2026-07-04, 21:51
Medlem
Benjo är ofattbart efterbliven kring sitt utseende. Han borde växa ut håret till en normal frisyr, raka av sig skägget helt, och deffa. När han va yngre och i tävlingsform såg han skapligt bra ut (vilket dom flesta män gör med väldigt lågt kroppsfett - man får skarp käke osv). Nu är han en blek flintis-leprechaun med klädstil från 80-talet och blingbling likt någon ägare av kvarterets vattenpipekaffé istället. Extrem udda val.

Att han är absurt bekräftelsesökande i konversationer med kvinnor hjälper inte direkt. Förstår Zebs frustration över hans totala brist på självinsikt i slutet av dagens video haha
Citera
2026-07-04, 21:55
Medlem
Haha Benjoo har helt skippat shortsen nu när han inte orkar träna ben längre. Nu går han runt klädd som en zigenare.
Och han orkar fan inte ens discoträna längre! Va e det som händer??
Han verkar helt ha anammat knark-livsstilen nu med zeb. Går in på gymmet rent lökiga med halskedjor på o viftar lite med kablarna för att sedan hålla på att dö i axelpressen med en 10a på varje sida. Hahah vafan asså!!!? Och så går dom på anabola!!? Detta är humor på ny nivå.
Vietnams egna Leif o Billy. Pundar-edition
Citera
2026-07-04, 22:30
Medlem
Telepatisks avatar
Första gympasset på två veckor eller?
Citera
2026-07-04, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Benjo är ofattbart efterbliven kring sitt utseende. Han borde växa ut håret till en normal frisyr, raka av sig skägget helt, och deffa. När han va yngre och i tävlingsform såg han skapligt bra ut (vilket dom flesta män gör med väldigt lågt kroppsfett - man får skarp käke osv). Nu är han en blek flintis-leprechaun med klädstil från 80-talet och blingbling likt någon ägare av kvarterets vattenpipekaffé istället. Extrem udda val.

Att han är absurt bekräftelsesökande i konversationer med kvinnor hjälper inte direkt. Förstår Zebs frustration över hans totala brist på självinsikt i slutet av dagens video haha

Det tåget har nog gått nu tyvärr. Jag håller med om att han såg betydligt bättre ut förut, ingen model precis, men betydligt snyggare än idag. Men kom ihåg att det var precis i början av Benjoos bola, peptid och knark missbruk + att det var ca 5 år sen nu

Men det som verkligen stoppar honom ifrån att få tillbaka den unga "pretty boy" looken är inte bara det, utan att allt HGH han tagit har satt sig på näsan, växt hans huvud och format om ansiktet subtilt men som endå gör att han ser annorlunda ut idag

Skulle han försöka deffa ner sig, få tillbaka håret och allting så hade han endå inte sett ut som han gjorde för 5 år sen, han har låst fast sig själv vid att se ut som en orc från sagan om ringen nu

Ett nose job kanske hade fixat en del, men inte allt
Citera
2026-07-05, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tintangel
Jag betvivlar att du vet ett skit med tanke på att det är mitt yrke och du sitter och googlar saker i din morsas källare medans du drar i skinnet och white knight:ar benjoo och den andre.

Ja jag white knightar benjoo, verkligen. Kolla min historik. Benjos största white knight.

Bara för att jag är kritisk mot hjärndöda kommentarer här så betyder de inte att jag inte är en renodlad benjoo banger. Don't get it twisted little man.

Min poäng är att det finns så mycket roligt att hämta från benjoo så man behöver inte sitta och gissa eller hitta på saker. Det räcker med det han själv säger.
Citera
2026-07-05, 06:05
Medlem
Zeb och Benjoo, lyssna noga nu

Sätt på er alla guldkedjor och klockor som ni har, gå in på närmaste gym och ta över fullständigt, och då menar jag DOMINERA. Visa vilka som är kungarna av ASIENS MIAMI, DA NANG

Och Benjoo, visa att du är Da Nangs RICH PIANA, gör din rich piana walk och visa din dominans totalt

Sen så sätter ni på låten ”Rich Piana Anthem” och så kör ni hans mest kända träningspass ”8-hour ARM WORKOUT” och glöm inte skälla före varje set, för annars räknas det inte!!

Det är fan under all kritik att vi inte fått den här videon än, det är dags nu!!
Citera
2026-07-05, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Zeb och Benjoo, lyssna noga nu

Sätt på er alla guldkedjor och klockor som ni har, gå in på närmaste gym och ta över fullständigt, och då menar jag DOMINERA. Visa vilka som är kungarna av ASIENS MIAMI, DA NANG

Och Benjoo, visa att du är Da Nangs RICH PIANA, gör din rich piana walk och visa din dominans totalt

Sen så sätter ni på låten ”Rich Piana Anthem” och så kör ni hans mest kända träningspass ”8-hour ARM WORKOUT” och glöm inte skälla före varje set, för annars räknas det inte!!

Det är fan under all kritik att vi inte fått den här videon än, det är dags nu!!

Fast han har ju redan gjort den i Sverige.
Citera
2026-07-05, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Fast han har ju redan gjort den i Sverige.

OMG jag hade helt missat det!! Fyfan vad kul den måste jag se nu

Kanske kan bli en part 2 med Zeb då
Citera
2026-07-05, 10:09
Medlem
Benjoos handslag är verkligen dominant, det skriker självförtroende.
Citera
2026-07-05, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
OMG jag hade helt missat det!! Fyfan vad kul den måste jag se nu

Kanske kan bli en part 2 med Zeb då

Här är det. Var ganska svårt att hitta.

https://youtu.be/TDUK54hxfqU
Citera
2026-07-05, 11:10
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Decubitus
Benjoos handslag är verkligen dominant, det skriker självförtroende.
Haha! Dock får man tänka på att han skakar han med en tjej, och eftersom dom har så små händer (vilket även han har förvisso haha..) så kan man skada dom om man "tog i".
Citera
2026-07-05, 11:22
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesus.disciple
Tar tillbaka med att skicka pengar till Zeb efter förra videon.
Hoppas du ser denna banjon.
https://youtu.be/QdqlchnrPB4
Jag såg den för några dagar sedan, intressant, även om han ser förjävla äcklig ut

Det fick mig senare att fundera lite mer på Benjoos situation faktiskt.

Googlade detta nyss "what did rich piana think of steroids":
Citat:
Rich Piana viewed steroids as a necessary evil for elite competitive bodybuilding, but continuously warned others against using them. While he openly used PEDs for nearly 30 years to achieve his massive physique, he publicly stated, "If you have the choice to stay natural or do steroids, stay natural."

Piana argued that unless you were trying to become a professional bodybuilder, taking steroids wasn't worth the severe health risks. He acknowledged the dangers of the lifestyle, stating that steroids stop working effectively after prolonged abuse, and advised kids and young adults explicitly to avoid them entirely. You can explore more of his brutally honest insights on People or browse YouTube for his direct warnings to young lifters.

Samt "do steroids stop working after a prolonged use":
Citat:
Yes, steroids can become less effective or seemingly stop working after prolonged use, a phenomenon often called steroid tolerance or tachyphylaxis. This typically occurs because the body adapts to the medication, which can also trigger dangerous withdrawal symptoms if stopped abruptly.

Detta var även intressant, från https://www.uchealth.org/today/understanding-steroid-use-and-potential-side-effects/:
Citat:
“Steroids make people feel good. If you’ve been on them for a long period of time, then you have to taper them down,” Cotter said. “If you stop steroids abruptly, that’s when you can get sick and go through withdrawal.”

While tapering down steroid dosages, patients may find issues such as arthritis pain resurface. That can require some careful sleuthing to determine treatment.

“The arthritis pain is unmasked, and people think the disease is flaring up,” Cotter said. “We have to tease out what truly is the disease flaring versus steroid withdrawal and determine if we need to re-up the steroid usage or put something else in place.”

Eller denna, från https://connect.mayoclinic.org/discussion/i-have-come-off-steroids-after-11-years-am-finding-it-very-difficult/:
Citat:
i have come off steroids after 11 years, am finding it very difficult

does anyone have any tips or knowledge of withrawing from steroids after 11 years. I have come off the steroids at last after many problems my doctor ignored. Now I am without help and my Polymyalgia has increased ten fold. I am having acupuncture once a week, have started a homeopathic treatment still waiting to see what if anything is happening. I feel locked into trying anything to solve the pain problem and I have to take 2 ibuprofen at night in order to sleep. It has been three months and i have had no improvements... Does anyone know how long it will take to ease these debilitating pains and if I am damaging myself in carrying on. I am doing qigong 2 times a day and walk about 3,000 to 5,000 steps per day. Its all I can mange as i lose all my energy. It takes me two to three hours to find some equilibriam after getting up in the morning. I cannot work on anything. I am an artist and cannot stand or sit for long as well as dizzying headaches come and go.
Så till Benjoo ifall han läser detta:
Du mår uppenbarligen inte bra psykiskt och du har ju knappt några muskler längre. Är det värt det? Som någon tidigare i tråden skrev, du gör ju fan knappt ens något där du är nu?

Åk hem till Sverige och sök vård för dina missbruk. Men du kommer inte att ta in detta ändå, du har ju hybris/mani just nu.
Senast redigerad av Telepatisk 2026-07-05 kl. 11:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in