2026-07-03, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
Jag vet garanterat mer än vad du gör och det låter rätt töntigt att ta upp "expandering" och "dokumentation" när man snackar om vad som definierar en bra utvecklare.

Ska du ta upp DRY och Clean också eller? hahaha

Akta så att jag inte lastbalanserar dig
Citera
2026-07-03, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Så din sambo har gett honom i snitt 170 000 kr per år? Mer än 14 000 i månaden? I 20 år?
Herregud, är han kär i zeb eller bara utvecklingsstörd? 😂
Uppskattar hur du utrycker dig, väldigt moget! 😇

De var ju bros before hoes mentalieten. Ville ju bara hjälpa han, du vet på den tiden var han heroin missbrukare. Fanns vissa månader det var mer, fanns vissa monader det var mindre. Fanns stunder när vissa letade upp Zeb för att han var skyldig dem pengar. Men vem var det som altid fanns där? Jo "pappa Drax"

Zeb hade nog varigt död idag om det inte vore för "pappa Drax"
Citera
2026-07-03, 14:05
Medlem
Citat:
Helt ärligt så är det faktiskt mer sorgligt att följa någon helt slaviskt och direkt efter gå in på flashen för att berätta hur sorglig någon är.
Fattar faktiskt inte varför benjoo får så mycket hat. Ja han lever en konstig livsstil och i en lite skev världsbild men han hatar inte på någon och gör ingen illa. Jag tycker han är underhållande. Hade inte velat byta liv med honom men tycker ändå han är ganska rolig, både medvetet och omedvetet.

Jag hatar inte benjoo, jag tycker att det är ganska synd om honom och jag hoppas att allting blir bättre för honom så småningom.

Det är många här som tycker att han är underhållande, det är väl mest lyteskomik. Och det är väl ganska oundvikligt vid det här laget. Each to their own. Jag tycker personligen inte att benjoo är särskilt rolig medvetet, hans skämt känns ganska omogna, men kul att du tycker att han är rolig! 😅
Senast redigerad av tomato.panda 2026-07-03 kl. 14:08.
Citera
2026-07-03, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incognitougglan
Uppskattar hur du utrycker dig, väldigt moget! 😇

De var ju bros before hoes mentalieten. Ville ju bara hjälpa han, du vet på den tiden var han heroin missbrukare. Fanns vissa månader det var mer, fanns vissa monader det var mindre. Fanns stunder när vissa letade upp Zeb för att han var skyldig dem pengar. Men vem var det som altid fanns där? Jo "pappa Drax"

Zeb hade nog varigt död idag om det inte vore för "pappa Drax"

”Pappa Drax” får uppenbarligen skylla sig själv. Klart som fan en missbrukare utnyttjar en sådan människa så länge det går, en riktig guldgruva ju.
”Buhu stackars mig som ger 14 000+ till en heroinist varje månad.”
😂
Citera
2026-07-03, 14:41
Medlem
Har noterat att det finns flera stycken personer här i tråden nu som rage baitar och förolämpar andra Benjoo Bangers, undrar vad detta kan bero på helt plötsligt? 🤔

Är det en infiltration vi ser i Benjoo Banger communityt? Har Zeb och Benjoo skickat in troll här för att splittra oss och ta bort fokuset från dom själva?

Om du blir utsatt för muppiga kommentarer så uppmanar jag er att ignorera dom bara, svara inte ens
Citera
2026-07-03, 15:44
Medlem
Citat:
”Pappa Drax” får uppenbarligen skylla sig själv. Klart som fan en missbrukare utnyttjar en sådan människa så länge det går, en riktig guldgruva ju.
”Buhu stackars mig som ger 14 000+ till en heroinist varje månad.”
😂
Tror du missar poängen med varför jag har skrivigt här. Han må inte ta heroin någon mer men han verkar inte ha blivigt bättre.

Mer så att ifall någon vill skicka pengar till Zeb så kan man ränka med att man inte får nästintill något tillbaka, och att ibland så går inte pengarna till det som var sagt.

Man kan alltid älta på det som har hänt. Jag är säker på att vi aldrig kommer få tillbaka något. Villket ledde till att jag bryr mig inte hur han mår och hamnade här.

Om man ska sitta på nätet och själv vara väldig skev med vad som har hänt och leka offer så får man ta att det finns någon där ute som vill berätta deras sida 🤭
Citera
2026-07-03, 16:01
Medlem
Tar tillbaka med att skicka pengar till Zeb efter förra videon.
Hoppas du ser denna banjon.
https://youtu.be/QdqlchnrPB4
Citera
2026-07-03, 17:55
Medlem
Hoppas Zeb & Benjoo gör en reaktionsvideo på den kommande dokumentären

Benjoo själv kanske rent utav kan lämna ett förord, som man gör till en bok, fast till filmen?
Citera
2026-07-03, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Hoppas Zeb & Benjoo gör en reaktionsvideo på den kommande dokumentären

Benjoo själv kanske rent utav kan lämna ett förord, som man gör till en bok, fast till filmen?

Han hade ju själv kunnat bli intervjuad, men är svårt då han bannat mig från att kommentera och så. Måste bara tima det med Måns att han kan samma tid.
Citera
2026-07-03, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrFreeFoot
Jag vet garanterat mer än vad du gör och det låter rätt töntigt att ta upp "expandering" och "dokumentation" när man snackar om vad som definierar en bra utvecklare.

Ska du ta upp DRY och Clean också eller? hahaha

Jag betvivlar att du vet ett skit med tanke på att det är mitt yrke och du sitter och googlar saker i din morsas källare medans du drar i skinnet och white knight:ar benjoo och den andre.
Citera
2026-07-03, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355

Om du blir utsatt för muppiga kommentarer så uppmanar jag er att ignorera dom bara, svara inte ens

Haha, precis som i sann Benjoo-anda. Ignorera oss benjoo-hatare-hatare. Hata på benjoo går bra så länge ingen ifrågasätter och sticker ut från mängden. 😂
Citera
2026-07-03, 21:17
Medlem
Citat:
Haha, precis som i sann Benjoo-anda. Ignorera oss benjoo-hatare-hatare. Hata på benjoo går bra så länge ingen ifrågasätter och sticker ut från mängden. 😂

Sitt du och ifrågasätt hur mycket du vill, men det kommer att ske för döva öron

Det är knappast ingen tillfällighet att Benjoos trollfabrik sätter igång plötsligt från ingenstans efter hans senaste snyft video om hur elaka dom på flashen är mot han

Kommer iallafall inte låta er styra den här tråden dit ni vill, vi i Benjoo Banger Communityt kommer aldrig gå med på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in