2026-07-05, 07:56
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Så kallade hårda tag är det nog många snubbar (och brudar också för den delen) som går igång på, men då får det ju inte vara något jävla rollspel med något safe word.
Det är en fråga om förtroende, hon litar på mig till 110% Det är väldigt sexigt.
Citera
2026-07-05, 08:33
Medlem
GiveMeHeads avatar
Mogna, smala järnringar. Lnulls dom hårt som fan. Det gillar jag. Skål!
Citera
2026-07-05, 08:51
Medlem
trewqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det är väl inte tabu? Finns många sådana äktenskap världen över. Det blir ett problem först när den yngre parten är ALLTFÖR ung när äktenskapet/förhållandet ingås.
Och vem fan ska avgöra det? Storinkvisitorn, moralpolisen, folkdomstolen (vår tids Volksgerichtshof brukar vara skvallerkärringar och white knights på sociala medier) eller har du någon annan auktoritet att dra fram ur arslet?
Citera
2026-07-05, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
När jag såg tråden kommer jag på mig själv med att vara dålig på att fantisera. Men eftersom jag är både ytlig och gubbsjuk så kan ju naturligtvis snygga tonårsjäntor vara högintressant (det kanske iofs diskvalificerar mig från tråden). Men även attraktiva kvinnor fungerar, speciellt om de utstrålar värme och kvinnlighet. Kan ju vara hur skönt som helst att bara lägga sig mellan låren på en varm kvinna som tar emot dig och vill dig väl och som inte ska leka någon jävla porrfilmsstjärna.

Det ska för övrigt bli roligt att se vad alla tabu-människor har att komma med, många kommer förmodligen skriva att de bara fantiserar om sin partner?
Är 51 år och gillar självklart allt son är snyggt och sexigt. De som bara fantiserar om sin partner i missionärsställning med släckt lampa ljuger eller tillhör pingstkkyrkan.
Citera
2026-07-05, 09:00
Medlem
Baimeis avatar
Det är det normala. Sexualiteten har ett syfte; att alstra barn. Vilka kvinnor är mest fertila? 16–23-åringar.

Men fortsätt ni med ert strypsex, er swingerverksamhet, er transhysteri, ert vurmande för bögerier, era prideparader, era bodycounts och annat som ni tror är normalt…
Citera
2026-07-05, 09:04
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Det är en fråga om förtroende, hon litar på mig till 110% Det är väldigt sexigt.

Okey, dock tror jag osäkerheten kan vara en ännu större krydda.

Citera
2026-07-05, 09:32
Medlem
Är en kvinna under 25 så är jag inte intresserad
Citera
2026-07-05, 11:23
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatriaNostra
Jag är 54 år och har inga problem med att säga att jag tycker unga vuxna kvinnor är attraktiva. För mig handlar det om 18+, alltså myndiga personer.

Jag har dessutom träffat några kvinnor i 22–25-årsåldern, och de relationerna har varit riktigt fina. Det som överraskade mig mest var hur bra dynamiken fungerade trots – eller kanske delvis tack vare – åldersskillnaden. Vi hade olika erfarenheter och perspektiv, vilket gjorde att vi kompletterade varandra på ett sätt jag inte hade väntat mig.

Det betyder förstås inte att alla relationer med stor åldersskillnad fungerar, eller att ålder i sig avgör hur bra en relation blir. Men min egen erfarenhet är att två vuxna människor kan ha en väldigt bra relation även om det skiljer 25–30 år mellan dem. Så länge båda är myndiga, vill samma sak och behandlar varandra med respekt ser jag inget principiellt problem med det.

Nej, jag förstår det - "ålder är bara en siffra", stämmer väl överens med det du skriver och det är såklart personkemin som betyder något, inte åldersskillnaden...

Nu var det iofs. sexuella fantasier vi skulle diskutera och kanske inte så mycket det verkliga livet, men låt gå - jag är flexibel. Verkliga livet är ju det vi lever i, gud ske lov!
Citera
2026-07-05, 11:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fonder89
Jag har alltid dragits till en annan tabu nämligen män som är minst 20 år äldre än mig, men gärna ännu äldre d.v.s. 25-30 år äldre än mig.

Ja, inget fel i detta - full normalt. Får jag fråga efter ålder (ungefärlig) och kön på dig? Och om det enkom stannar vid fantasier eller lever du ut dina lustar? Du behöver inte gå in på detaljer...
Citera
2026-07-05, 11:28
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fonder89
Jag har alltid dragits till en annan tabu nämligen män som är minst 20 år äldre än mig, men gärna ännu äldre d.v.s. 25-30 år äldre än mig.

Du fantiserar om att bli smutsknullad av en skabbig gubbe? Kanske lite mage, hårig rygg och flint på det också? Flåsandes av dålig kondition? När han vänder sig om går du igång på hans tomma platta röv där det gamla rövskinnet är som två utsugna hängbröst?
Citera
2026-07-05, 11:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Samma här. Gärna 75+ rökare, alkoholist och fet.
I det nya feministsverige är det feta batixhäxor som är idealet. Klänning formad som en tunna för att dölja det värsta fettet. 😍🍆. Gärna tatuerad och med extrema vänsteråsikter.

Unga tjejer med smal midja, bröst som upphäver tyngdlagen, fötter med målade naglar och en fast liten röv 🤮

Hehe, så ligger det till i vissas liv och verklighet. Vi som gillar "förbjuden fruk" är perversa, sjuka, äckliga, avarter, pedofiler och fan vet. Detta trots alla dessa moralister innerst inne troligtvis vet att det inte är något onormalt med det hela och detta gör det ytterst patetiskt - tror det gömmer sig flera "Kapten Klänningar" bland dessa vita riddare...
Citera
2026-07-05, 11:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Går igång på bondage, S/M. Även intimpicering. Det senare är lite lustigt då jag avskyr tatueringar på tjejer.

Bondage, S/M har jag praktiserat och gör. Aldrig träffat någon tjej med intimpicering, så det får väl bli svar på frågan.

Intressant! Är du den dominerande eller önskar du dominera? - svara om du vill... Nej, intimpiercing är inte helt kosher i mina fantasier, men går inte fetbort, heller. Ingen dealbreaker. Vilken bondage gillar du mest?

Är min fördom sann och att du möjligtvis har ett yrke med stort ansvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in