2026-07-06, 09:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ingen har påstått det heller. Men det är i det förflutna.
Det blir ofta problem med nystartade projekt.

Du ältar kommatillplatsenlogiken som bygger på ett antagande. Logiken byggs ut med ytterligare ett antagande , nämligen att samtliga 800 gäddor har förgripit sig på X antal barn tidigare.
Det här med konkreta bevis är av underordnad betydelse då motivet är att offer ska få upprättelse för tidigare händelser. Det tidigare är i det förflutna och ska således negligeras för att gå vidare och leva i nuet.Hur mycket jag än anstränger mig får jag inte det hela att gå ihop.
Vi antar att något har hänt tidigare samtidigt som vi skall lämna det förflutna därhän och leva i nuet.
Kan du vara behjälplig med att reda ut detta för att få klarhet i problemet?
Citera
2026-07-06, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allahelgon
Nej, du vill bara sopa det i skymundan under mattan. Det är ju inte relevant eller något att lägga på minnet?
Impulskollen är ändå relativt färskt. Det har gått ungefär lika lång tid ifrån aftonbladets avslöjande och nerstängningen av ik som ifrån ETCs avslöjanden om ik till aftonbladets.

Redan när ETC började skriva kunde de tagit en djupare titt om det var en seriös partner, vilket de inte gjorde utan gick till mot attack emot ETC och deras reportrar. Som sagt enligt uppgift finns det aktivt ärende om dumpen/impulskollen. Skulle inte förvåna om det är fler än 2 som först ur salen till ett hem på x år för utpressning/grov utpressning.

Jag tvivlar inte på sanningen om uppgifterna om 1,8 miljoner eller vad summan var. Om så är fallet och de dessutom försökt få ut mer pengar så kommer vi garanterat se de två som stod bakom ik bakom galler ett tag.

Sara påstod olika saker vid olika tidpunkter om ik. Men stod fast vid att man inte kan köpa sig fri. Dock tog de upp om någon som aldrig kommer att bli uthängd då tydligen patrik gjort en vurpa med tekniken och det inte blivit inspelat när de allt som oftast klipper emellan två vinklar och man i samma video kan se både sara och patrik med mobiler i högsta hugg. Vore ju mycket konstigt att de inte fått något material. Mer som att de raderat de för att personen köpt sig fri för att spara utrymme.

Nej inte alls, det är fritt fram att vända ut och in på det.
Men det är gammal skåpmat. Och det har diskuterats flitigt i tråden.
Du kommer inte med några nya tagningar därför är det rätt ointressant att älta om det.

Och som jag skrev tidigare samarbetar inte Dumpen längre med Impulskollen.
Citera
2026-07-06, 10:31
Avstängd
Citat:
Har inte du redan svarat på det här inlägget? På tal om det förflutna.

Ska jag tolka det som att du inte klarar av reda ut dina egna uttalanden?
Citera
2026-07-06, 10:32
Bannlyst
Om alla människor fick bestämma sitt utseende och välja när vilken ålder de vill vara i hade dumpen fortfarande existerat?

Isf om de funnits kanske de fokuserat på 11-12 och under. De som behöver skydd på riktigt.

Men att de vill höja till 18 skriker pedofil och hänger ut gubbkåta män hade nog inte varit som det är idag.

Eller vad tror ni?

Det är alltid samma människor som är i dessa grupper.Oavsett land kolla tex predhunter Uk en fet medelålders kvinna som skriker i bakgrunden medans white trash snubbar står och konfronterar den uthängda.

Eller den jobbiga killen som är känd för att skrika ” excuseee mee everybodyyyy this guys is here to meet a 14 year old girl ”

Alltid feta fula människor som är involverade.

Sedan att attraktiva människor följer är en annan sak.

Fast de som swishar kommenterar aktivt i kommentarsfältet osv är garanterat fula kärringar och gubbar.

Jag försöker bara se logiken. Varför kan man inte bara skydda faktiska barn och låta tonåringar bestämma själva? Varför ska någon säga något om deras sexliv?
Senast redigerad av Teensarebeautiful 2026-07-06 kl. 10:41.
Citera
2026-07-06, 10:33
Avstängd
Citat:
Nej inte alls, det är fritt fram att vända ut och in på det.
Men det är gammal skåpmat. Och det har diskuterats flitigt i tråden.
Du kommer inte med några nya tagningar därför är det rätt ointressant att älta om det.

Och som jag skrev tidigare samarbetar inte Dumpen längre med Impulskollen.

Kommatillplatsenlogiken är väl något du har ältat i åratal i tråden. Gammal skåpmat helt enkelt.
Citera
2026-07-06, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Kommatillplatsenlogiken är väl något du har ältat i åratal i tråden. Gammal skåpmat helt enkelt.

Skillnaden är väl att konfrontationerna fortfarande är aktiva. Och Impulskollen är i det förflutna.
T.ex.. blev en gädda konfronterad igår. Impulskollen tog slut för två år sedan.
Citera
2026-07-06, 10:53
Avstängd
Citat:
Skillnaden är väl att konfrontationerna fortfarande är aktiva. Och Impulskollen är i det förflutna.
T.ex.. blev en gädda konfronterad igår. Impulskollen tog slut för två år sedan.
Jag avsåg kotmillplatsenlogiken som du ältar och du gillar ju inte ältande. Nu fick du lite hjälp på traven med läsförståelsen.
Det som skedde för två år sedan sopar vi under mattan och glömmer , för det är förflutet.
Fem år gamla uthängningar, är tydligen högst aktuella liksom de som tagit sitt liv?
Citera
2026-07-06, 10:57
Medlem
Citat:
Jag avsåg kotmillplatsenlogiken som du ältar och du gillar ju inte ältande. Nu fick du lite hjälp på traven med läsförståelsen.
Det som skedde för två år sedan sopar vi under mattan och glömmer , för det är förflutet.
Fem år gamla uthängningar, är tydligen högst aktuella liksom de som tagit sitt liv?

Det är ju fortfarande aktuellt. En gädda kom till platsen igår t.ex.
Om jag ältade om en gädda som kom till platsen för två år sedan kanske de vore en annan grej.

Fem år gamla uthängningar, de tidigaste diskuteras väl nästan aldrig?

Och det är alltid tragiskt när folk tar sitt liv. Men de är bättre att gäddor dör än deras offer.
Citera
2026-07-06, 11:09
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teensarebeautiful
Om alla människor fick bestämma sitt utseende och välja när vilken ålder de vill vara i hade dumpen fortfarande existerat?

Isf om de funnits kanske de fokuserat på 11-12 och under. De som behöver skydd på riktigt.

Men att de vill höja till 18 skriker pedofil och hänger ut gubbkåta män hade nog inte varit som det är idag.

Eller vad tror ni?

Det är alltid samma människor som är i dessa grupper.Oavsett land kolla tex predhunter Uk en fet medelålders kvinna som skriker i bakgrunden medans white trash snubbar står och konfronterar den uthängda.

Eller den jobbiga killen som är känd för att skrika ” excuseee mee everybodyyyy this guys is here to meet a 14 year old girl ”

Alltid feta fula människor som är involverade.

Sedan att attraktiva människor följer är en annan sak.

Fast de som swishar kommenterar aktivt i kommentarsfältet osv är garanterat fula kärringar och gubbar.

Jag försöker bara se logiken. Varför kan man inte bara skydda faktiska barn och låta tonåringar bestämma själva? Varför ska någon säga något om deras sexliv?
Vilken intressant frågeställning!

På A svarar jag - hebefili
På B svarar jag - håravfall

I övrigt vet jag inte, men du kanske skulle ställa frågan i gäddtråden, där de du beskriver frekventerar i högre grad. Vad tror du om det?
Citera
2026-07-06, 11:21
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
En del kanske vill veta vem/vilka som ligger bakom fakechatten och har nog insett att de chattar med en vuxen. Man behöver inte vara raketforskare för att inse att ingen fjortis bönar och ber om att bli av med oskulden.

Är det då värt risken att bli uthängd om de bara är nyfikna på vem/vilka som ligger bakom?
De är ju körda och bortom alla möjligheter att förklara detta ifall Patrik & co. dyker upp.
Citera
2026-07-06, 11:41
Medlem
Citat:
Det är ju fortfarande aktuellt. En gädda kom till platsen igår t.ex.
Om jag ältade om en gädda som kom till platsen för två år sedan kanske de vore en annan grej.

Fem år gamla uthängningar, de tidigaste diskuteras väl nästan aldrig?

Och det är alltid tragiskt när folk tar sitt liv. Men de är bättre att gäddor dör än deras offer.

Jodå framförallt Dumpens jungfrukonfrontation brukar dyka upp ibland. Sara står och gapar och skriker på en man i en bil så man fick direkt mersmak för Sara och undrade lite vad det var för en hetlevrad läckerbit.

Antagligen har Sara gått anger management hos den sexiga terapeuten Stella för nu är det mer låg affektivt bemötande och det gillar vi inte.
Citera
2026-07-06, 12:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Är det då värt risken att bli uthängd om de bara är nyfikna på vem/vilka som ligger bakom?
De är ju körda och bortom alla möjligheter att förklara detta ifall Patrik & co. dyker upp.

Ja, de tar inte emot sådana förklaringar, utan gäddan har ändå förgripit sig på X antal barn enligt deras logik.
Risk innebär ju att vederbörande känner till
dumpen och det gör ju inte alla även om en del tror det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in