2026-07-05, 09:44
Medlem
mearshimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenDilbert
Klarlagt är ju att Charlie blev mer Israelkritisk det senaste året innan han blev mördad.
Det finns otaliga källor på det.
Just här är Candace Owens inte ute och cyklar.
Erika Kirk bekräftar candace sensationella rapportering om att Bibi Netanyahu ringde upp Charlie Kirk med instruktioner om "korrekt sortens rapportering" samt att miljardären och zionisten Bill ackmann krävde av Charlie att närmanden mot tucker carlson måste sluta.
Citera
2026-07-05, 11:46
Medlem
KaptenDilberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mearshimer
Erika Kirk bekräftar candace sensationella rapportering om att Bibi Netanyahu ringde upp Charlie Kirk med instruktioner om "korrekt sortens rapportering" samt att miljardären och zionisten Bill ackmann krävde av Charlie att närmanden mot tucker carlson måste sluta.
Det tror jag säkert, men jag hade inte hört det själv.
Om du orkar länka till källorna vore toppen!
Citera
2026-07-05, 13:51
Medlem
develis avatar
Citat:
okej, inte enkelriktat då, inte 100%. Men det är ett antal % i inflytande och det håller du med om om du sett Bari Weiss - intervjun?

Ja, Candace är väldans snygg och tuff och oberoende.
Man får väl ha sina favoriter?
Hennes utseende har nada med det hela att göra, men du föredrar en person som promotar Ryssland, är antisemit, ljuger hej vilt och är allmänt blåst.
Imponerande urvalskriterier...
Citat:
Candace beskriver saker som de är. Kolonialism. Förtryck. Förnedring. Judiska övertygelser om judisk överhöghet baserade i religionen.
Hon gör ju viss nytta då, eftersom det är del av verkligheten som få andra beskriver.
Candace är komplett skruvad, har noll trovärdighet och vältrar sig I antisemitisk smörja.

SR: Tror du att han dödades för att han gick emot Israel?
CO: "1000 %.
(...)
"Människor som dyrkar och kallar fram demoner och tror på det ockulta och gör det rakt i ansiktet på dig. Jag tror att Charlies mord var en ockult ritual. Allt som rörde det. Ja, allt som rörde det. Och jag tror att människorna runt omkring honom är intresserade av mörka demoniska saker."

"När någon skickade mig en gammal frimurarbibel och den visade hur de tror att man måste vara i ett pentagram för att offra någon, visade det bokstavligen som om det fanns en karta inuti frimurarbibeln.
Och jag tittade på den och sa att Charlie satt i ett pentagram."
(..)
"Jag antar att frimureriet på många sätt, uppenbarligen spåras tillbaka, det är bibliskt. Så man måste tänka på olika iterationer. Så det är som Salomos tempel, tempelmurarna är ungefär vad de antyder. "
(..)
"Jag tror inte att det är en slump att Paris kod är 33. Om du vill ringa ut till Paris är det 33. Det är hemvist för den franska revolutionen. Mycket har hänt i Paris. Mycket ont har ägt rum."
(..)
"För att det handlar om den frankistiska tron ​​som faktiskt dominerar den frankistiska början, Israels frankistiska ursprung. Det är inte judendom. Davidsstjärnan är inte Davidsstjärnan.

Det är Salomos nycklar. Slå upp Aleister Crowleys bok. Han har Davidsstjärnan överallt. Den handlar om att kalla fram demoner. Det är Baal-dyrkan. Och de vill inte att du ska känna till historien bakom det, men det är verkligheten."
(..)
"De är inte ens – de är som shapeshifting, tror jag är det bästa sättet att uttrycka det.
Jag känner att vi tittar på människor som brukade spela mänsklig shapeshifting till demoner i verkliga livet."
(...)
"Folk pratar om demoner, folk pratar om det ockulta, folk pratar om Baal-dyrkare och barnoffer, och det är ett verkligt hot.
Det finns demoniska väsen runt omkring oss."
(ur Shawn Ryan Show juli 2026)
Citat:
Det fanns inte heller ett "krig" mellan Hitler-nazistiska-armén och judar...
?
Citera
2026-07-05, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Hennes utseende har nada med det hela att göra, men du föredrar en person som promotar Ryssland, är antisemit, ljuger hej vilt och är allmänt blåst.
Imponerande urvalskriterier...

Candace är komplett skruvad, har noll trovärdighet och vältrar sig I antisemitisk smörja.

SR: Tror du att han dödades för att han gick emot Israel?
CO: "1000 %.
(...)
"Människor som dyrkar och kallar fram demoner och tror på det ockulta och gör det rakt i ansiktet på dig. Jag tror att Charlies mord var en ockult ritual. Allt som rörde det. Ja, allt som rörde det. Och jag tror att människorna runt omkring honom är intresserade av mörka demoniska saker."

Candace är nog nästan fysiskt oförmögen till att ljuga.
Och hon är inte antisemit, hon är antizionist.
Senast redigerad av Jumpingonthemoon 2026-07-05 kl. 14:34.
Citera
2026-07-05, 14:23
Medlem
develis avatar
Citat:
Har ingen koll på McCoy, lite googling ger inte vid handen att han är någon stor spelare, svårt att se att Charlie tagit jättestort intryck av honom.
Om du inte vet vem Rob McCoy är, om du inte vet vad NAR; New Apostolic Reformation är; om du inte vet vad 7MM är - så kan du heller inte påstå att Charlie inte "tagit jättestort intryck av honom."

"Kirk said that over a series of conversations, the pastor began to challenge him to rethink his position separating politics and religion."
Boedy, M (2025) The Seven Mountains Mandate: Exposing the Dangerous Plan to Christianize America and Destroy Democracy.

Jag skrev att Rob McCoy introducerade honom.
Du missar nämligen kopplingen till Lance Wallnau, den självutnämnda profeten som jag också nämnt.

TPUSA och Charlie ägnade sig åt att förändra amerikanska skolsystemet till biblisk grund.

Detta är i paritet med Project 2025 som är Trumps blueprint för politiken nu.
Att slopa utbildningsdepartementet.

Därför attackeras universitet, lärare och professorer.
Därför satt Kirk på campus.
Därför har TPUSA 900 universitetsavdelningar och 1200 gymnasieavdelningar.

Därför undertecknade 8 pro-Trump Guvernörer ett avtal om att placera TPUSA-avdelningar i offentliga gymnasieskolor vid hans död.

Att rensa amerikanska skolor är en av den kristna nationalismens mångfacetterade strategier för att avveckla demokratin till förmån för ett regeringssystem som är allt annat än demokratiskt, om det så klassas som teokrati, auktoritärism, fascism - "vissa typer av amerikaner har rätt att styra, och ... resten har en skyldighet att lyda".

2018 ansåg Kirk att kyrka och stat skulle vara separerade.
Detta är religionsfrihet.

2019 träffade han pastor Rob McCoy, som är anhängare av 7MM. Dessa arbetar ihop på TPUSA för att forma agendan.

2020 åberopar Kirk på CPAC att äntligen har vi en president som förstår "the seven mountains of cultural influence" om Trump.

Kirk 2022:
”Det finns ingen separation mellan kyrka och stat”.

Wallnau, rörelsens centralfigur, kallade Kirk för “den kristna nationalismens ansikte."

ADF, Alliance Defending Freedom
En aggressiv konservativ juridisk organisation.
ADF var centralt i stämningen som avskaffade den konstitutionella rätten till abort.
Organisationen utarbetade Mississippi-lagen,
ADF:s jurister tjänstgjorde i det juridiska teamet som försvarade lagen i Högsta domstolen, vilket ledde till att Roe vs. Wade upphävdes.

De tillhandahåller resurser och juridiskt stöd för initiativ för föräldrarättigheter, privatisering av skolor och politik som integrerar religion i det offentliga livet.
Det slutliga målet är att omdirigera offentliga skattepengar för att finansiera privata religiösa skolor.
ADF:s mål är att kringgå offentliga skolsystem som de anser vara moraliskt komprometterade.

De offentliga skolorna är inte tillräckligt bibliskt grundade.
De är för liberala, för moraliskt korrupta enligt bibelteoende.
Barn ska läras att Amerika är en kristen nation, vars lagar bör baseras på deras tolkning av Bibeln.

ADF-ledarna organiserade hemliga möten 2021 med rika kristna högerorienterade donatorer för att diskutera framtiden för det offentliga utbildningssystemet.
Centralt i insamlingsplanen var Ziklag-gruppen.

Den hemliga inspelningen vittnade om att
målet är att rasera det offentliga utbildningssystemet och ersätta det med ett nätverk av privatiserade kristna och högerextrema akademier som drivs med offentliga medel - till fördel för en skenhelig oligarki.

Ziklag
Ziklag-gruppen, en kristen organisation för "förmögna familjer" ser sig som en sista utpost, en refug versus indokrineringen som pågår i landet.

Ziklag är baserad i Texas med ett ingångsförmögenhetskrav på 25 miljoner dollar eller mer för medlemskap.

Ziklag suger in finansiering till ADF och dess allierade.

Sjubergsmandatet (7MM aka Seven Mountains Mandate) är den ideologiska drivkraften bakom kristna Ziklag.
Det vill säga dominionism; Herraväldesteologi.

Peter Bohlinger är en fastighetsinvesterare baserad i Santa Barbara som ärvt ett familjeföretag. Han gör rejäla vinster genom att köpa upp fastigheter och sedan höja hyrorna.
https://religionunplugged.com/news/book-review-money-lies-and-god-trump

Strategin är gentemot offentliga skolor som undervisar kring rasism och HBTQ-rättigheter.

ADFs och Ziklags mål var ett nationellt krav på skolpengar, vilket de hoppades skulle läcka 238 miljarder dollar från offentliga skolor, vilket är
en tredjedel av de totala årliga utgifterna.

Ett beslut i Högsta domstolen skulle ge föräldrar rätt att kräva miljarder skattedollar för privat utbildning eller hemundervisning.

ADF planerade att argumentera för att ”[offentliga] skolor indoktrinerade barn med en sekulär världsbild som var likvärdig med en gudlös religion”.

Högsta domstolen skulle besluta att det var grundlagsstridigt att enbart stödja statliga skolor som uteslutande indoktrinerar ett tankesystem."

Genom att väcka talan i flera olika delar av landet letade ADF efter en ”kretsdelning” som skulle öka deras chanser att få ett fall prövat av Högsta domstolen.

Stämningar började väckas 2021, i både federala och statliga domstolar.

Michael Farris, dåvarande ordförande för ADF redogjorde strategin för Ziklag:
”Det vi ser hända i de offentliga skolorna har en kuslig parallell till Tredje riket”.

Peter Bohlinger, en av Ziklags ledare, sa vid en retreat månaden därpå:
”Vårt mål är inte att bara kasta sten. Vårt mål är att riva ner utbildningssystemet som vi känner det idag”.

Detta uttalande är identiskt vad som framkommer i project 2025 och Trump på skriver exekutiva ordrar på löpande band.
Mot DEI, mot CRT, jagar HBTQI och stämmer universitet. Förbjuder ord, namn, böcker.

Att diskriminera HBTQ+-personer är högvilt. Homosexuella rår de inte på sa Wallnau.

https://documented.org/investigations/inside-the-secret-right-wing-plan-to-take-down-the-education-system-as-we-know-it
Senast redigerad av develi 2026-07-05 kl. 14:35.
Citera
2026-07-05, 17:13
Medlem
KaptenDilberts avatar
Citat:

Well, jag måste ge dig kudos för att ha koll på alla dessa omständigheter.
i dina andra inlägg, citerar dem inte, men har läst dem översiktligt.
Grundlig bra research.

För the record bara: kan jag få din definition på antisemitism,
samt om du orkar hur och vilka uttalanden som Candace Owens gjort som passar in på detta?
Citera
2026-07-06, 02:16
Medlem
develis avatar
Citat:
Well, jag måste ge dig kudos för att ha koll på alla dessa omständigheter.
i dina andra inlägg, citerar dem inte, men har läst dem översiktligt.
Grundlig bra research.

samt om du orkar hur och vilka uttalanden som Candace Owens gjort som passar in på detta?
Hennes egen svärfar tar avstånd från henne.
Jag återkommer till det andra, det är som en djuphavsgrav...

Under tiden kan du väl reagera på detta antisemitiska stolliga hon konspirerar kring i Shawn Ryans show nyss?
Att Charlie satt i ett Pentagram....frimureriet spåras tillbaka, det är bibliskt. ..Davidsstjärnan är inte Davidsstjärnan....

"För att det handlar om den frankistiska tron ​​som faktiskt dominerar den frankistiska början, Israels frankistiska ursprung. Det är inte judendom.
Det är Salomos nycklar. Slå upp Aleister Crowleys bok. Han har Davidsstjärnan överallt. Den handlar om att kalla fram demoner. Det är Baal-dyrkan. Och de vill inte att du ska känna till historien bakom det, men det är verkligheten."

Owens har tidigare hävdat att det fanns en "frankisk kult... maskerad bakom judar" som ägnar sig åt pedofili och incest "som sakramentala riter".

En hint är den äldsta antisemitiska skrönan om blood libel. Ritualmord på kristna barn inkl sexuella sådana.

Owens är en vindflöjel. Där hon kan få mest uppmärksamhet och göda sitt ego och plånbok - dit går hon. Oavsett hur mörk gränden än är.

Hon shapeshiftar i samband med Irankriget - och förefaller alliera sig med det arabiska judehatet?

I slutet av 2025 hade Al Jazeeras arabiska tjänst noterat en förändring i Owens retorik angående Mellanöstern, där hon fördömde attackerna mot al-Aqsamoskén samt ockupationen av Gazaremsan.

Hennes popularitet bland arabiska medier och muslimska grupper började växa. Den politiska journalisten Mohammed Ezzat noterade att detta var ett radikalt skifte för Owens inställning.

29 januari 2026, intervjuade hon muslimen Bassem Youssef, en egyptisk satiriker på amerikansk mark, gift med en kvinna från Gaza.

Owens sa att Kirk, liksom hon själv tidigare, hade påverkats av "pro-israeliska berättelser". Att hon var hjärntvättad att tro att muslimer var hemska terrorister. Som svar på frågor kring Kirks antimuslimska retorik.
Han gör reklam för att 9/11 var false flag. Israel ligger bakom det mesta säger han.

Candace frågar Youssef om hans tankar om Erika.
Han skämtade och anklagade Erika för att vara ansvarig för sin mans död, vilket fick båda att brista ut i skratt.

...och judarna kan ägna sig åt trafficking med minderåriga, det vet hon via Freud och de behöver katolsk exorcism - det är " the synagogue of satan".
https://www.instagram.com/p/DUSzTPOiOwg/

Samtalet mellan Owens och Youssef om den politiska situationen mellan USA och Mellanöstern, om Charlie Kirks död, rapporterades av flera egyptiska medier, inklusive Al-Masry Al-Youm, en av de största tidningarna i omlopp i det nordafrikanska landet. Översatt till arabiska.

Dubbelbottnad om Hamas?
https://x.com/BrotherRasheed/status/1983220037604229212
Han sitter nu med antisemitiska Dan Blizeran och pladdrar mot judar, playboyen som ämnar kandidera till representanthuset. Omg..

Jag har ingen aning men jag undrar över hennes utspel krama-en-muslim.
The enemy of my enemy is my friend?

Ser hon en ny större penningmarknad via antisemitiska muslimer eller är hon Putinhora som springer hans ärenden å Irans vägnar?

What ever. Hon är komplett rabiat angående sitt judehat oavsett och jag viker inte en millimeter om att hon är en total sopa.

Ska bli skönt med svalkande sakfakta från åklagaren bland all dynga baserat på nutcase Owens.
Senast redigerad av develi 2026-07-06 kl. 02:33.
Citera
2026-07-06, 12:57
Medlem
KaptenDilberts avatar
Citat:
Hennes egen svärfar tar avstånd från henne.
Jag återkommer till det andra, det är som en djuphavsgrav...

Under tiden kan du väl reagera på detta antisemitiska ...
Nej.
Hittar ingen antisemitism.
Du presenterar inga tydliga exempel.
Det finns judar som refererar till vissa saker Candace säger i andra sammanhang.
Om inte de kallar henne antisemit, vad har du då för rätt att bli kränkt å judars vägnar.

Det är som om någon som inte är svart går mellan ett gäng mörkhyade som använder n-ordet och ber dem "sluta med det där!".

Den inflations-artade användningen av begreppet antisemitism (senast Goldman i NYC hos Jake Tapper, jag kan skicka länk eller kolla själv) är bara sionistmaffians försök att slippa svara på folkmordskritik.

Om du bidrar till detta (att kalla antisemitism utan att definiera förklara) så bär du vatten som nyttig idiot till sionister och agerar "good goy"

Men det är inte ditt fel, det är vanligt runtomkring oss.
The only worse thing than being a soldier for the empire is not knowing youre a soldier for the empire.

Jag säger som Jesus: " förlåt dem, ty de veta icke vad de göra."
Citera
2026-07-06, 13:04
Medlem
develis avatar
Citat:
Nej.
Hittar ingen antisemitism.
Du presenterar inga tydliga exempel.
Det finns judar som refererar till vissa saker Candace säger i andra sammanhang.
Om inte de kallar henne antisemit, vad har du då för rätt att bli kränkt å judars vägnar.

Det är som om någon som inte är svart går mellan ett gäng mörkhyade som använder n-ordet och ber dem "sluta med det där!".
Ok. Då ligger problemet hos dig och det blir mer begripligt att du är kåt på Owens
Du vet inte ens vad blood libel innebär?
Citat:
Den inflations-artade användningen av begreppet antisemitism (senast Goldman i NYC hos Jake Tapper, jag kan skicka länk eller kolla själv) är bara sionistmaffians försök att slippa svara på folkmordskritik.

Om du bidrar till detta (att kalla antisemitism utan att definiera förklara) så bär du vatten som nyttig idiot till sionister och agerar "good goy
Kränkt?
Testa inte ens att förlägga nåt dylikt på mig och förvräng begreppet ett varv till med bullshit om inflation.

Jag har definitivt full koll på sjuka amsagor om judar från Candace versus dyngan som Netanyahu och högerextrema Likuds sjuka framfart.

Det verkar dock sämre för din del.
Senast redigerad av develi 2026-07-06 kl. 13:07.
Citera
2026-07-06, 13:08
Medlem
KaptenDilberts avatar
Citat:
Ok. Då ligger problemet hos dig och det blir mer begripligt att du är kåt på Owens
Du vet inte ens vad blood libel innebär?
Hehe jag tänkte börja citera Ulf Lundells brev men håller mig.

Alla vet vad blood libel är.
Det var ett jävla tjat.
Citera
2026-07-06, 13:10
Medlem
develis avatar
Citat:
Hehe jag tänkte börja citera Ulf Lundells brev men håller mig.

Alla vet vad blood libel är.
Det var ett jävla tjat.
Duktigt.

Då tar du och kommenterar detta relaterat till Owens.
Om judiskt ritualmord. Du har redan fått citat.
Citera
2026-07-06, 13:11
Medlem
develis avatar
Citat:
Det finns ingen "min definition" av antisemitism.
Grundläggande är givetvis att inte diskutera i stereotyper, grovt generaliserande om "judarna" och motsvarande kodord och nyttja antisemitiska konspirationsteorier.

Om du missade hennes budskap så är det direkt kopplat till blood libel, ritualmord, mystiska ordnar,
att pogromer är påhittade och hon sammanfogar det hela med att falska judar utvandrade till Israel.

▪️Blood Libel - anklagelsen om rituellt mord.
Att judar använder kristna barn i religiösa ritualer med koppling om anklagelser om Jesus död.

En av de längst existerande formerna av antisemitism och har lett till pogromer, förföljelse och massakrer på judar av kyrkan och via den nazistiska propaganda för att demonisera judar.
Detta har sen, efter 2000 års existens, nått variationer med pedofili, övergrepp på barn, mord för organdonationer till att judar äter palestinska barn och dricker deras blod.

▪️2025/26 har hon upprepade ggr använt “the synagogue of Satan.”

Satans synagoga är en kristen antisemitisk beskrivning ända bak till medeltiden där judar gestaltade med sataniska drag för att skildra skillnaderna mellan kristendom och judendom.

▪️ Vid den dödliga marschen med neonazister i Charlottesville skanderade de antisemitiska "Jews will not replace us" ihop med "Blood and Soil".

Den allmänna oron över den ökande vit nationalismen var korkad enligt Owens. Effekterna av vit överhöghet är överdrivna.

▪️Stormen hon orsakade 2018/19 när hon sen fick avgå från TPUSA efter sitt uttalande om Hitler?

”Om Hitler bara ville göra Tyskland stort och att saker och ting skulle gå bra, okej, bra. Problemet är att han ville, han hade drömmar utanför Tyskland.
Han ville globalisera."

Problemet med Hitler var inte hans inhemska handlingar i Tyskland utan hans expansion till andra länder?
Först när hon hamnar i utfrågning i representanthuset sa hon att "[Hitler] var en mordisk, psykopatisk galning som dödade sitt eget folk".

Den historielösa, urkorkade Owens sa att hon eg argumenterade till sitt försvar för nationalism - via att påstå att Hitler egentligen inte var nationalist eftersom "han ville globalisera".
Hitler "var inte nationalist, [han] mördade sitt eget folk; en nationalist skulle inte döda sitt eget folk."

Hitler var givetvis ultranationalist - som även ville utvidga sitt Lebensraum.

▪️2022 skrev West att han skulle "gå Death Con 3 på judiska människor".
Owens försvarade West och skrev att "om du är en ärlig person tyckte du inte att den här tweeten var antisemitisk" - sen hyllade West Adolf Hitler i en InfoWars-intervju.

▪️Att hon inspirerar masskjutare med sin shit-posting?
Tarrant (Christchurch-moskén Nya Zeeland) skrev i sitt manifest att framför allt Owens hade påverkat honom.
Hon hade hade publicerat tweets om det andra tillägget och islam.

Eller Henderson, skolskjutaren på Antioch High School i Nashville?
"Candace Owens har framför allt påverkat mig, varje gång hon talade blev jag förbluffad av hennes insikter och hennes egna åsikter hjälpte mig att driva mig längre och längre in i tron ​​på våld i den judiska frågan."

Det är inte ofarligt slander och konspirationsteoretiker har skickat dödshot till Erika och Turning Points anställda. En är nu arresterad för terrorhot.

▪️Mars 2024 fördömde hon rabbi Boteach och sa att "alla som försvarar honom eller hans häxdotter är omedelbart misstänksamma".

Owens gillade en tweet som frågade rabbi Boteach om han var "berusad av kristet blod igen" (blood libel)

Nu blev det bye bye med Daily Wire.

▪️Hon fick sen inreseförbud (ej arbetsvisum) till Nya Zeeland och Australien 2024 då hon sågs som kapabel till uppvigling.
Personer som Annetta Able, som överlevde Mengeles experiment, reagerade starkt på Owens podd 2024.

Experiment av Mengeles var "bisarr propaganda. Tanken att de bara skar upp en människa och sedan sydde ihop dem igen. Varför skulle man göra det?"

”Bokstavligen talat, även om du är den ondaste personen i världen, är det ett enormt slöseri med tid och förnödenheter.”

Det var bara indoktrinering enligt Owens.

14 oktober 2025 losade Owens sin överklagan i High Court mot den australiska regeringens beslut.

▪️Fuentes twittrade att judar kontrollerar Biden-administrationen, Jordan Peterson kallade Fuentes för en "psykopatisk råtta" och Owens kritiserade ...Peterson.
Fuentes hade berömt Owens och sagt att hon förde "ett fullfjädrat krig mot judarna".

▪️Owens hävdade falskeligen i en intervju med Tate att Josef Stalin var jude.
Att Freud och stalinister var en del av en judisk kabal som studerade kabbala och främjade pedofili genom psykoanalys.

▪️December 2025 ljög Owens om att judiska personer, snarare än europeiska och amerikanska köpmän, var huvudansvariga för den transatlantiska slavhandeln.
Bevis som stödde hennes anklagelse hade givetvis avsiktligt undertryckts av judar.

Owens till svarta personer:
"Din gräl är inte med vita män ... vakna upp och lär dig slaveriets sanna historia för det var inte direkt en vit mans sport.
Okej. Det var judiska folket som handlade med oss. Judiska folket kontrollerade slavhandeln .."

▪️Ordet Goy, som förekommer i hela den hebreiska bibeln och översätts i engelskspråkiga biblar som "nation", med hänvisning till grupper av judar och icke-judar -
Ville katoliken Owens berätta att det betyder "ko", att icke-judar är boskap som är "avsedda att vallas och styras över".
New York Times hänvisade att Guds förbund i Första Moseboken innebar isf att Abraham fick löfte om att "jag ska göra dig till en stor ko."

▪️Hon rekommenderade sin publik att läsa "Den talmudiska juden", en polemisk text från 1871 - som citerats av forskare som en grundpelare i modern antisemitism.

I Russell Brands podcast den 8 december 2025 föreslog hon att boken skrevs som svar på att judar har dödat kristna barn som en del av religiösa ritualer.

Att en hemlig judisk kult (frankisterna) tror på att "utöva incest som ett sakrament... och att de tror att man våldtar sina barn när de är 7 år" - eftersom det "betingar barnet att växa upp till att bli en psykopat". Hon hävdade att detta är den "vägledande filosofin för människor i Israel".

▪️2024 sa Owens att ashkenaziska judar inte är släkt med "bibliska judar".
Kazarernas ättlingar var "så omoraliska och så korrupta" och de "fortsatte sin korruption, fortsatte sin sexuella avvikelse".
Owens har regelbundet förespråkat konspirationsteorin, den sk khazariska tropen, som försöker avlegitimera judar ang Israel.

Februari 2026: "De människor vi bekämpar är i praktiken hedniska zigenare som har burit judendomens mantel, jag skulle säga sedan det försvunna khazariska imperiets fall."

Att "deras religiösa läror säger åt dem att infiltrera överallt" och att "[deras] eliter är motbjudande, föraktliga människor".

▪️Owens repostade Putins rådgivare Alexander Dugin november 2025 om "sabbateanistiska och frankistiska rötter" som ligger bakom globalism, EU och Israel.

▪️Kriget i Ukraina är kopplat till kazarernas önskan att hämnas på Ryssland och Iran.

2024 var Zelenskyj är homosexuell, han skulle inte vinna över Ryssland.
" Andligt vet jag bara att det är fel. Du stöder helt enkelt inte en homosexuell skådespelare som låser in kyrkor och biskopar."

Judar har infiltrerat den katolska kyrkan för att undergräva kristendomen och hävdat att "det kan vara härifrån alla skandalerna inom den katolska tron ​​kom."

▪️2025 attackerade hon Förintelseöverlevaren Elie Wiesel. Att han stulit identiteten vid Auschwitz, som hon beskrev som ett "polskt arbetsläger".
Som 15 åring skickades han till Auschwitz, hans mor och syster dödades. Sen dog hans pappa och Wiesel befriades i Buchenwald av amerikanska styrkor i april 1945.
Wiesel: ”Jag har det fortfarande på min arm, A7713.”
Owens: ”Elie hade inte ens en tatuering.”

▪️Mars 2026:
Chabadjudar "gräver tunnlar i New York och i städer över hela Amerika. De tar över hela städer i New Jersey. Du bör absolut vara medveten om var Chabad ligger närmast ditt hem. Dessa människor är farliga."

Om Charlie
Owens antydde inledningsvis att Utah-politikern Phil Lyman, som deltog i evenemanget där Kirk mördades, var kopplad till en konspiration för att döda Kirk.

Fler medlemmar av Turning Point USA var medskyldiga till mordet på Kirk.

Erika låg bakom mordet.

Egyptiska och franska regeringarna spelade en roll i mordet - egyptiska flygplan förföljde Erika.

Macron tränade Kirks mördare med den franska legionens 13:e brigad.
En israelisk agent var givetvis en del av den påstådda franska mordgruppen...

En israelisk konspiration var ansvarig för Kirks död.
Mikrofondöden.

Owens påstod sig ha haft en dröm där Charlie berättade för henne att han hade blivit förrådd. Owens hävdade att drömmen var ett exempel på hennes "profetiska vision" och "kvinnliga intuition" som skulle leda henne till sanningen om Kirk.

Kopplingarna till Daily Wire, Turning Point, PragerU samt Fox News har bidragit till att ge henne falsk trovärdighet.

Dyngspridaren Candace har 35 miljoner följare och var den mest lyssnade podden 2025.
I världen.

Vilket är fucking otroligt med tanke på jorden platt enligt Owens och månlandningarna har inte skett - de är "falska och gay".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in