Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Trams. Metalstaven nuddar på sin höjd adamsäpplet. Det räcker med att Bray skulle luta sig en eller två cm framåt för att inte ens 'nuddet' i så fall skulle finnas där.
CK lutar sig som bekant framåt när han träffas i halsen.
Så du menar att JAB's
https://www.youtube.com/watch?v=JSQwkbFHdt8&t=99s exempel är felaktig?
Han visar ju var enheten var.
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Va? Var gör jag det?
Va?? Var gör jag det?
Sluta att tala i gåtor om du vill att jag ska bemöta det du skriver.
Här
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
0,5 gram PETN som avger minimalt med restprodukter/ljus/sot. I princip inget blod-splatter alls från den riktade jetstrålen där hålet i huden blir ynka 2-3 millimeter stort och dess insida 'cauterized' av hettan från jet-strålen = minimalt med blod.
Tror du verkligen att det inte är en skillnad på när eh shaped charge jetstråle träffar metall, eller vävnad?
Likaså när explosionen som driver shaped charge, träffar vävnad vs metall.
Riktad sprängverkan, betyder inte att all kraft går åt ett håll.
Riktiga explosioner är inte som Hollywood explosionerna med eld och rök.
Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Och jag väntar fortfarande på din förklaring av vad det istället var som orsakade att T-shirtens vänstra del av kragen kastades upp i höjd med CKs vänstra öra.
Om det nu inte var det blå kretskortet.
Hade du något svar här?
Du förstod inte detta? ok.
Citat:
Ursprungligen postat av
Piii...
Minns du att jag förklarade hur luften rör sig när ett skott går igenom luften?
Och träffar sitt mål?
Och jag tidigare idag nämnde att det är halskedjan som syns, inte ett kretskort.
Och att tröjans rörelser är alldeles för små för att det skulle kunnat vara en shaped charge på 0,5gram.
Minns du det?
Mitt andra svar till detta har visst försvunnit.
Den aerodynamiska chockvågen av kulan, får tröjan att fladdra, likaså när kulan träffar kroppen.
Dessa får halbandet att hoppa till, dvs det JAB tror är kretskortet.
Hur var det nu med bilder eller video när batteriet droppar ner från Charlie Kirks sår i halsen?