2026-07-06, 18:26
Medlem
Att gång på gång behöva intala sig själv att de har mysigt:- S har du mysigt, jag har mysigt, vi har så mysigt, det är så mysigt……….. då har man nog det inte så jävla bra.
Citera
2026-07-06, 18:46
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Att gång på gång behöva intala sig själv att de har mysigt:- S har du mysigt, jag har mysigt, vi har så mysigt, det är så mysigt……….. då har man nog det inte så jävla bra.
Ja det verkar va så mysigt så mysigt där.
Hon ser värre ut i ansiktet igen...hon smörjer sig ju nu. Såg en vlogg från i vintras där och pratade om tsw och att hon nu gör en "no moist treatment"
Det blir så ironiskt när man vet vart hon är idag och vad hon gjort/inte gjort
Citera
2026-07-06, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Samma tanke här, vem ska övertygas om att dem har det mysigt liksom😂
Alltså detta flämtandet -flåsande och snörvlande som om hon vore 95 år.
Citera
2026-07-06, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Samma tanke här, vem ska övertygas om att dem har det mysigt liksom😂
Alltså detta flämtandet -flåsande och snörvlande som om hon vore 95 år.

Tänkt samma sak. Mysigt och detta ständiga älskling varje gång hon tilltalar eller frågar honom nåt är så överdrivet.
Citera
2026-07-06, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan
Fast nej hörni.
Det här gick liiiite för enkelt.

För några dagar sedan skrev folk; gå inte till doktorn då. Överlåt din plats till andra osv..

Och nu. Några dagar senare så gör hon JUST DET!
Något är lurt här. Hon skulle på riktigt aldrig göra något bara för att tre personer kommenterade på hennes YouTube.

Jag tror hon kommer fortsätta på Hudkliniken, men inte säga något om det i sociala medier.
Och använda resultatet hon får av den riktiga sjukvården för att visa upp hur ”bra oljan funkar”
Och hur bra kollodialt silver funkar, kosttillskott osv.

Det passar hennes story jättebra att inte gå till läkarna. Hon läker ju med kosten!
Ändå har hon sprungit dit mest hela tiden på sistone för olika problem hon inser att hon inte kan fixa med kost.
Men hennes följare är puckade och ser inte detta hyckleri.
Citera
2026-07-06, 19:16
Medlem
Lagt ut en bild på hunden och ungen i båten medvtexten ”bästa vänner”
Mm och dom sparkar man på….
Citera
2026-07-06, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlisanBusan
Fast nej hörni.
Det här gick liiiite för enkelt.

För några dagar sedan skrev folk; gå inte till doktorn då. Överlåt din plats till andra osv..

Och nu. Några dagar senare så gör hon JUST DET!
Något är lurt här. Hon skulle på riktigt aldrig göra något bara för att tre personer kommenterade på hennes YouTube.

Jag tror hon kommer fortsätta på Hudkliniken, men inte säga något om det i sociala medier.
Och använda resultatet hon får av den riktiga sjukvården för att visa upp hur ”bra oljan funkar”
Och hur bra kollodialt silver funkar, kosttillskott osv.
Hon gjorde en ironisk video och mena att man var dum i huvudet om man lita på vården..
Citera
2026-07-06, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Tänkt samma sak. Mysigt och detta ständiga älskling varje gång hon tilltalar eller frågar honom nåt är så överdrivet.
Stefan säger väl sällan älskling till Ellie?
Citera
2026-07-06, 19:22
Medlem
Citat:

Tänkte på det. Tror knappast det är vad man kallar bästa vänner. En ”vän” som inte respekterar henne och skräms, är dryg och sparkas. Är högljudd och skriker också.
Citera
2026-07-06, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Hon gjorde en ironisk video och mena att man var dum i huvudet om man lita på vården..

Jag tror hon menar att först fick hon kritik för att hon gick till vården och tog upp tider från folk som inte klagar på vården.
Men när hon skriver ut sig från vården för att läka själv får hon också kritik.
Dvs hon gör alltid fel oavsett vad hon väljer.

Och där har hon väl rätt. Kommer alltid vara folk som tycker än det ena än det andra. Men hon är inte vuxen nog att hantera det.
Citera
2026-07-06, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Tänkte på det. Tror knappast det är vad man kallar bästa vänner. En ”vän” som inte respekterar henne och skräms, är dryg och sparkas. Är högljudd och skriker också.

Flytväst till hunden skiter hon i med. Stina är ju bara valp.
Citera
2026-07-06, 19:28
Medlem
Citat:

Eller hur! Fattar faktiskt inte varför dom skulle skaffa den där hunden från första början… Ungen klarar ej av konkurrens. Hon har ej kunskap att stimulera en hund. Hon borde lägga sin tid på att rensa upp i svinstian. Hon bör ej ha fler djur med tanke på hur hennes kropp reagerar med andning och hud. Och nej, jag tror inte att halsa i sig denna olja för 600:- kommer hjälpa mot det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in