2026-07-04, 21:09
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Det hade jag glömt, det är ju också helt jävla bisarrt. Jag har forskat lite i ljudutlösa utlösare och det finns ju, det gör det. Men dom är inte så bra att dom skulle fungera i den här miljön.

Israel-vinklen är rätt tråkig också. Det är alltid ze jews, trots att det nästan aldrig finns bevis för det.

Framförallt skulle ju inte en ljudutllsare kunna utlösa en laddning simultant med smällen - det skulle ju ta en viss fördröjning och låta som en dubbelsmäll…
Citera
2026-07-04, 21:11
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Framförallt skulle ju inte en ljudutllsare kunna utlösa en laddning simultant med smällen - det skulle ju ta en viss fördröjning och låta som en dubbelsmäll…
Det är ju lite där det faller.
Citera
2026-07-04, 21:19
Medlem
kermassas avatar
Jag finner det osannolikt att det inte skulle synas några som helst spår på den tunna vita t-skirten, dvs varken från själva ”shape charge” (värme/sot/restprotdukter) eller ”splatter” från Kirk(blod/vävnader).
Citera
2026-07-04, 21:21
Medlem
Citat:
Det hade jag glömt, det är ju också helt jävla bisarrt. Jag har forskat lite i ljudutlösa utlösare och det finns ju, det gör det.
Exakt. Ändå, "helt jävla bissart"?

Citat:
Men dom är inte så bra att dom skulle fungera i den här miljön.
Hur vet du det? RØDE Wireless PRO har en inbyggd processor som syncar ljud till bild på millisekunden.

Citat:
Israel-vinklen är rätt tråkig också. Det är alltid ze jews,
Nu hittar du på igen. Det är ofta ze zionists som är inblandade i sånt här och ja, det finns en mycket stor mängd uppgifter som tyder på att de är inblandade även den här gången.

Citat:
trots att det nästan aldrig finns bevis för det.
Zionisterna har bevisligen genomfört ett stort antal lönnmord, terrordåd, false flags och ett ännu större antal där de är synnerligen misstänkta men där de formella bevisen fortfarande saknas.

Dom kan liksom inte gömma sig bakom Holocaust eller blood libel längre...
Citera
2026-07-04, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermassa
Jag finner det osannolikt att det inte skulle synas några som helst spår på den tunna vita t-skirten, dvs varken från själva ”shape charge” (värme/sot/restprotdukter) eller ”splatter” från Kirk(blod/vävnader).
0,5 gram PETN som avger minimalt med restprodukter/ljus/sot. I princip inget blod-splatter alls från den riktade jetstrålen där hålet i huden blir ynka 2-3 millimeter stort och dess insida 'cauterized' av hettan från jet-strålen = minimalt med blod.

Med det sagt så har Bray detekterat ett ljusrosa område på T-shirtens baksida nära kragen. Vilket i så fall kan vara ett mycket finfördelat blod-splatter även om volymen i så fall var ytterst liten och dess källa/källor på ryggen oklar/t.
Citera
2026-07-04, 21:37
Medlem
kermassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
0,5 gram PETN som avger minimalt med restprodukter/ljus/sot. I princip inget blod-splatter alls från den riktade jetstrålen där hålet i huden blir ynka 2-3 millimeter stort och dess insida 'cauterized' av hettan från jet-strålen = minimalt med blod.

Med det sagt så har Bray detekterat ett ljusrosa område på T-shirtens baksida nära kragen. Vilket i så fall kan vara ett mycket finfördelat blod-splatter även om volymen i så fall var ytterst liten och dess källa/källor på ryggen oklar/t.
På ryggen?
Citera
2026-07-04, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermassa
På ryggen?
Högt upp på ryggen, ja. Men inte på framsidan.
Citera
2026-07-04, 21:39
Medlem
Citat:
Det är ju lite där det faller.
Varför då?
Citera
2026-07-04, 21:46
Medlem
Citat:
Igen. Förklara vad det är som får T-shirtens krages vänstra sida att kastas upp i höjd med CKs vänstra öra, om det nu inte var det blå kretskortet.
Du menar det du precis svarade till, det vill säga

Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Minns du att jag förklarade hur luften rör sig när ett skott går igenom luften?
Och träffar sitt mål?
Och jag tidigare idag nämnde att det är halskedjan som syns, inte ett kretskort.

Och att tröjans rörelser är alldeles för små för att det skulle kunnat vara en shaped charge på 0,5gram.
Minns du det?

Citat:
Nej. CK dog omedelbart när chockvågen från den riktade explosionens jet träffade hjärtat (och förmodligen även hjärnstammen).
Hjärtat?
Se video av JAB, där han med pinnen visar hur batteriet från enheten träffade Charlie Kirks hals https://youtu.be/JSQwkbFHdt8?si=6TAq2nhOu4FW9p2s&t=100 100 sekunder in i videon.
Jämför med var hjärtat är i kroppen och var lungan är.
https://www.google.com/search?q=where+is+the+heart+and+lungs+located+in+t he+body
https://nddmed.com/blog/2020/the-heart-and-the-lungs-whats-the-connection/
Denna shaped charge, skulle inte träffat hjärtat. Troligtvis inte missat lungan, men träffat i området runt högra överdelen av höger lunga och nära höger axelled.

Hjärnstammen? https://sv.wikipedia.org/wiki/Hj%C3%A4rnstammen
Nej. Shaped charge skulle inte ha träffat hjärnstammen.

En kula från ett gevär skulle gjort större skada med sin chockvåg. Speciellt om det jämförs med tröjans rörelser.
Citera
2026-07-04, 21:50
Medlem
kermassas avatar
Citat:
Högt upp på ryggen, ja. Men inte på framsidan.
Var på ryggen och vilket sätt kan han härleda det till en ”bomb” på höger framsida?
Citera
2026-07-04, 21:52
Medlem
Citat:
//
Hur vet du det? RØDE Wireless PRO har en inbyggd processor som syncar ljud till bild på millisekunden,
//
Fundera på detta citat en gång extra.
Citera
2026-07-04, 21:52
Medlem
kermassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Du menar det du precis svarade till, det vill säga Hjärtat?
Se video av JAB, där han med pinnen visar hur batteriet från enheten träffade Charlie Kirks hals https://youtu.be/JSQwkbFHdt8?si=6TAq2nhOu4FW9p2s&t=100 100 sekunder in i videon.
Jämför med var hjärtat är i kroppen och var lungan är.
Är det bara jag som tycker att han sitter väldigt onaturligt för att ens få ”pinnen” i närheten av rätt vinkel?
Senast redigerad av kermassa 2026-07-04 kl. 21:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in