2026-07-06, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det är alldeles sant. Fast dom flesta konton är sådana med tusentals följare som han själv lagt till. Tror knappast att t ex Malin Giolito Persson har skickat vänförfrågan till honom. 😅

Hahaha ja men de anade man ju, för vilken sund människa har ens över 1k vänner? Nu har jag ej ansiktsboken men hade jag haft så hade man kanske haft 100-200max om ens de.
Men vadå? hade han Leffes dotter som vän? De var bara ett förslag lr halvlögn nu ist?
Oavsett är de ju rätt sjukt att tappa mer än 90%vänner 😂
Citera
2026-07-06, 21:14
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caMeZat
Hahaha ja men de anade man ju, för vilken sund människa har ens över 1k vänner? Nu har jag ej ansiktsboken men hade jag haft så hade man kanske haft 100-200max om ens de.
Men vadå? hade han Leffes dotter som vän? De var bara ett förslag lr halvlögn nu ist?
Oavsett är de ju rätt sjukt att tappa mer än 90%vänner 😂
Jag ska ställa mej själv vid skampålen en stund för jag upptäckte precis att fanskapet har två Facebook-konton. Det ena har fortfarande 1300 vänner och det andra ynka 97. Jag beklagar misstaget. Å andra sidan, vem fan vill va vän med en sådan vidrig människa? I det perspektivet är 97 rätt många. Tyvärr, bör tilläggas.
Citera
2026-07-06, 21:57
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ja exakt! Du sätter huvudet på spiken, den karaktären i Pusher å första Falk rullen.
Alltid tyckt dom varit lite för sjuka karaktärer som skådisen gjort. To good to be true nästan.

Hans mest tragiska är i en Norén-pjäs som de filmade i typ en tv-films-version, tror det är "Ett sorts Hades" den heter. och utspelar sig på en tunnelbanestation i Stockholm som är en utpost i helvetet för knarkare och uteliggare (lite flummigt). Frun och barnet har lämnat honom, han går omkring med en kundvagn med alla sina tillhörigheter och en sliten gammal t-shirt med trycket "Världens bästa pappa". Det är #796 när han börjar böla om självmord och allt är alla andras fel. Blandat med lite Apelgren från "Berit och Kustbandet" på Lisebergs scen så klart!
Citera
2026-07-06, 22:12
Medlem
Citat:
Du behöver inte oroa dej för att #746 ska falla i glömska. Han är ett av mina absoluta hatobjekt, som jag då och då påminner om här i tråden. Loggarna är som sagt vidriga och står i bjärt kontrast till den ynklige lille fjanten som ringde upp Sara efter konfrontationen. Kolla gärna mitt andra hatobjekt också, Veberödssadisten #601. När jag kollade senast bodde han ensam i Lund.

Nej, 746 är väl en av de värre på senare tid? Har dock inte koll på gäddorna.
Citera
2026-07-06, 22:13
Medlem
Citat:
Du måste skämta?! Har han gått från 1.3k till 97? Kan inte vara möjligt?
Men om de är så i fallet är de otroligt och man får hopp om folket i perferin ändå.

Olika konton, tror jag.
Citera
2026-07-06, 22:24
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acodpc37
Olika konton, tror jag.
Ja, #796 har två konton. Egentligen är det värst att han har 97 "riktiga(re)" vänner. Det låter ju ändå rimligt och kan faktiskt vara folk han känner.
Citera
2026-07-06, 22:34
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Nej, 746 är väl en av de värre på senare tid? Har dock inte koll på gäddorna.
#746 är ett av mina absoluta hatobjekt. Det andra är Veberödssadisten #601. Kolla in dom om du inte redan har gjort det.
Citera
2026-07-06, 22:36
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Han kallar sig Henrik men Sara säger Hej Håkan i början av konfrontationen.

Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Klassiker för pedofiler att gå under ett annat alias Online.

Visst men nu var det uppenbarligen inte något alias utan hans korrekta namn Håkan och inte Henrik.
Citera
2026-07-06, 22:44
Medlem
Citat:
#746 är ett av mina absoluta hatobjekt. Det andra är Veberödssadisten #601. Kolla in dom om du inte redan har gjort det.

Det ska jag göra. Du får gärna tipsa om fler gäddor. Har ingen koll alls. Men förstått det här är tråden att vara i om man vill snacka gäddor.
Citera
2026-07-06, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Visst men nu var det uppenbarligen inte något alias utan hans korrekta namn Håkan och inte Henrik.

Ja, det måste ju vara det. Varför skulle Sara annars säga det namnet.
Citera
2026-07-06, 22:53
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Det ska jag göra. Du får gärna tipsa om fler gäddor. Har ingen koll alls. Men förstått det här är tråden att vara i om man vill snacka gäddor.
Den här tråden är da shit, kan jag säja. Nu är jag part i målet, men kolla in #746, Småbarn och hundar. Det är ett av mina absoluta hatobjekt. Loggarna är genomvidriga. Han uppger att han inte har någon nedre åldersgräns och vill även krydda eländet med hundsex. En genuint usel pedofil. Samtalet efter konfrontationen är lite av en Dumpen-klassiker. Det är gäddångest at its finest.
Citera
2026-07-06, 22:53
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ja, det måste ju vara det. Varför skulle Sara annars säga det namnet.

Det får du fråga DaddyCool64.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in