2026-07-07, 07:06
Avstängd
SphericalHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Låter mer som att du är en sommarlovspojke som ska härja lite… efter att ha granskat dina inlägg historiskt här på FB, 99% uppenbart tramsande…

Det finns som jag sa, massor av bekräftade opartiska vittnesmål från luften och från marken, som såg planet, såg kraschen, som såg delarna direkt efter kraschen, som såg delar och lik när de hittades vid genomsökning av platsen efter kraschen.
Och på det en massa foton på delar och liken inne i Pentagon, vilka har identifierats med DNA och Boeings ID-system.

Skadorna som orsakats på föremål före kraschen, på Pentagon och inne i Pentagon, matchar perfekt planet men kan omöjligt ha orsakats av en missil.

Du kan aldrig uppvisa några seriösa stöd eller bevis för dina påståenden, utan just bara påstå. Precis som alla konspirationssidor på nätet gör.

Finns det vittnesmål från luften? Länka eller lägg ner.
Posta bevis på var vrakdelarna för ett helt flygplan tog vägen eller lägg ner.
Du är så lättlurad av media. Ännu en naiv idiot.
Citera
2026-07-07, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphericalHamster
Finns det vittnesmål från luften? Länka eller lägg ner.
Posta bevis på var vrakdelarna för ett helt flygplan tog vägen eller lägg ner.
Du är så lättlurad av media. Ännu en naiv idiot.

Det är du som påstår saker som du inte har koll på, och givetvis kommer att försöka vifta bort om nån länkar motbevis till det du påstår.

Vittnesmål från piloter i andra flygplan har redan länkats i tråden

Menar du att man efter en flygkrasch måste hitta alla vrakdelar, så man återfinner ett komplett flygplan, annars har inte flygplanskraschen skett utan är bluff…..? Är det din åsikt så är det säkert tusentals bekräftade flygkrascher genom tiderna som du menar aldrig kan ha hänt utan är bluff…

Ge oss för fan seriösa argument och stöd för dina påståenden än att bara tramsa som en barnunge med påståenden.
Citera
2026-07-07, 07:31
Avstängd
SphericalHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Det är du som påstår saker som du inte har koll på, och givetvis kommer att försöka vifta bort om nån länkar motbevis till det du påstår.

Vittnesmål från piloter i andra flygplan har redan länkats i tråden

Menar du att man efter en flygkrasch måste hitta alla vrakdelar, så man återfinner ett komplett flygplan, annars har inte flygplanskraschen skett utan är bluff…..? Är det din åsikt så är det säkert tusentals bekräftade flygkrascher genom tiderna som du menar aldrig kan ha hänt utan är bluff…

Ge oss för fan seriösa argument och stöd för dina påståenden än att bara tramsa som en barnunge med påståenden.

Det finns inga piloter som hänger på flashback i denna tråd och lämnat vittnesmål. Länka eller håll käft.

Ingen har sagt något om ett "komplett flygplan", def inte jag. Givetvis kommer det vara i bitar. Hålet är för litet för ett helt flygplan så resten borde ha varit på utsidan, och det finns inget på utsidan. Länka eller håll käft.

Ingen har sagt något om tusentals flygkrascher. Länka eller håll käft.

När du får slut på argument så skriver du personangrepp som "barnunge", på så vis förlorar du alla diskussioner. Finns gott om dokus på tuben. Så håll käft. Svara inte.
Citera
2026-07-07, 07:52
Medlem
Citat:
Det finns inga piloter som hänger på flashback i denna tråd och lämnat vittnesmål. Länka eller håll käft.

Ingen har sagt något om ett "komplett flygplan", def inte jag. Givetvis kommer det vara i bitar. Hålet är för litet för ett helt flygplan så resten borde ha varit på utsidan, och det finns inget på utsidan. Länka eller håll käft.

Ingen har sagt något om tusentals flygkrascher. Länka eller håll käft.

När du får slut på argument så skriver du personangrepp som "barnunge", på så vis förlorar du alla diskussioner. Finns gott om dokus på tuben. Så håll käft. Svara inte.

Vad säger du om de fyra punkter jag tog upp?
Citera
2026-07-07, 07:53
Avstängd
SphericalHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makarov.24
Vad säger du om de fyra punkter jag tog upp?

Jag skrev ju det, länka eller håll käft.
Citera
2026-07-07, 07:55
Medlem
Citat:

Det har gjorts tidigare i tråden...
Citera
2026-07-07, 07:57
Avstängd
SphericalHamsters avatar
Citat:
Det har gjorts tidigare i tråden...

Länka till piloternas inlägg i tråden eller håll käft.
Citera
2026-07-07, 07:58
Medlem
Citat:

Din teori är att det var en missil?
Citera
2026-07-07, 07:59
Avstängd
SphericalHamsters avatar
Citat:
Din teori är att det var en missil?

Det var ett litet hål i byggnaden och inga rester av vingar, motorer utanför.
Citera
2026-07-07, 07:59
Medlem
Citat:
Länka till piloternas inlägg i tråden eller håll käft.

Fin debattstil du har. Undrar varför konspirationsteoretiker har så svårt att få gehör för sina ideér ?
Senast redigerad av Makarov.24 2026-07-07 kl. 08:04.
Citera
2026-07-07, 08:00
Medlem
Citat:
Det var ett litet hål i byggnaden och inga rester av vingar, motorer utanför.

Ok. Varifrån avfyrades den? Av vem? Finns det vittnesuppgifter?
Citera
2026-07-07, 08:08
Medlem
Pussykings avatar
Den här videon låg på FBIs YouTubekanal som olistad, dvs den hittades bara via direktlänk. När jag såg den där hade den 700 visningar, det steg till ett par tusen innan den plockades ner.

https://rumble.com/v1myiwu-911-pentagon-video-footage-found.html?e9s=src_v1_s%2Csrc_v1_s_o&sci=1f7bdb09-62b3-40a0-a0a9-9de3515c28fa

Ljudet är bäst att stänga av, men den visar hur journalister samlas för att sen släppas in på området, man ser brandmän släcka bränder etc.

Det intressanta är det man inte ser, inget flygplan eller flygplansdelar, inga kroppar, inget bagage. Dra dina egna slutsatser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in