2026-07-06, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Först ska idioten begå självmord, sen är allt alla andras fel...

Med tanke på plats och klädsel så måste det vara en bortklippt Galenskaparna-figur, gasexpert och pedofil?

EDIT: Efter att hört samtalet där mamman ska vara "en duktig hora" och göra honom trygg, han ska ta med 10' kontant, så är jag säker på att han är en blandning av Leo Gaut och en P*ter Ap*lgren-figur!

Fan va sjukt med att du såg en Leo Gaut figur också!
Och du säger blandning med Peter Appelgren, är sant nu när jag lyssnar å ser igen 😂
Iaf just när han säger 10k kontant å din hora osv så tänkte jag Leo Gaut 🙈
Citera
2026-07-06, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Jepp, det där 20-minuterssamtalet som dröp av ångest placerar nog #746 på topp-3 vad gäller minnesvärdhet tillsammans med t.ex. Hank och någon till.

Med tanke på hans vidriga loggar kan man dock tro/hoppas att han inte fallit glömska alltför snabbt, samtal eller ej.

Det är nog ett samtal 746 ångrar idag.
Citera
2026-07-06, 20:19
Medlem
ERKKANMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adelaide
Nån som har en update om journalisten (#494)?

Börjar närma sig 2 år sedan han hängdes ut. Någon borde ha lite info om honom nu kan jag tycka.
Han kan väl knappast arbeta som journalist idag?
Minns att han bodde i en förort till Stockholm som börjar på S. Bor han kvar?

Med tanke på vilken typ av tidning han arbetade på så skulle det inte vara omöjligt att han jobbar kvar men kanske inte arbetar lika mycket utåt som innan, men det är bara rena spekulationer från min sida såklart
Citera
2026-07-06, 20:20
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Jepp, det där 20-minuterssamtalet som dröp av ångest placerar nog #746 på topp-3 vad gäller minnesvärdhet tillsammans med t.ex. Hank och någon till.

Med tanke på hans vidriga loggar kan man dock tro/hoppas att han inte fallit glömska alltför snabbt, samtal eller ej.
Du behöver inte oroa dej för att #746 ska falla i glömska. Han är ett av mina absoluta hatobjekt, som jag då och då påminner om här i tråden. Loggarna är som sagt vidriga och står i bjärt kontrast till den ynklige lille fjanten som ringde upp Sara efter konfrontationen. Kolla gärna mitt andra hatobjekt också, Veberödssadisten #601. När jag kollade senast bodde han ensam i Lund.
Citera
2026-07-06, 20:25
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Det är nog ett samtal 746 ångrar idag.
Det finns väl anledning att anta det, ja...😅 Själv är jag svårt förtjust i det. #746 har investerat så mycket i det där samtalet och så går det åt helvete i alla fall. Lööööööve it!
Citera
2026-07-06, 20:46
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caMeZat
Fan va sjukt med att du såg en Leo Gaut figur också!
Och du säger blandning med Peter Appelgren, är sant nu när jag lyssnar å ser igen 😂
Iaf just när han säger 10k kontant å din hora osv så tänkte jag Leo Gaut 🙈

Typ första Johan Falk-filmen "Noll Tolerans" där han är riktigt elak (sen blir ju Leo Gaut lite mer mänsklig), men även andra P*ter And*rsson-karaktärer från Pusher och Norén-pjäser mm. Helt enkelt en Göteborgs-psykopat med inslag av både P*ter And*rssons och P*ter Ap*lgrens gubbar!
Citera
2026-07-06, 20:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Vår nya kelgris #796 hade 1300 vänner på Facebook igår. Idag är det nere på 97! Det går undan mot avgrunden... Och varför är hans Facebook fortfarande öppen? Är han intagen på psyk?
Citera
2026-07-06, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Det finns väl anledning att anta det, ja...😅 Själv är jag svårt förtjust i det. #746 har investerat så mycket i det där samtalet och så går det åt helvete i alla fall. Lööööööve it!
Hahaha, det är vi nog fler som gör! Mår man dåligt någon gång kan man lyssna på det samtalet, man mår genast mycket bättre 😂
Citera
2026-07-06, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Vår nya kelgris #796 hade 1300 vänner på Facebook igår. Idag är det nere på 97! Det går undan mot avgrunden... Och varför är hans Facebook fortfarande öppen? Är han intagen på psyk?

Du måste skämta?! Har han gått från 1.3k till 97? Kan inte vara möjligt?
Men om de är så i fallet är de otroligt och man får hopp om folket i perferin ändå.
Citera
2026-07-06, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Typ första Johan Falk-filmen "Noll Tolerans" där han är riktigt elak (sen blir ju Leo Gaut lite mer mänsklig), men även andra P*ter And*rsson-karaktärer från Pusher och Norén-pjäser mm. Helt enkelt en Göteborgs-psykopat med inslag av både P*ter And*rssons och P*ter Ap*lgrens gubbar!

Ja exakt! Du sätter huvudet på spiken, den karaktären i Pusher å första Falk rullen.
Alltid tyckt dom varit lite för sjuka karaktärer som skådisen gjort. To good to be true nästan.
Citera
2026-07-06, 21:01
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Hahaha, det är vi nog fler som gör! Mår man dåligt någon gång kan man lyssna på det samtalet, man mår genast mycket bättre 😂
Ja, en dos #746 och dagen är räddad. 😅 Borde användas inom psykiatrin som snabbterapi.
Citera
2026-07-06, 21:04
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caMeZat
Du måste skämta?! Har han gått från 1.3k till 97? Kan inte vara möjligt?
Men om de är så i fallet är de otroligt och man får hopp om folket i perferin ändå.
Det är alldeles sant. Fast dom flesta konton är sådana med tusentals följare som han själv lagt till. Tror knappast att t ex Malin Giolito Persson har skickat vänförfrågan till honom. 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in