2026-07-05, 14:43
Medlem
halaltarzans avatar
Har en kompis som har typ våldtäktsfantasier (i hans fall sovande och dyngraka kvinnor som han tog hem från krogen eller någon fest). Konstigt att ingen här kommit med något liknande, är det verkligen så udda?
Citera
2026-07-05, 16:00
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Har en kompis som har typ våldtäktsfantasier (i hans fall sovande och dyngraka kvinnor som han tog hem från krogen eller någon fest). Konstigt att ingen här kommit med något liknande, är det verkligen så udda?

Det tror jag inte det är - om folk härinne, även de vita riddarna (vilka vi alla vet vilka de är), berättade sina innersta fetischer och fantasier så skulle tråden braka samman. Folk är livrädda för att förstöra sin Flashback-image, som mången härinne byggt under år, till och med decennier. Att få dessa att förtälja sina mörkaste, sexuella fantasier kan vi bara glömma. De tror sig ha investerat för mycket i något så "overkligt" som en obskyr och anonym användarprofil på Flashback - jag är helt övertygad om detta.

De tror att deras profiler är något att omhulda och värna, trots anonymiteten. Patetiskt, egentligen... Många är rädda för att i andra trådar bli påhoppade och nedvärderade pga. inlägg och "bekännelser" dessa gjort i andra forumsammanhang, typ denna tråd. Det finns mängder med användare på Flashback som jag skulle kunna räkna upp som ALDRIG skulle bekänna något ur sitt mörkaste innersta, då dessa är allt för prestigefyllda och narcissistiska...
Citera
2026-07-05, 18:20
Medlem
Jag tände på tonåriga tjejer tills jag fick barn!
Efter det så ser jag de som just barn!
Citera
2026-07-05, 18:25
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Som rubriken lyder och efterfrågar så är det tydligen så att man inte bör eller skall sukta (sexuellt) efter tonårstjejer då dessa är förbjuden frukt - då undrar jag om vad alla dessa som tycker så i stället fantiserar om? Det verkar som att mången inte ens på slutna forum vågar förtälja sin sexuella preferenser utan går i stället igång på vad andra anser och vad de själva inte tycker är okey...

Notera nu att denna tråd handlar om sexuella fantasier som inte omsätts i praktiken och inte om att "grooma" och/eller handgripligen söka efter sex IRL, med varken allt för unga eller barn. Det handlar om brådmogna tonåringar, av båda kön om man nu är lagd åt det skeva hållet, och inte de som ser ut som småbarn. Olagligheter som sker på nätet och som är enkom fantasier är dock okey att ta upp, om man håller sig inom vissa gränser - blir svårt att diskutera sina mörkaste fantasier om lagens, långa arm sätter munkavle på debattörerna. För mig handlar det således inte om pedofili, även om detta inte är ett ämne som ni inte får ta upp, om ni så vill... Men, min tanke är i alla fall inte detta då jag i utgångspunkten utgår mycket ut ifrån mina egna preferenser som är tonårstjejer och som i andra trådar är fullkomlig tabu och som jag har svårt att se - då fantasier aldrig får bli olagliga eller ens förbjudna att diskutera.

ALLA fantasier är dock helt okey ändå, att ta upp, då det handlar om just FANTASIER och inte ett aktivt sök efter fysiska kontakter i verkliga livet. Så, nu har jag lagt grundreglerna för tråden så var nu så öppna ni nu vågar. (Tror dock inte att mången vita riddare, av båda kön, kommer våga vara så öppna i denna tråd, men jag kanske blir överraskad...)

SHOOT!!!

Mycket underlig tråd. "Ni som inte fantiserar om tonåringar, vad fantiserar ni ens om???" som att det vore helt absurt att fantisera om folk i sin egen ålder.
Citera
2026-07-05, 18:46
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Intressant! Är du den dominerande eller önskar du dominera? - svara om du vill... Nej, intimpiercing är inte helt kosher i mina fantasier, men går inte fetbort, heller. Ingen dealbreaker. Vilken bondage gillar du mest?

Är min fördom sann och att du möjligtvis har ett yrke med stort ansvar?
Jag är den dominerande, gillar det mesta bondage. Binder fast henne och gör vad jag vill, dra i bröstvårtorna, klämmer, nyper, smiskar, kittlar under fötterna tills hon gallskriker, suger på hennes tår (välvårdade kvinnofötter är mycket sexigt enligt mig, ovårdade går fetbort) Sexiga underkläder och analt går också bort för mig, naket skall det vara eller en fin sommarklänning och inga trosor.

Arbetat med allt möjligt, även i lagledare - personalchefsposition. Slakteri, bryggeri, åkeri, skyddsvakt.
Det sista innan jag pensionerade mig.
Citera
2026-07-05, 18:48
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Mycket underlig tråd. "Ni som inte fantiserar om tonåringar, vad fantiserar ni ens om???" som att det vore helt absurt att fantisera om folk i sin egen ålder.

Nej, då har du helt missat vad TS skall avhandla - handlar om vilka fantasier folka har. Min referens, om än otydlig, var egentligen till en annan tråd där x antal moralkärringar av båda kön och vita riddare ondgjorde sig över en TS där pappan i familjen sukta efter sin dotters, jämnåriga kamrater - jag ville då veta vad dessa moralens väktare i stället fantiserade om, men som jag skrev så förstod jag att dessa hycklare inte skulle våga sig in i denna tråd då de enkom är duktiga på att klaga på andras fantasier och inte vågar se in i sig själva...
Citera
2026-07-05, 18:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Jag är den dominerande, gillar det mesta bondage. Binder fast henne och gör vad jag vill, dra i bröstvårtorna, klämmer, nyper, smiskar, kittlar under fötterna tills hon gallskriker, suger på hennes tår (välvårdade kvinnofötter är mycket sexigt enligt mig, ovårdade går fetbort) Sexiga underkläder och analt går också bort för mig, naket skall det vara eller en fin sommarklänning och inga trosor.

Arbetat med allt möjligt, även i lagledare - personalchefsposition. Slakteri, bryggeri, åkeri, skyddsvakt.
Det sista innan jag pensionerade mig.

Ok, tack för fin genomgång och ärlighet... Kudos!
Citera
2026-07-05, 18:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Stora fasta formade spänstiga rumpor blekta (eller naturligt rosa) anus rakt i nyllet o analt de bra grejer
Ålder 17-48 funka bra alltihop

Ja, lät inte dumt alls! Ålder är som sagt bara en siffra - finns väldigt fina specimen i högre ålder också. Ingen dealbreaker för mig - bejakandet av sin kvinnlighet är viktigt för mig, oavsett ålder... Våga vara sexig, utan skuld!
Citera
2026-07-05, 19:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Varningstecken på pedofili. Hur gamla är de i din fantasi? 12? Sök hjälp!

Vad är pedofilskt i min TS? Det beror mer på hur de ser ut - skall ha former och så att man ser att de är i puberteten, så tja - allt mellan 15-17 kan jag fantisera om. Över denna ålder så de ju officiellt kvinnor och inte flickor längre och absolut inte barn, som så mången vill kalla även de som är en månad borta från att fylla 18... Det som är så sjukt är att folk kan vara så styrda av gränser som politiker satt åt dem. Vad för magiskt händer just den dagen en person fyller arton? En annan sak är att samma personer som anser arton år är en bra gräns skulle också anamma lagarna även om denna sänktes till sjutton år, så det blir ett sanslöst hyckleri, där att följa vad andra tycker är det viktigaste - sunt förnuft åker ut med badvattnet...
Citera
2026-07-05, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fonder89
Jag har alltid dragits till en annan tabu nämligen män som är minst 20 år äldre än mig, men gärna ännu äldre d.v.s. 25-30 år äldre än mig.

Inget fel med det.
Citera
2026-07-05, 22:08
Medlem
Hallå.
När jag tittar på porr söker jag alltid på teens eller young adults och 18+.
Problemet blir när man kommer ut i verkligheten och dessa tjejer är yngre än mina egna döttrar som är 20+.
Unga tjejer är så jäkla attraktiva tycker jag och jag blir nästan besatt av tanken att få vara med en ung tjej.
Tyvärr kommer det väl bara bli en fantasi för intresset är ju inte ömsesidigt.
Citera
2026-07-05, 22:34
Medlem
Citat:
Ja, inget fel i detta - full normalt. Får jag fråga efter ålder (ungefärlig) och kön på dig? Och om det enkom stannar vid fantasier eller lever du ut dina lustar? Du behöver inte gå in på detaljer...

Jag är en heterosexuell kvinna, född 89.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in