2026-07-05, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Om det inte ska glömmas bort så är det värt att påminna om bedrägeriet tillsammans med dumpen . Att de idag inte samarbetar med skojeriverksamheten friskriver inte dumpen från ansvar.

Ingen har påstått det heller. Men det är i det förflutna.
Det blir ofta problem med nystartade projekt.
Citera
2026-07-05, 12:51
Medlem
Fem år med Dumpen och jävlar vilka grejer svenska folket fått lära sig. Jag tror att många levde i föreställningen att snuskgubbarna tidigare fick anstränga sig med en godispåse eller hjälp med att hitta en bortsprungen hundvalp etc men om man skall gå på Dumpens linje 2026 så är det numera standard att offret dvs fjortisen stöter på den gamle farbrorn och kräver att bli av med oskulden.

Det är möjligt att Sara har rätt men har aldrig förstått hur Svullo fintar bort föräldrarna som han själv kunde vara förälder till när han ska sova över i det rosa flickrummet?

Mammor numera som fullständigt gått banans och kräver att främmande män sätter på deras "knullerfarna" minderåriga barn. Källan är Dumpens chattar så den är väldigt tung precis som påsättarna.

Dumpen har poänger helt klart men det blir nog lite missvisande ibland.

Härligt att Sara är på benen igen så det är bara att ta fram baseballträet och köra!
Citera
2026-07-05, 14:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Ingen har påstått det heller. Men det är i det förflutna.
Det blir ofta problem med nystartade projekt.
Nystartat projekt och hästskojeri i åratal?
Trögtänkta under ett par år eller?
Citera
2026-07-05, 15:32
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Slutar det inte vara fantasi när gäddorna faktiskt dyker upp med avsikten att våldta ett barn?

Dumpen existerar för att försöka ändra lagstiftningen och skapa en debatt som vi har nu.

Då är de väl inget problem från din synvinkel om gäddorna är så bra på att gömma sig?

Du diskuterar Gräv jag diskuterar gäddtråden.

Det kanske inte bekämpar brott men det är nog brottsförebyggande.

Att du fortsätter hävda att de dyker upp med avsikten att våldta ett barn visar ju bara att du har förmågan att se in i framtiden - eller så har du bara väldigt livlig fantasi.

Låt oss titta på den faktiska verkligheten här: Vart är barnet? Sitter barnet gömt i en buske bakom Patrik och Sara som vi inte får se i videon? Nej. Det har aldrig funnits något barn på de där parkbänkarna. Inte en enda gång. Så vem i hela friden är det gäddan ska våldta? Ska han vända upp och ned på parkbänken och förgripa sig på plankorna? Eller menar du att han ska förgripa sig på Sara och Patrik?

Du kan inte döma människor baserat på dina egna hemmagjorda antaganden om vad som kanske hade hänt i ett alternativt universum där det faktiskt fanns ett riktigt barn. Det är inte så ett rättssamhälle fungerar. Man döms för vad man faktiskt har gjort, inte för vad anonyma profiler gissar att man ville göra.

Saken hade varit den annan om det faktiskt varit ett riktigt barn på platsen. Nu gör man bara lösa antaganden och bygger ett rollspel av det - ah, fy fan det där jävla svinet var det för han skulle våldta ett barn, skjut den jäveln. Okej, vilket barn? Jag skulle gärna vilja se alla barn som varit med på konfrationsvideos eller använder dumpen ett och samma barn som sitter i en buske som bara betalande medlemmar får se?
Citera
2026-07-05, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Att du fortsätter hävda att de dyker upp med avsikten att våldta ett barn visar ju bara att du har förmågan att se in i framtiden - eller så har du bara väldigt livlig fantasi.

Låt oss titta på den faktiska verkligheten här: Vart är barnet? Sitter barnet gömt i en buske bakom Patrik och Sara som vi inte får se i videon? Nej. Det har aldrig funnits något barn på de där parkbänkarna. Inte en enda gång. Så vem i hela friden är det gäddan ska våldta? Ska han vända upp och ned på parkbänken och förgripa sig på plankorna? Eller menar du att han ska förgripa sig på Sara och Patrik?

Du kan inte döma människor baserat på dina egna hemmagjorda antaganden om vad som kanske hade hänt i ett alternativt universum där det faktiskt fanns ett riktigt barn. Det är inte så ett rättssamhälle fungerar. Man döms för vad man faktiskt har gjort, inte för vad anonyma profiler gissar att man ville göra.

Saken hade varit den annan om det faktiskt varit ett riktigt barn på platsen. Nu gör man bara lösa antaganden och bygger ett rollspel av det - ah, fy fan det där jävla svinet var det för han skulle våldta ett barn, skjut den jäveln. Okej, vilket barn? Jag skulle gärna vilja se alla barn som varit med på konfrationsvideos eller använder dumpen ett och samma barn som sitter i en buske som bara betalande medlemmar får se?

Jag tycker det är en dålig idé att använda riktiga barn. Men en gång som jag minns det använde det ett lockbete som såg ut som ett barn. Är det den utvecklingen du vill se?
Sedan fattar inte jag vad du ältar om egentligen. Det är klart att Dumpen inte är en del av rättsväsendet. Vem har påstått det? Det verkar vara din stora halmgubbe.

Det räcker inte med att de skickar kukbilder och berättar att de vill ha sex med barn?
En del loggar är så vidriga så de knappt går att läsa dem.
Och ibland skickar de övergreppsmaterial.
Är du en sån som frågar efter mer bevis om någon är kidnappad och kidnapparna skickar ett finger?
Citera
2026-07-05, 15:57
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt

Gäddan kommer överens med barnet/pedofilmamman om att ha sex och ger sig iväg till mötesplatsen.
Det kan inte bli tydligare än så.
Det vore en sak att "bara" sexchatta(vilket vore illa nog)och sen inget mer men här ger sig gäddan iväg till mötesplatsen.
Om du får gissa fritt, vad tror du är anledningen till att gäddan tar sig till mötesplatsen?
Var inte rädd för att komma med förslag, jag lovar att inte göra narr av det, skulle bara var intressant att höra.
Citera
2026-07-05, 16:08
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Gäddan kommer överens med barnet/pedofilmamman om att ha sex och ger sig iväg till mötesplatsen.
Det vore en sak att "bara" sexchatta(vilket vore illa nog)och sen inget mer men här ger sig gäddan iväg till mötesplatsen.
Om du får gissa fritt, vad tror du är anledningen till att gäddan tar sig till mötesplatsen?
Var inte rädd för att komma med förslag, jag lovar att inte göra narr av det, skulle bara var intressant att höra.
Tjat är en anledning, lögner en annan (som med 342.

Hursomhelst är det spel för galleriet och ju förr cancerpinnen stoppas desto fler barn får bättre liv.
Citera
2026-07-05, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary

Det heter inte sexchatta utan "chattrunka" och det är Dumpens eget vokabulär och Sara är mycket bestämd på den punkten.

Citat:
Jag tycker det är en dålig idé att använda riktiga barn. Men en gång som jag minns det använde det ett lockbete som såg ut som ett barn. Är det den utvecklingen du vill se?
Sedan fattar inte jag vad du ältar om egentligen. Det är klart att Dumpen inte är en del av rättsväsendet. Vem har påstått det? Det verkar vara din stora halmgubbe.

Det räcker inte med att de skickar kukbilder och berättar att de vill ha sex med barn?
En del loggar är så vidriga så de knappt går att läsa dem.
Och ibland skickar de övergreppsmaterial.
Är du en sån som frågar efter mer bevis om någon är kidnappad och kidnapparna skickar ett finger?

Dumpen använder sig av baby face men garanterat myndig då Sara skulle åka på det annars. Dumpen ställer helt enkelt ut dessa fjun med skyddsväst under jackan för att ta första smällen.

Tyvärr minns jag inte fittnr men när den tjocke gymnasieläraren i Malmö vid Stortorget konfronterades så fick man en skymt av Dumpens glin. Det finns magiska saker i Saras sminkväska, kolla bara t ex när hon blir Natasha med den sexiga peruken och brist på intelligens är det ju inte tal om.
Citera
2026-07-05, 16:58
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69

Hursomhelst är det spel för galleriet och ju förr cancerpinnen stoppas desto fler barn får bättre liv.
Tack för svar!
Har Mittpunkt och andra några förslag?
Citera
2026-07-05, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69

Det är definitivt tjat och lögner när Dumpen är i gång med gubbarna. #342 skulle självklart kunnat hitta en vuxen vildkatta men Dumpens nynfoman-fjortis tar liksom alltid täten och tar absolut inte ett nej utan här skall det knullas.

Det är så sinnessjukt fel det här och långt ifrån verkligheten men visst Dumpen har gjort en del gött. Sektmedlemmarna i Facebookgruppen kallar Sara för en naturkraft mm, en riktig sån där sojagubbe "Åke" som skulle bära gravidmage och rosa fittmössa skrev det i hopp om att han ska bli poppis bland dessa frånskilda tanter med lådvin. Önskar såna sopor till män lycka till för dessa ger resning till manarna!
Citera
2026-07-05, 17:42
Medlem
Citat:
Läser lite hur jag vill? En bra idé från din sida är att använda rätt ord så det inte blir missförstånd.

Det märks att du inte har koll.
Du får väl skilja på suicid och traumabehandlingar det är inte samma slags vård.
Sedan bara för att en del gäddor blir självmordsbenägna betyder inte det att alla blir det.
Det går inte att jämföra de två rakt av. Det förstår du väl?

Varför går det inte att göra en utvärdering, var har du fått det ifrån?

Det är personer som står långt bak i kön som Dumpen hjälper. Och kön är lång.

Så om jag förstår dig rätt är allt bra som det är?
Dumpen hjälper ju till att förhindra nya brottsoffer så det är väl bara bra att de finns parallellt med rättsväsendet?
Som jag förstått det går pengarna oavkortad till traumabehandlingar i Föreningen Dumpen.
För de som hamnat mellan stolarna etcetera.

Ja det är en minst sagt imponerande halmgubbe du snickrat ihop.
Tänker göra som du nu och skits i 90% av ditt inlägg.

Det första stycket var menat generellt om hela ditt inlägg och hade föga med din onödiga påpekan om en felskrivning där kontext ändå påvisade vilket ord som skulle brukas.

Psykologer kan inte vara på två platser samtidigt bara för att det är 2 olika typer utav behandling. Men du kan ju få tro det i din lilla värld. Även om det finns speciallicerade psykologer så får folk generellt träffa allmän psykologer och främst kontakt med en sjuksköterska/manlig.

Där får ju isf beslut tas om specialicerad vård.
Men du har ju uppenbart inte koll på ett skit av vad du skriver om något. Bara du tycker det låter bra och att det legitimerar Dumpens fortsatta existens.
Citera
2026-07-05, 17:45
Medlem
Citat:
Vad är det du inte förstår? Dumpen samarbetar inte med Impulskollen längre. Alltså är det i de förflutna.
Dumpens artiklar är väl aktiva så länge siten är uppe.
Dumpen har aldrig sammarbetat med de uthängda så då är det ju inte lönt att lägga upp dem om det är sammarbetet som är det viktiga?

Din jävla kappa måste vara extremt sliten som du fladdrar med den i vinden för att undvika alla jävla argument. Du slingrar dig runt Takanashis argument som en ful orm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in