2026-07-05, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludexSum
Du fantiserar om att bli smutsknullad av en skabbig gubbe? Kanske lite mage, hårig rygg och flint på det också? Flåsandes av dålig kondition? När han vänder sig om går du igång på hans tomma platta röv där det gamla rövskinnet är som två utsugna hängbröst?

Vet inte vad det är för män du talar om. Dagens 55-65 år gamla män är vältränade och väldigt fräscha.
Citera
2026-07-06, 01:18
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PAKA-GBG
Hallå.
När jag tittar på porr söker jag alltid på teens eller young adults och 18+.
Problemet blir när man kommer ut i verkligheten och dessa tjejer är yngre än mina egna döttrar som är 20+.
Unga tjejer är så jäkla attraktiva tycker jag och jag blir nästan besatt av tanken att få vara med en ung tjej.
Tyvärr kommer det väl bara bli en fantasi för intresset är ju inte ömsesidigt.

Hehe, så är det - och kanske lika bra att det är så... Fantasier kanske många gånger skall stanna vid just detta?
Citera
2026-07-06, 01:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fonder89
Jag är en heterosexuell kvinna, född 89.

Bra och hoppas du anammar din fantasier då de absolut inte är några fel i dina - att utöva i det verkliga livet, menar jag...
Citera
2026-07-06, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baimei
Det är det normala. Sexualiteten har ett syfte; att alstra barn. Vilka kvinnor är mest fertila? 16–23-åringar.

Men fortsätt ni med ert strypsex, er swingerverksamhet, er transhysteri, ert vurmande för bögerier, era prideparader, era bodycounts och annat som ni tror är normalt…

Nope. Kvinnor är som mest fertila mellan 20-25, med en peak vid 22. Bästa åldern för graviditet och förlossning är 20-30.

Tänder du enkom på 16-23 åringar, så är det endast en preferens. Har ingen biologisk förklaring. Under 19 räknas det som riskgraviditet rentav. Och kvinnans reproduktiva organ är inte färdigutvecklade innan 20 års ålder.

Så kvinnor mellan 20-30, som har ägglossning är de som är bäst lämpade för barnalstrande.
Citera
2026-07-06, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Som rubriken lyder och efterfrågar så är det tydligen så att man inte bör eller skall sukta (sexuellt) efter tonårstjejer då dessa är förbjuden frukt - då undrar jag om vad alla dessa som tycker så i stället fantiserar om? Det verkar som att mången inte ens på slutna forum vågar förtälja sin sexuella preferenser utan går i stället igång på vad andra anser och vad de själva inte tycker är okey...

Notera nu att denna tråd handlar om sexuella fantasier som inte omsätts i praktiken och inte om att "grooma" och/eller handgripligen söka efter sex IRL, med varken allt för unga eller barn. Det handlar om brådmogna tonåringar, av båda kön om man nu är lagd åt det skeva hållet, och inte de som ser ut som småbarn. Olagligheter som sker på nätet och som är enkom fantasier är dock okey att ta upp, om man håller sig inom vissa gränser - blir svårt att diskutera sina mörkaste fantasier om lagens, långa arm sätter munkavle på debattörerna. För mig handlar det således inte om pedofili, även om detta inte är ett ämne som ni inte får ta upp, om ni så vill... Men, min tanke är i alla fall inte detta då jag i utgångspunkten utgår mycket ut ifrån mina egna preferenser som är tonårstjejer och som i andra trådar är fullkomlig tabu och som jag har svårt att se - då fantasier aldrig får bli olagliga eller ens förbjudna att diskutera.

ALLA fantasier är dock helt okey ändå, att ta upp, då det handlar om just FANTASIER och inte ett aktivt sök efter fysiska kontakter i verkliga livet. Så, nu har jag lagt grundreglerna för tråden så var nu så öppna ni nu vågar. (Tror dock inte att mången vita riddare, av båda kön, kommer våga vara så öppna i denna tråd, men jag kanske blir överraskad...)

SHOOT!!!

Jag fantiserar om första gången jag och min partner hade sex med varandra. Inte för att det var den bästa av alla gånger (även om den var jävligt bra!) vi legat med varandra. Men det finns något eggande med just vår första gång med varandra. Inte bara för att det var första gången vi låg med varandra, utan det ligger också i detaljerna... Vad vi sa till varandra, vad vi gjorde och hur skönt det kändes rent fysiskt. Så, den gången kan jag fantisera om och bli riktigt, riktigt "på" av.

Nu har jag endast berättat så långt som känns lämpligt att berätta. Inga detaljer kommer delges.
Citera
2026-07-06, 02:24
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nope. Kvinnor är som mest fertila mellan 20-25, med en peak vid 22. Bästa åldern för graviditet och förlossning är 20-30.

Tänder du enkom på 16-23 åringar, så är det endast en preferens. Har ingen biologisk förklaring. Under 19 räknas det som riskgraviditet rentav. Och kvinnans reproduktiva organ är inte färdigutvecklade innan 20 års ålder.

Så kvinnor mellan 20-30, som har ägglossning är de som är bäst lämpade för barnalstrande.

Mellan 20 och 25???

Har nog kollat 40 jävla diagram och inget diagram visar detta. De visar 18-21 (mest för att de flesta diagrammen börjar vid 18års ålder) . Läser man vidare så hittar man åldern 16-21.
Citera
2026-07-06, 02:34
Avstängd
Citat:
Jag fantiserar om första gången jag och min partner hade sex med varandra. Inte för att det var den bästa av alla gånger (även om den var jävligt bra!) vi legat med varandra. Men det finns något eggande med just vår första gång med varandra. Inte bara för att det var första gången vi låg med varandra, utan det ligger också i detaljerna... Vad vi sa till varandra, vad vi gjorde och hur skönt det kändes rent fysiskt. Så, den gången kan jag fantisera om och bli riktigt, riktigt "på" av.

Nu har jag endast berättat så långt som känns lämpligt att berätta. Inga detaljer kommer delges.

Bra! Det räcker för mig, vill inte alltid ha detaljer... Men, detta kan väl inte vara den enda fantasin du har? Det är ju inte ens en fantasi - det är ju något du upplevt i verkliga livet.
Citera
2026-07-06, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Mellan 20 och 25???

Har nog kollat 40 jävla diagram och inget diagram visar detta. De visar 18-21 (mest för att de flesta diagrammen börjar vid 18års ålder) . Läser man vidare så hittar man åldern 16-21.

"Fertilitet är en komplex process som påverkas av många faktorer, framförallt ålder. För kvinnor når fertiliteten sin pik vid 22–25 års ålder och minskar därefter sakta fram till 35 års ålder.
"

https://nordicivf.se/fakta-rad/chans-att-bli-gravid-procent-alder/

"Kvinnors fertilitet pikar runt 22 års ålder och minskar sedan gradvis till ungefär 35 års ålder."
https://babyjourney.se/graviditet/har-ar-allt-du-behover-veta-om-fertilitet/

"En kvinnas fertilitet når sin topp vid 22 - 25 års ålder."
https://www.bebisvarlden.se/forsoker/fertilitet-efter-fodseln/

"Den rent biologiskt mest gynnsamma åldern för kvinnors barnafödande är innan 30 års ålder."
https://nordicivf.se/fakta-rad/fertilitet-alder/

"Vi är i allmänhet som mest fertila i tjugoårsåldern.... Av diagrammet framgår tydligt att åldern påverkar sannolikheten att bli gravid. En större andel av kvinnorna blev gravida i tjugoårsåldern och början av trettioårsåldern... Kvinnor mellan 25 och 27 år hade störst chans att bli gravida inom tolv månader (79 procent) och åldersgruppen 28–30 var den som hade störst sannolikhet att bli gravida inom sex cykler (62 procent)."
https://www.naturalcycles.com/sv/cyclematters/genomsnittlig-tid-att-bli-gravid-vid-olika-aldrar

-----

Så. Är det fertilitet och biologi män går igång på. Så är det 20-30 åringar (som har ägglossning) som är hetast. Innan 20 är inte ens de reproduktiva organen utvecklade! Räknas rentav som riskgraviditet om en kvinna blivit gravid innan 19 års ålder.
Citera
2026-07-06, 03:07
Medlem
Citat:
Bra! Det räcker för mig, vill inte alltid ha detaljer... Men, detta kan väl inte vara den enda fantasin du har? Det är ju inte ens en fantasi - det är ju något du upplevt i verkliga livet.

Det är den fantasin jag går igång på direkt. Finns ingen annan fantasi som är lika effektiv! Jag upplevde det ju då och återupplever det numera i min fantasi. Ibland kan jag ändra lite på vissa detaljer, för att egga upp det hela ytterligare.

Jovisst. Men inget konstigt. Men fantasier om en viss historisk episod och sex i denna historiska episod. Med min äkta hälft. Jag ändrar då även våra åldrar så att vi är mellan 25-30. Vill inte gå in på detaljer, men kan avslöja att det är jädrigt mycket mer eggande än vad det låter på beskrivningen!
Citera
2026-07-06, 03:11
Avstängd
Citat:
Det är den fantasin jag går igång på direkt. Finns ingen annan fantasi som är lika effektiv! Jag upplevde det ju då och återupplever det numera i min fantasi. Ibland kan jag ändra lite på vissa detaljer, för att egga upp det hela ytterligare.

Jovisst. Men inget konstigt. Men fantasier om en viss historisk episod och sex i denna historiska episod. Med min äkta hälft. Jag ändrar då även våra åldrar så att vi är mellan 25-30. Vill inte gå in på detaljer, men kan avslöja att det är jädrigt mycket mer eggande än vad det låter på beskrivningen!

Om du gillar historiska miljöer kanske ni borde prova på rollspel med kostymer och hela köret...?
Citera
2026-07-06, 03:38
Medlem
Citat:
Om du gillar historiska miljöer kanske ni borde prova på rollspel med kostymer och hela köret...?

Nja, vissa fantasier är verkligen bara fantasier. Och jag vill att det där stannar som just: fantasier. I fantasien är jag ju helt fri att styra handlingen precis som jag vill ha den. Så att det hela ska nå de mest eggande delarna, så som jag vill ha dem.
Citera
2026-07-06, 09:07
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Nej, då har du helt missat vad TS skall avhandla - handlar om vilka fantasier folka har. Min referens, om än otydlig, var egentligen till en annan tråd där x antal moralkärringar av båda kön och vita riddare ondgjorde sig över en TS där pappan i familjen sukta efter sin dotters, jämnåriga kamrater - jag ville då veta vad dessa moralens väktare i stället fantiserade om, men som jag skrev så förstod jag att dessa hycklare inte skulle våga sig in i denna tråd då de enkom är duktiga på att klaga på andras fantasier och inte vågar se in i sig själva...
Ja de fantiserar väl om folk i sin egen ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in