2026-07-06, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Stefan säger väl sällan älskling till Ellie?

Vet inte om jag hört honom säga det någon gång nä
Citera
2026-07-06, 19:29
Avslutad
Jag trodde inte Ellie förstod ironi men det kan hon rätt bra ju. Så patetisk dans på insta om dom kommentarerna om att hon kan lämna plats åt någon som vill ha vård. Hon klarar verkligen inte att få kritik, kommentaren var inte elak utan ett konstaterande. Jag tror inte hennes hud varit bättre utan Dupixent. Sen skulle hon aldrig slutat att smörja in huden, det gjorde huden värre också.

Jag förstår fortfarande inte varför hon har så många följare. Många är säkert köpta också iofs.

Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Hon gjorde en ironisk video och mena att man var dum i huvudet om man lita på vården..
Citera
2026-07-06, 19:29
Medlem
Jag får på riktigt stänga av ljudet när hon pratar med Stina.
Värsta hemska rösten 🙉
Och som någon innan skrev… Denna höga andningen, flåsandet heeeela tiden.
Det ger mig rysningar!

Eller vänta.
Allt dom gör ger mig rysningar
Citera
2026-07-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Eller hur! Fattar faktiskt inte varför dom skulle skaffa den där hunden från första början… Ungen klarar ej av konkurrens. Hon har ej kunskap att stimulera en hund. Hon borde lägga sin tid på att rensa upp i svinstian. Hon bör ej ha fler djur med tanke på hur hennes kropp reagerar med andning och hud. Och nej, jag tror inte att halsa i sig denna olja för 600:- kommer hjälpa mot det.

Nej nej den där oljan består av fiskolja och olivolja. Kan man köpa och bland själv och får då 500 ml för cirka hälften av vad Zinzinos kostar. Bluff företag
Senast redigerad av FarmorRex 2026-07-06 kl. 19:33.
Citera
2026-07-06, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Vet inte om jag hört honom säga det någon gång nä

Jo, jag har hört honom säga det flera gånger. Men han säger mest ”Ellie”, samt att han typ alltid låter sarkastisk när han säger ”älskling”. Typ när hon gör något konstigt (typ väldigt o-allmänbildat och han tycker hon är lite dum). (Haha. Han kanske gillar cowboyboots och lite av en bimbo. Han kanske gillar det då han själv ju får känna sig lite smartare även om det är omedvetet )
Citera
2026-07-06, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Jo, jag har hört honom säga det flera gånger. Men han säger mest ”Ellie”, samt att han typ alltid låter sarkastisk när han säger ”älskling”. Typ när hon gör något konstigt (typ väldigt o-allmänbildat och han tycker hon är lite dum). (Haha. Han kanske gillar cowboyboots och lite av en bimbo. Han kanske gillar det då han själv ju får känna sig lite smartare även om det är omedvetet )

Haha ja så är det nog
Citera
2026-07-06, 19:40
Medlem
Inte en gång sa hon "pappa Stefan" i stugan då hans dotter va med. Men annars så ska han kallas "pappa Stefan".
Citera
2026-07-06, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppansmatte1
Inte en gång sa hon "pappa Stefan" i stugan då hans dotter va med. Men annars så ska han kallas "pappa Stefan".

Ja onödigt att hon måste tvinga på det. Men bra att hon inte sade det i närheten av hans barn. Inte säkert de är redo att acceptera eller orka med att höra att han är ”pappa” åt ett bonusbarn.
Citera
2026-07-06, 19:51
Avslutad
Vad ska hon ta sig till om huden går i ett skov? Vården är ju skit. Tycker mig se att huden håller på att bli sämre. Hon kliar och kliar.
Sen att det var vården som räddade henne när hon fick sepsis. Räcker med ett litet sår som hon kliar på eller får in nån bakterie från jord mm och man kan bli sjuk. Sår ska luftas haha. Det var länge sen man luftade sår. Gjorde man kanske när hon var ung och man inte visste bättre. Med tanke på att hon vet så lite och ska läka själv så undrar man ju hur det kommer bli framöver.
Citera
2026-07-06, 19:54
Medlem
Beckahestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan
Jag får på riktigt stänga av ljudet när hon pratar med Stina.
Värsta hemska rösten 🙉
Min ena hund kom fram och undrade vem tusan som pratade så konstigt och gällt när jag såg videon nu haha (han reagerar på typ allt som avviker).

Citat:
Och som någon innan skrev… Denna höga andningen, flåsandet heeeela tiden.
Det ger mig rysningar!
Undrar om hon inte har sådär pga inflammation i kroppen ihop med övervikten.... Har haft så själv nämligen så känner igen det. Det var liksom tätt i lungorna. Hon borde äta normal mat helt enkelt till att börja med.

Citat:
Eller vänta.
Allt dom gör ger mig rysningar
Citera
2026-07-06, 19:59
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Jag tror hon menar att först fick hon kritik för att hon gick till vården och tog upp tider från folk som inte klagar på vården.
Men när hon skriver ut sig från vården för att läka själv får hon också kritik.
Dvs hon gör alltid fel oavsett vad hon väljer.

Och där har hon väl rätt. Kommer alltid vara folk som tycker än det ena än det andra. Men hon är inte vuxen nog att hantera det.
Men samtidigt...såg i nya vloggen där hon säger att imorgon ska jag till hudkliniken, vad jag nu ska göra där.
Tror att hon fått kritik eller att kortison nu är det enda de kan erbjuda henne och hon är för stolt (just nu) för att välja ett sådant alternativ. Så då passar det bättre att skriva att man valt att skriva ut sig...
Citera
2026-07-06, 20:03
Medlem
Beckahestens avatar
När tror ni hon ger upp och börjar med kortison igen? Finns det ens någon annan lösning i slutänden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in