför mycket. Det är viktigt att behålla autenticiteten och inte göra våld på något så bra och äkta. #746
Citera
2026-07-07, 17:20
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Jag är beredd att hålla med om att närheten till centrala Stockholm rimligen bör vara mer attraktiv än närheten till downtown Jönköping, så #785 skriver nog under säljkontraktet långt innan #746.
Citera
2026-07-07, 17:24
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Stockholmarna är glada i lite grönt. Går väl bygga bullerplank där 785 bor? Kunde han själv ha gjort, om han inte varit upptagen med att sexchatta.
Det hade han kanske kunnat göra, men när han inte sexchattar så gullar han ju med Christer Lindarw. Jag tror helt enkelt inte att han har tid, med byggprojekt. #785
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in