2026-07-06, 02:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Nja, jag tycker nog att #796 anmälde sej högst frivilligt till tjänstgöring, om man säjer så. Han har riktigt allvarliga problem. Det vi tyvärr nte fick höra var ett samtal efter konfrontationen där #796 försöker komma undan publicering. Och det gör egentligen ingenting, för samtalet med #746 är ändå min absoluta favorit. "Snälla...jag gör vad ni vill...jag gör vad ni vill..." Snyft och ulk. #746 måste betraktas som Dumpens okrönte lipsillskung.
Då har du missat både 385 och 424. Men klart du inte hängt här länge nog för att sätta en titel på dom riktiga pedofilerna
Citera
2026-07-06, 02:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Tidigare inlägg i samband med när 746 publicerades. Även då tyckte det var ”inget” av dumpen att komma med. 746 och senaste gädda 796 är i paritet med varandra.
Har inte mycket till minne av inlägget så du kommer behöva komma med en upplysning annars kan vi släppa det
Citera
2026-07-06, 05:22
Medlem
Citat:
Det finns mängder av män som är både tjockare och fulare än #796 som t o m är gifta, trots att omgivningen tippat på att dom kommer att förbli singlar. Det finns män som är tjockare och fulare än #796 och ändå hittar kvinnor på alla möjliga kontaktsidor. Du kanske inte tycker att dom är attraktiva eller är "förstahandsvalet på knullkontakt", men smaken skiftar. I mitt tidigare inlägg förklarade jag för dej att det finns människor som faktiskt vet att den typen av träffar som #796 söker faktiskt sker i verkligheten. Att du inte tror att det är så. betyder inte att alla andra också tror det. Nu påstår du samma sak igen, dvs att det inte händer i verkligheten. Har du inlärningssvårigheter?

De flesta som ser ut som 796 har dock gått upp i vikt efter att de dejtat vill jag påstå. Folk med grav obescitas kan fan inte ha det lätt på dejtingmarknaden
Citera
2026-07-06, 07:33
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Då har du missat både 385 och 424. Men klart du inte hängt här länge nog för att sätta en titel på dom riktiga pedofilerna
Då är det är ju en himla tur att du är så rutinerad så att du har koll på lipsillarna. Nu råkade det vara en åsikt jag uttryckte. Det här är Flashback, vet du, och här tycker vi saker. Och #746 njutbara gnyende är min personliga favorit, oavsett vad du tycker. Jag kikade på hans Facebook innan han stängde den i panik och där raljerade tönten om ditt och datt. Bl a hade han postat en bild som jag förmodar skulle visa på kraftfull och manlig styrka. Motivet pekade bakåt i historien och kan säjas vara något slags romantiserad bild av krigare från anno dazumal. #746 la för säkerhets skull till en text också, så att alla skulle förstå vilken he-man han är; "Innan landet feminiserades". Personligen kan jag tycka att det rimmar lite dåligt med den ynkliga, snyftande, menlösa krake han visade sej vara i verkligheten. Men hursomhelst funkar väl valda delar av samtalet alldeles utmärkt som ringsignal.
Citera
2026-07-06, 07:46
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
De flesta som ser ut som 796 har dock gått upp i vikt efter att de dejtat vill jag påstå. Folk med grav obescitas kan fan inte ha det lätt på dejtingmarknaden
Personligen kan jag tycka att #796 ser ut precis som vilken Thailands-sexturist som helst. Man behöver bara föreställa sej en liten, nätt stackars thaikvinna vid hans sida som råkat i klorna på det här perversa äcklet för att se att den bilden av honom stämmer. #796 har precis allt som gör att man omöjligen kan respektera honom som man, eller ens som människa. Han är verkligen värd allt det förakt han från och med nu kommer att få. .
Citera
2026-07-06, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon

Någon som vet hur det gick för ”nu går det åt helvete igen?” Blev av han med frugan och hela köret?

Det undrar jag med. Frugan verkar vara kvar men hur det gick med hela köret vet jag inte. Såg honom för inte så länge sedan i Eskilstuna-trakten.
Citera
2026-07-06, 08:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Somiq
Det undrar jag med. Frugan verkar vara kvar men hur det gick med hela köret vet jag inte. Såg honom för inte så länge sedan i Eskilstuna-trakten.

Så frugan stanna kvar? Det hade jag aldrig kunnat tro, blev han av med jobb? Vad jobba han ens med?
Citera
2026-07-06, 09:27
Medlem
Skaraborg2s avatar
Inträda i tjänstgöring.

Citat:
Nja, jag tycker nog att #796 anmälde sej högst frivilligt till tjänstgöring, om man säjer så. Han har riktigt allvarliga problem. Det vi tyvärr nte fick höra var ett samtal efter konfrontationen där #796 försöker komma undan publicering. Och det gör egentligen ingenting, för samtalet med #746 är ändå min absoluta favorit. "Snälla...jag gör vad ni vill...jag gör vad ni vill..." Snyft och ulk. #746 måste betraktas som Dumpens okrönte lipsillskung.

Vill man inte bli en kändis på Dumpen så skall man inte anmäla sig till s. k. tjänstgöring.

Om detta inte görs så slipper alla detta högst oönskade kändisskap.
Citera
2026-07-06, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Han kallar sig Henrik men Sara säger Hej Håkan i början av konfrontationen.

Klassiker för pedofiler att gå under ett annat alias Online.
Citera
2026-07-06, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Så frugan stanna kvar? Det hade jag aldrig kunnat tro, blev han av med jobb? Vad jobba han ens med?
Jag håller med dig, det är ett under att det finns fruar som stannar hos gäddorna. Tycker också det är märkligt om de får/kan stanna kvar på sina jobb. Och på tal om jobb har jag frågat två gånger tidigare hur det ser ut med jobb för #785. Vi är väl här för att dela med oss vad vi vet om gäddorna? Så igen, vad jobbar #785 med? Har något förändrats sedan publiceringen av honom? Berätta, säkert fler än jag som är nyfiken.
Citera
2026-07-06, 10:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anorto
Tidigare inlägg i samband med när 746 publicerades. Även då tyckte det var ”inget” av dumpen att komma med. 746 och senaste gädda 796 är i paritet med varandra.
Hallå vi efterlyser vilket inlägg sluta lek efterbliven
746
Citera
2026-07-06, 10:20
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
796 skickade nog fake kukbilder. Bilderna på stor kuk är nämligen tagna i matchande lyxiga sängkläder, medan bilderna på en mindre kuk och fet kropp (äcklet) är tagna i billigt sänglinne /Sherlock Florman

Kan nog stämma, handen och kroppen till den stora kuken ser magrare ut en bilden på bardvalen 796. Är så trött på dessa dickpics, för varje ny konfrontation hoppas jag att få se mer av Stella men likt förbannat får man en skinn trumpet upptryckt I nyllet som vanligt.
Finns det några kvinnliga pedofiler i landet undrar man ju 99.8% är ju gubbkukar på Dumpen.

796
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in