2026-07-07, 12:26
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Hoppas vännen förklarar hur den 26-årige mellanhanden visste allt. Låter intressant. Bara ta fram popcornen och vänta då.
Jag måste nog göra dej besviken där och vänta med popcornen. Efter konfrontationen med #785 fick vi här i tråden en förklaring av en vän till #785 om hur det hela egentligen skulle ha gått till. #785 påstås nämligen, på ett ganska festligt, sätt vara helt oskyldig till att ha stämt träff med en 13-åring. Bl a hade en, numera närmast mytisk, 26-årig mellanhand ett finger med i spelet. Jag har försökt läsa den där förklaringen ett flertal gånger, men det är en sådan stollig härva att det i princip är obegripligt. Om du vill ha underhållning som heter duga ska du istället kolla raketmannen #588.
Citera
2026-07-07, 12:31
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Och på tal om pedofilnästen har vi ett till på gång. #785:s lilla hus (5-rummare på 55 kvadrat) ligger i beredskap på Booli. Undrar hur eftertraktat det huset blir. Tomten två nummer längre bort är också till salu, har legat ute i 10 månader, och huset efter det har legat ute till försäljning i ett år. Blir säkert inte mer lättsålt om det bott en pedofil i huset, ska dock bli spännande att se bilder inifrån huset som gud glömde.
Ja, hur är marknaden för ett fallfärdigt skjul i Huddinge egentligen? Nu vet man ju inte vad det kan bero på att närliggande hus legat ute till försäljning så länge. Huddinge kanske helt enkelt inte är ett attraktivt område. Eller också har informationen om att pedofilen #785 är närmaste granne blivit känd. Det gör knappast objekten mer intressanta.
Citera
2026-07-07, 12:49
Bannlyst
Citat:
Tror du missförstått det där med fallhöjd en smula. Hade det varit noll fallhöjd hade han kunnat stanna kvar och fortsätta sitt liv som om inget hade hänt.

Han har flyttat runt med sin husbil flera år han stannar inte kvar någonstans. Noll fallhöjd
Citera
2026-07-07, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Han har flyttat runt med sin husbil flera år han stannar inte kvar någonstans. Noll fallhöjd
En kompis till dig, eller?

Citera
2026-07-07, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Denne man har väl använt sitt rätta namn i Dumpens chatt? Fanns en del om honom på nätet.

Har han bytt namn? Vet något vart han drog i Norge om det nu stämmer? Jag jobbar i Norge och kan ha lite extra insyn och förhoppningsvis varna arbetsgivare/whatever.
Ingen risk. Han håller till i Bergen. Du har ingen insyn what so ever
Citera
2026-07-07, 13:16
Bannlyst
Citat:
En kompis till dig, eller?

Jo, busat lite i munsbilen. Längesedan dock
Citera
2026-07-07, 13:47
Medlem
Citat:
Ingen risk. Han håller till i Bergen. Du har ingen insyn what so ever

Vad vet du om det? Har du sån koll på andra användare? Knappast tillåtet.
Citera
2026-07-07, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nej, det skulle inte jag heller göra, men #746 är ju ingen man. #746 är ju bara en liten ynklig stackare som piper som en liten mus. Funkar finfint på mobilen och som lite gerillamarknadsföring av Dumpen.
Låter helt fantastiskt! Vilken del av samtalet har du använt? Kanske finns fler man skulle kunna använda sig av 🤔. Ska ha detta i åtanke när jag lyssnar på konfrontationer och gäddsamtal i framtiden

Citera
2026-07-07, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nej, det skulle inte jag heller göra, men #746 är ju ingen man. #746 är ju bara en liten ynklig stackare som piper som en liten mus. Funkar finfint på mobilen och som lite gerillamarknadsföring av Dumpen.

På tal om 746. Har läst in, och lyssnat på samtal. Där har du både social och ekonomisk fallhöjd i ett.

Ekonomisk: Relativt välbetalt jobb, nu utköpt. Men de pengarna går ju snabbt. Huset till försäljning, svårsålt. Flytt till liten lägenhet.

Socialt: Det säger han själv, "Alla kommer hata mig" "Mina bröder", har de haft en bra sammanhållning i familjen, så är det ju en social katastrof för honom.

Folk kan ju bli bittra för mindre.
Citera
2026-07-07, 13:51
Medlem
Citat:
Låter helt fantastiskt! Vilken del av samtalet har du använt? Kanske finns fler man skulle kunna använda sig av 🤔. Ska ha detta i åtanke när jag lyssnar på konfrontationer och gäddsamtal i framtiden

Någon borde sampla hans gnäll och publicera det här.
Citera
2026-07-07, 13:52
Medlem
Citat:
Jo, busat lite i munsbilen. Längesedan dock

Busat med en gädda? Blev det fiskstuvning då?
Citera
2026-07-07, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Vad vet du om det? Har du sån koll på andra användare? Knappast tillåtet.
Tror kaptenen använder sig av sin omtalade fantasi här, han har förmodligen inte en susning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in