2026-07-04, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Du måste vara helt blind och döv alternativt ha levt isolerat på landsbygd senaste trettio åren, samhället är fullt av blandmänniskor och människor av alla etniciteter numera. Minst en tredjedel är sådana och majoriteten av dem medelklass, som jag ser när jag kör el. promenerar genom city i Stockholm. Likadant i Uppsala och Göteborg ännu mer.

Otroligt sjuka människor på det här forumet.

Du överdriver rätt kraftigt om du nu inte råkar bo i något extremt ställe. Sedan tror jag du förväxlar "par som strular tillfälligt" med "par som har barn ihop" också i det du ser ute i samhället. Dessa är inte 1:1.

Det är runt 5-10% som blandar. Och de flesta blandar då med något näraliggande, t.ex. ett annat europeiskt land. Men en rätt vanlig blandning för oss är ju dessa östasiater. Så detta kan man se t.ex. thailändare och svenskar det köper jag.

Sedan har jag väl fortfarande rätt i det jag säger, en svensk ser inte en mulatt som en svensk utan man ser direkt att de har något slags afrikanskt ursprung. Självklart lever jag dock segregerat men det hör inte hit.
Citera
2026-07-04, 23:46
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Europeiska medelklassen?? Du menar alltså de som redan har dött i terrorattacker och icke-vitt våld?

Läste du inte vad jag skrev? Det måste ske i stor utsträckning.

Vissa måste förmodligen drabbas 2-3 gånger. Någons dotter måste våldtas och sonen måste bli rånad och pissad i munnen.

Då kommer det hända saker.
Citera
2026-07-04, 23:48
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Du överdriver rätt kraftigt om du nu inte råkar bo i något extremt ställe. Sedan tror jag du förväxlar "par som strular tillfälligt" med "par som har barn ihop" också i det du ser ute i samhället. Dessa är inte 1:1.

Det är runt 5-10% som blandar. Och de flesta blandar då med något näraliggande, t.ex. ett annat europeiskt land. Men en rätt vanlig blandning för oss är ju dessa östasiater. Så detta kan man se t.ex. thailändare och svenskar det köper jag.

Sedan har jag väl fortfarande rätt i det jag säger, en svensk ser inte en mulatt som en svensk utan man ser direkt att de har något slags afrikanskt ursprung. Självklart lever jag dock segregerat men det hör inte hit.

Jag ser ingenting fel i din bedömning. Det här är sanningen. Jag brukar alltid ställa den frågan när jag hör denna farhåga när någon sett exempelvis en brun man hålla hand men en beige kvinna. Då frågar jag alltid "hade de några barnvagnar?". I samtliga fall har svaret varit nej.

Flickorna vill bara leka av sig innan de stadgar sig på riktigt.
Senast redigerad av lagfrukt 2026-07-04 kl. 23:50.
Citera
2026-07-04, 23:49
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Läste du inte vad jag skrev? Det måste ske i stor utsträckning.

Vissa måste förmodligen drabbas 2-3 gånger. Någons dotter måste våldtas och sonen måste bli rånad och pissad i munnen.

Då kommer det hända saker.

Konstigt då att jag varit emot massinvandring i mer än 20 år, trots att jag aldrig blivit rånad, våldtagen eller utsatt för terrorattack eller något. Det närmaste har varit att jag bråkat med en och annan blatte i krogköer osv.

Ian Wachtmeister varnade redan 1991-1994 att svenskarna kommer bli i minoritet och att Sverige kommer bli dåligt. Herr Wachtmesiters negativa erfarenhet av blattar på den tiden torde vara väldigt liten.
Senast redigerad av JohanSverkersson 2026-07-04 kl. 23:51.
Citera
2026-07-04, 23:52
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Jag ser ingenting fel i din bedömning. Det här är sanningen. Jag brukar alltid ställa den frågan när jag hör denna farhåga när någon sett exempelvis en brun man hålla hand men en beige kvinna. Då frågar jag alltid "hade de några barnvagnar?". I samtliga fall har svaret varit nej.

Flickorna vill bara leka av sig innan de stadgar sig på riktigt.

Åk ut till en betongförort så kommer du se flera svenska WT-kvinnor med mulattungar (farsan har ofta dragit så som i memerna).
Citera
2026-07-04, 23:55
Medlem
Citat:
Jag ser ingenting fel i din bedömning. Det här är sanningen. Jag brukar alltid ställa den frågan när jag hör denna farhåga att någon sett exempelvis en brun man hålla hand men en beige kvinna. Då frågar jag alltid "hade de några barnvagnar?". I alla fall har svaret varit nej.

Ja det är så det är enligt statistik jag har tittat på och av min egen erfarenhet också. Våra kära damer gillar att "leka runt" med exotiska saker men när det är dags för barnvagnar med villa så håller de sig till det lokala i de flesta fall.

De är mer lojala än vad vi är när det kommer till att blanda. Vi har ju som sagt östasiaterna. Möjligtvis att de har sydeuropeiska män men det är inte riktigt på samma nivå.
Citera
2026-07-04, 23:59
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Åk ut till en betongförort så kommer du se flera svenska WT-kvinnor med mulattungar (farsan har ofta dragit så som i memerna).
Det låter sinnessjukt, jag ska kolla lite noggrannare nästa gång jag har vägarna förbi!
Citera
2026-07-05, 00:02
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Ja det är så det är enligt statistik jag har tittat på och av min egen erfarenhet också. Våra kära damer gillar att "leka runt" med exotiska saker men när det är dags för barnvagnar med villa så håller de sig till det lokala i de flesta fall.

Snarare tvärtom. Åk ut till en betongförort så kommer du se svenska WT-kvinnor med mulattungar.

Det är dessutom inte alls alla eller många som gillar att "leka runt". Min syster t.ex. har aldrig varit med någon man som är från utanför Europa/Vita världen. Och då är hon inte ens rasist eller röstar på SD eller liknande, men hon tänder helt enkelt inte på hudingar.

Citat:
Vi har ju som sagt östasiaterna

Nej tack, vitt ska det vara för mig!
Citera
2026-07-05, 00:07
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:

Nej tack, vitt ska det vara för mig!
Östasiater är lika beiga som oss.
Citera
2026-07-05, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alfahanen64
Det kommer bli ett krig i Europa mellan vita och muslimer/invandrare. Tyvärr är ni svenskar rätt fega så Sverige kommer snart bli muslimskt

De flesta tror att det kriget kommer att startas av vita nazister eller något sånt, men i själva verket kommer det att startas av muslimer.

Libanon, Libyen, Syrien, Jordanien, Egypten, Algeriet och Tunisien och så vidare. Alla var de en gång i tiden kristna länder innan de blev överkörda av muslimer. Samma sak kommer att hända i Europa.

Vilket land blir först ut med inbördeskrig? Irland och England verkar ligga pyrt till. Sedan Frankrike. Sverige ligger inte mer än tio år efter.
Citera
2026-07-05, 00:09
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Östasiater är lika beiga som oss.

En brun iranier är mer besläktad med en svensk än vad en ljushyad snedögd kines är. Är du blind för ras?
Citera
2026-07-05, 00:12
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
En brun iranier är mer besläktad med en svensk än vad en ljushyad snedögd kines är. Är du blind för ras?
Jag gillar dem, vi har roligt och de har mycket vackra välbärgade länder och mycket att visa mig. Vi är alldeles förenliga på många vis, men inte alla förstås.
Senast redigerad av lagfrukt 2026-07-05 kl. 00:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in