2026-07-04, 21:56
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Exakt. Ändå, "helt jävla bissart"?

Hur vet du det? RØDE Wireless PRO har en inbyggd processor som syncar ljud till bild på millisekunden.

Nu hittar du på igen. Det är ofta ze zionists som är inblandade i sånt här och ja, det finns en mycket stor mängd uppgifter som tyder på att de är inblandade även den här gången.

Zionisterna har bevisligen genomfört ett stort antal lönnmord, terrordåd, false flags och ett ännu större antal där de är synnerligen misstänkta men där de formella bevisen fortfarande saknas.

Dom kan liksom inte gömma sig bakom Holocaust eller blood libel längre...
Du svarar inte på mina frågor så jag tänker inte svara på dina.
Citera
2026-07-04, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermassa
Är det bara jag som tycker att han sitter väldigt onaturligt för att ens få ”pinnen” i närheten av rätt vinkel?
Lite onaturligt, ja.
Och trycker pinnen mot halsen.

Citat:
0,5 gram PETN som avger minimalt med restprodukter/ljus/sot. I princip inget blod-splatter alls från den riktade jetstrålen där hålet i huden blir ynka 2-3 millimeter stort och dess insida 'cauterized' av hettan från jet-strålen = minimalt med blod.

Med det sagt så har Bray detekterat ett ljusrosa område på T-shirtens baksida nära kragen. Vilket i så fall kan vara ett mycket finfördelat blod-splatter även om volymen i så fall var ytterst liten och dess källa/källor på ryggen oklar/t.
Du jämför vävnadsskada vs skada i metall.
Och ignorerar själva explosionen som driver chaped charge och jetstrålen.
Citera
2026-07-04, 22:05
Medlem
kermassas avatar
Citat:
0,5 gram PETN som avger minimalt med restprodukter/ljus/sot. I princip inget blod-splatter alls från den riktade jetstrålen där hålet i huden blir ynka 2-3 millimeter stort och dess insida 'cauterized' av hettan från jet-strålen = minimalt med blod.

Med det sagt så har Bray detekterat ett ljusrosa område på T-shirtens baksida nära kragen. Vilket i så fall kan vara ett mycket finfördelat blod-splatter även om volymen i så fall var ytterst liten och dess källa/källor på ryggen oklar/t.
2-3 millimeter ”rakt in” teoretiskt . Men nu skedde ju nåt sidledes över bröstkorgen…
Citera
2026-07-04, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermassa
2-3 millimeter ”rakt in” teoretiskt . Men nu skedde ju nåt sidledes över bröstkorgen…
Korrekt. Enligt Bray så ingick det naturligtvis inte i planerna att mikrofonens batteri skulle skickas in i CKs hals och där skapa ett stort rektangulärt hål.

Det ingick heller inte i planerna att Candace Owens skulle få tag i den video som spelades in bakom CK och som visar att det inte fanns något utgångshål.

En kula med kalibern .30-06 avlossad från ett Mauser 98 är minst sagt svår att förena med ett stort rektangulärt ingångshål i en mänsklig hals, men inget annat. Något som var och en själv kan försäkra sig om genom att söka på "Mauser .30-06" på tuben.

Säg till om du till äventyrs hittar något.
Citera
2026-07-04, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Lite onaturligt, ja.
Och trycker pinnen mot halsen.
Trams. Metallstaven nuddar på sin höjd adamsäpplet. Det räcker med att Bray skulle luta sig en eller två cm framåt för att inte ens 'nuddet' i så fall skulle finnas där.

CK lutar sig som bekant framåt när han träffas i halsen.

Citat:
Du jämför vävnadsskada vs skada i metall.
Va? Var gör jag det?

Citat:
Och ignorerar själva explosionen som driver chaped charge och jetstrålen.
Va?? Var gör jag det?

Sluta att tala i gåtor om du vill att jag ska bemöta det du skriver.

Och jag väntar fortfarande på din förklaring av vad det istället var som orsakade att T-shirtens vänstra del av kragen kastades upp i höjd med CKs vänstra öra.

Om det nu inte var det blå kretskortet.

Hade du något svar här?
Senast redigerad av onopono 2026-07-04 kl. 23:57.
Citera
2026-07-04, 23:51
Medlem
Citat:
Trams. Metalstaven nuddar på sin höjd adamsäpplet. Det räcker med att Bray skulle luta sig en eller två cm framåt för att inte ens 'nuddet' i så fall skulle finnas där.

CK lutar sig som bekant framåt när han träffas i halsen.
Så du menar att JAB's https://www.youtube.com/watch?v=JSQwkbFHdt8&t=99s exempel är felaktig?
Han visar ju var enheten var.

Citat:

Va? Var gör jag det?

Va?? Var gör jag det?

Sluta att tala i gåtor om du vill att jag ska bemöta det du skriver.

Här
Citat:
Tror du verkligen att det inte är en skillnad på när eh shaped charge jetstråle träffar metall, eller vävnad?
Likaså när explosionen som driver shaped charge, träffar vävnad vs metall.
Riktad sprängverkan, betyder inte att all kraft går åt ett håll.

Riktiga explosioner är inte som Hollywood explosionerna med eld och rök.

Citat:
Och jag väntar fortfarande på din förklaring av vad det istället var som orsakade att T-shirtens vänstra del av kragen kastades upp i höjd med CKs vänstra öra.

Om det nu inte var det blå kretskortet.

Hade du något svar här?
Du förstod inte detta? ok.

Citat:
Minns du att jag förklarade hur luften rör sig när ett skott går igenom luften?
Och träffar sitt mål?
Och jag tidigare idag nämnde att det är halskedjan som syns, inte ett kretskort.

Och att tröjans rörelser är alldeles för små för att det skulle kunnat vara en shaped charge på 0,5gram.
Minns du det?
Mitt andra svar till detta har visst försvunnit.

Den aerodynamiska chockvågen av kulan, får tröjan att fladdra, likaså när kulan träffar kroppen.
Dessa får halbandet att hoppa till, dvs det JAB tror är kretskortet.

Hur var det nu med bilder eller video när batteriet droppar ner från Charlie Kirks sår i halsen?
Citera
2026-07-04, 23:56
Medlem
Citat:
Så du menar att JAB's https://www.youtube.com/watch?v=JSQwkbFHdt8&t=99s exempel är felaktig?
Han visar ju var enheten var.

Här

Tror du verkligen att det inte är en skillnad på när eh shaped charge jetstråle träffar metall, eller vävnad?
Likaså när explosionen som driver shaped charge, träffar vävnad vs metall.
Riktad sprängverkan, betyder inte att all kraft går åt ett håll.

Riktiga explosioner är inte som Hollywood explosionerna med eld och rök.

Du förstod inte detta? ok.

Mitt andra svar till detta har visst försvunnit.

Den aerodynamiska chockvågen av kulan, får tröjan att fladdra, likaså när kulan träffar kroppen.

Hur var det nu med bilder eller video när batteriet droppar ner från Charlie Kirks sår i halsen?
Jag vill nog insistera på att du förklarar vad det är som skickar vänster övre sida av T-shirten upp i höjd med örat, om det nu inte var det blå kretskortet. Innan du hoppar till något annat.

Så, vad?
Citera
2026-07-05, 00:06
Medlem
Citat:
Jag vill nog insistera på att du förklarar vad det är som skickar vänster övre sida av T-shirten upp i höjd med örat, om det nu inte var det blå kretskortet. Innan du hoppar till något annat.

Så, vad?
Läste du inte svaret?
Citat:
Citera
2026-07-05, 01:05
Medlem
Citat:
Läste du inte svaret?
Menar du att kulans "aerodynamiska chockvågen" likson 'suger upp' övre vänstra del av T-shirten?

Citat:
Menar du att det istället är halsbandet som skickas upp under T-shirten så att den hamnar i samma höjd som vänster öra?
Citera
2026-07-05, 01:21
Medlem
Citat:
Menar du att kulans "aerodynamiska chockvågen" likson 'suger upp' övre vänstra del av T-shirten?

Menar du att det istället är halsbandet som skickas upp under T-shirten så att den hamnar i samma höjd som vänster öra?
Typ ja och ja.
JAB har väl till och med video och bilder på halsbandets rörelser.
https://followtheepicenter.com/necklace_forensic_v8.html
Tyvärr har han inte synkat båda videorna.
Den är mellan "Same event, two geometries" och "The chain that cleared the head".

Inget med kretskortet att göra.
Inget med batteriet att göra.
Det som syns ramla ner på höger sida av Charlie Kirks t-shirt, är en hel Røde enhet.
Inte kretskortet som studsar från vänster sida av halslinningen till höger sida av tröjan.
Citera
2026-07-05, 02:10
Medlem
Citat:
Typ ja och ja.
JAB har väl till och med video och bilder på halsbandets rörelser.
https://followtheepicenter.com/necklace_forensic_v8.html
Tyvärr har han inte synkat båda videorna.
Den är mellan "Same event, two geometries" och "The chain that cleared the head".

Inget med kretskortet att göra.
Inget med batteriet att göra.
Det som syns ramla ner på höger sida av Charlie Kirks t-shirt, är en hel Røde enhet.
Inte kretskortet som studsar från vänster sida av halslinningen till höger sida av tröjan.
Igen. Är det den "aerodynamiska chockvågen från kulan" som liksom 'suger upp' övre vänstra delen av T-shirten eller är det halsbandet som skickar upp T-shirten inifrån?
Citera
2026-07-05, 03:17
Medlem
Citat:
Igen. Är det den "aerodynamiska chockvågen från kulan" som liksom 'suger upp' övre vänstra delen av T-shirten eller är det halsbandet som skickar upp T-shirten inifrån?
Just den biten av t-tröjan? kan vara båda som samverkar.

Har du hittat bilder/videon där batteriet faller ner från halsen?
Det enda jag sett rinna från halsen, är Charlie Kirks blod.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in