Citat:
Ursprungligen postat av
Blueberrypie100
Ja jag sa väl typ "ja kom hem till mig ikväll då hehe"
Ja han frågade väl typ direkt när vi kom in till mig "ska vi knulla eller 😘 ?" "Jag sa vi kan väl prata lite först ☺️" jag tror han var rätt nervös när han kom hehe verkade så iaf. Vi pratade väl en stund sen la jag handen i hans skrev och kände att han var hård efter typ bara en kram och vi hade knappts setts 10 minuter så jag sa ska vi lägga oss i sängen istället ? Sexet var kanske max 10 min inte dåligt men kunde väl varit bättre men båda var väl nervösa
Han bad ursäkt efter sexet första gången och sa "förlåt jag kom nog lite snabbt" jag sa "det gör inget ☺️" han verkade iaf skämmas lite att han kom lite fort och trodde jag var lite besviken kanske. Sen myste vi och låg och pratade om allt möjligt och höll handen och sen hade vi sex typ 1 h senare igen och då var det bättre och lite längre.
Det kändes rätt med sex för oss båda tror jag, jag ville ha sex iaf och han verkade också vilja ha sex så det fanns samtycke och attraktion mellan oss.
Vad skulle jag ha sagt då ? Jag kanske kände mig sårad och ledsen, hade väl inte hjälpt om jag inte sa att "sluta säg att jag är fin och att du är ledsen för att du sårade mig för du menar det inte ändå" han verkade ju ha bestämt sig ändå för att jag tydligen inte dög så hade ju inte ändrat nånting.
Tack för ditt svar. Håller med om och förstår nu varför du skrev som du gjorde, du var arg, ledsen, besviken och kände dig lurad, det är helt okej att känna så.
Vill trösta dig med att människor har träffats, några kanske träffas just nu, och människor kommer träffas på sin första dejt även i framtiden och jag kan lova dig att någon av alla dessa har känt, känner och kommer känna precis som du gör nu, besvikelse över att det inte blev något mer för att "hon/han sa ju saker till mig som jag trodde på".
Tyvärr säjer människor saker som känns bra i stunden för allt är mysigt men det kan bli väldigt fel också.
Han menade, tror jag, att han vill ha ett seriöst förhållande men kan ju ha krav som gör att han har svårt att hitta rätt och egentligen aldrig är nöjd, det behöver inte betyda att det är något fel på dig. Han tycker du är fin men det räcker inte för honom.
Som andra skriver till dig, om han har mixade signaler och gör dig förvirrad är han inte rätt för dig.