2026-02-22, 23:40
Medlem
Som snubben skriver, så tror jag han har någon form av mental åkomma. Mer ointressant karaktär får man fan gräva efter.
Citera
2026-02-22, 23:52
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Och...
  • Står som uppfinnare på ca åtta patent, som ser ut att ha framtiden för sig.
  • Grundare till, och styrelseledamot i, ett framgångsrikt företag.
  • Ett företag som en känd investerare har stoppat in ett med råge niosiffrigt belopp i.
  • Ett företag som samarbetar med en av världens absolut största biltillverkare.
Isåfall lär fallet nog inte bli så hårt som ni hoppas på. Har Epsteinfilerna lärt oss någonting så är det att hebefili (vilket det är fråga om i det här fallet) bara är ett problem för fattiga människor ur pöbeln. Sysslar man med tillräckligt stora affärer med hundratals miljoner kronor i potten (och kanske med potential att ge miljarder i retur) så kommer sånt där som snusk med underåriga att betraktas med överseende. Epstein dömdes för barnprostitution och bjöds fortfarande in till Harvard och fick gnugga armbågarna med kungligheter och affärsmän.

Nu är ju #743 ingen Epstein men han har heller inte horat ut barn. Sitter han på kunskaper och kompetens som kan generera tillräckligt mycket tillbaka för att någon ska gå in med niosiffriga investeringar så lär han inte behandlas som någon vanlig mellanchef på en random importfirma.
Citera
2026-02-22, 23:52
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Och...
  • Ett företag som en känd investerare har stoppat in ett med råge niosiffrigt belopp i.

Jäklar vilken fallhöjd på snubben, hur fan vågar han riskera allting helt obegripligt, eller ja det är ju driften som piskar på som vanligt men ändå.

743
Citera
2026-02-23, 00:05
Medlem
Citat:
Och...

Kul med en pedofil med lite fallhöjd

Var ett tag sedan vi hade en sådan.
Citera
2026-02-23, 01:05
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
En söndagsincel! Ros och allt!
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
#743 Vilken romantiker det bjöds på denna söndag! En gädda som har gjort sig fin och köpt en ros till barnet! Hotellnatten är bokad, säkerligen hade han även ringt och beställt en flaska bubbel också.

En riktig gentleman till peddo!
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666
Tycker det var fint han erbjöd och gå på Zootropolis 2 i alla fall. Som det barn hon är.
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Ja lite stil är det på honom, ansträngde ju sig i alla fall kunde gjort som många andra gubbslusk och bara ramlat in på cirkle k och köpt redbull och vape. När jag läste loggen i början undrade jag nästan om i fall han trodde det var match.com eller något då han skickade så mycket vanliga normala bilder, inga halvätna lasagner på toaletten eller sperma och kånkelbär här inte, samt fint hotell bokat och ros med på första träffen.
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Ironin i att de inte kunde gå och se ”Send Help” på bio, eftersom den är från 15 år…
Citat:
Ursprungligen postat av messiisnumberone
Och hotellnatten är bokad för 1 vuxen & 1 barn... #743

Om jag hade tyckt att #743 hade varit värd det så hade jag, inspirerad av kommentarerna på dumpen.se,
gjort ett bildspel med valda delar av chattloggen och konfrontationsfilmen till den här gamla goding:

https://www.youtube.com/watch?v=o5HUWVLi7Sw
Senast redigerad av Korv-Bajs 2026-02-23 kl. 01:24.
Citera
2026-02-23, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av messiisnumberone
Och hotellnatten är bokad för 1 vuxen & 1 barn... #743
Hur mycket kostade den är "missen" honom ekonomiskt in alles? Hotell + frukost för 2, 1st röd ros, resa till platsen, 2 st IMAX biobiljetter mm.
Citera
2026-02-23, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Hur mycket kostade den är "missen" honom ekonomiskt in alles? Hotell + frukost för 2, 1st röd ros, resa till platsen, 2 st IMAX biobiljetter mm.

Bion och hotelnatten inkl frukost kunde han ju fortfarande avnjuta.
Citera
2026-02-23, 07:53
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Sitter #743 i styrelsen för ett företag som omsatte över 25 000 000 kr år 2024?

Korrekt. Det är inte mycket.

MEN bolaget har över 100 miljoner i eget kapital. Så det är ett start-up som verkar ha nåt att komma med som lockat till sig bra med investerare.

EDIT: Ser nu att allt detta redan diskuterats i tråden. Jag brukar skälla på andra som svarar innan de läst tråden. Nu gör jag samma fel själv...
Senast redigerad av Hurt-Åke 2026-02-23 kl. 07:57.
Citera
2026-02-23, 09:13
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Det säger en del om klientelet här om denna ensamma 743 anses som framgångsrik. Han är ju hur jävla tragisk som helst, det finns ingen ”fallhöjd” här, skulle han bli portad på LinkedIn eller bli av med sitt Netflix abonnemang?

Jävligt vidrig figur för övrigt, han har nog blivit körd med hela sitt liv och tycker att kan manipulera sig till vad han lärt sig efter alla timmar av porrsurf.
Senast redigerad av LudvigSigurdDavid 2026-02-23 kl. 09:16.
Citera
2026-02-23, 09:19
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Korrekt. Det är inte mycket.

MEN bolaget har över 100 miljoner i eget kapital. Så det är ett start-up som verkar ha nåt att komma med som lockat till sig bra med investerare.

EDIT: Ser nu att allt detta redan diskuterats i tråden. Jag brukar skälla på andra som svarar innan de läst tråden. Nu gör jag samma fel själv...
Är vi inte och har varit i nån sorts peak och har man någon sort digital idé finns det otroligt mycket folk som letar efter projekt att investera i. Jag tror inte heller man ska dra så stor växlar på det.
Citera
2026-02-23, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeggDigInteI
Som snubben skriver, så tror jag han har någon form av mental åkomma. Mer ointressant karaktär får man fan gräva efter.

Tänkte precis skriva det!
Lite svårt med det sociala. Tänkte först typ asperger/autism som man alltid gör.

Men kan också va så enkelt att han inte är van att prata med tjejer. Liksom lite allmänt tråkigt tjöt om va hon gör idag till att fråga om hon ”pillar i hallongrottan” wtf haha. En gammal plugghäst helt enkelt som nu fått fast jobb, stabil inkomst och bostadsrätt. Nu är de bara en flickvän kvar.
Citera
2026-02-23, 17:12
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Tänkte precis skriva det!
Lite svårt med det sociala. Tänkte först typ asperger/autism som man alltid gör.

Men kan också va så enkelt att han inte är van att prata med tjejer. Liksom lite allmänt tråkigt tjöt om va hon gör idag till att fråga om hon ”pillar i hallongrottan” wtf haha. En gammal plugghäst helt enkelt som nu fått fast jobb, stabil inkomst och bostadsrätt. Nu är de bara en flickvän kvar.

Jag tror att han har (haft? efter det här?) en kinesisk flickvän som är nästan lika gammal som han själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in