Citat:
Ursprungligen postat av
Gipsy-tears
Jag har inte alla dessa fittmagneter du rabblar i huvudet men utgår ifrån att dessa är feta och snygga?
#135 och #292 Hank är dom jag brukar spana in.
Absolut alla vet att ingen mamma eller fjortis gör så här då det strider mot alla naturlagar. Tjockisen #796 hade ju fan krossat en unge och kändes inte som försthandsvalet på knullkontakt för en mor, hon hade definitivt inte utlovat knull med sina ungar men idioter finns.
Det finns mängder av män som är både tjockare och fulare än #796 som t o m är gifta, trots att omgivningen tippat på att dom kommer att förbli singlar. Det finns män som är tjockare och fulare än #796 och ändå hittar kvinnor på alla möjliga kontaktsidor.
Du kanske inte tycker att dom är attraktiva eller är "förstahandsvalet på knullkontakt", men smaken skiftar. I mitt tidigare inlägg förklarade jag för dej att det finns människor som faktiskt
vet att den typen av träffar som #796 söker faktiskt sker i verkligheten. Att du inte tror att det är så. betyder inte att alla andra också tror det. Nu påstår du samma sak igen, dvs att det inte händer i verkligheten. Har du inlärningssvårigheter?