2026-07-04, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Fel. Barnet kommer inte accepteras av någon sida fullt ut utan hamnar istället i mellanförskap.

Eller ser du t.ex. mulatter som svenskar? Det tror jag få gör, även fast de är 50% svenskar genetiskt.

Måste ju inte vara en afrikan?
Sydeurope? Spansk, italiensk, portugis osv.
Citera
2026-07-04, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Legitim integrering i Sverige 2.0. Blir väldigt svårt att anklaga dig för rasism i takt med att massinvandringen fortskrider och svenskarna kommer i minoritet. Ser mycket medelklass-blandpar i Stockholm så det är på G.

Ja säger ju det.
Gjorde själv så
Citera
2026-07-04, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Två saker att förstå:

Massinvandringen kommer att rulla på.

Ni kan inget göra.

Att diskutera:

Har ni förstått detta?

Bara att svälja och se glad ut eller?

Ja moderat regeringen har delat ut 400000 nya uppehållstillstånd de senaste fyra åren.
Citera
2026-07-04, 23:04
Medlem
Tuors avatar
Massinvandringen fortsätter tills den europeiska medelklassen drabbas i stor utsträckning. Då är det slut på noggerkalaset.

Vi är inte så långt borta från det nu.

Sverige blir nog däremot det sista landet i Europa att få nog.
Citera
2026-07-04, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swedenistani
Om jag går efter sydkoreanen Hübinette, så lär år 2036 eller 2037 blir det året då invandrarna blir majoritet i Sverige med 1 % dvs. etniska svenskar 49% och nysvenskar 51%!
Hatet mot invandrarna kommer bara att öka när svenskar blir i minoritet och samtidigt kommer invandrarna att försöka ta över fler institutioner. Hatet och våldet kommer att trappas upp i takt med dom demografiska förändringarna. Vi kan se det redan i dag med tanke på att en majoritet av unga svenska män röstar på SD. Dom kommande 50 åren kommer tyvärr vara mycket våldsamma om vi inte har massutvisningar.
Citera
2026-07-04, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Ja säger ju det.
Gjorde själv så
Dessa barn har ingen framtid. Tycker mycket synd om dom eftersom dom inte kommer vara accepterad av någon.
Citera
2026-07-04, 23:24
Medlem
Citat:
Eller kan inte svarta hålla sig till svarta ,kineser till kineser,vita till vita 👍
Citera
2026-07-04, 23:30
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Inte övertygad över huvud taget, Danmark hade ynka 2000 asylmigranter förra året. Varför skulle denna massinvandring vara så okuvlig om våra skandinaviska grannländer bevisar motsatsen?

Börjar man utvisa blir priserna lägre på bostäder och lönerna går upp. Vanliga medborgare blir rikare. Jag tror på ljusa tider framöver. Ett varsamt försök i taget

Sverige har också extremt låg asylinvandring. Men du verkar inte fatta det finns annan invandring än asylinvandringen?
Citera
2026-07-04, 23:31
Medlem
Citat:

Man kommer nog i vissa fall att se att de har vissa sydeuropeiska drag, men ja parar du dig med någon med ursprung inom Europa så kommer de ses som svenskar i de flesta fall, förutsatt att du har skandinaviskt ursprung själv såklart. Det är en liknande situation som när vi parar oss med slaverna då dessa blandningar också accepteras som svenskar.

Om du parar dig med t.ex. en afrikan eller en kines där kommer det dock direkt synas att de inte är svenskar. Och då blir det något mellanting. Dessa blandningar mellan vårt folk och östasiater kallas för övrigt "vitasiater" eller "wasians" i USA. Lite kuriosa för den som är intresserad.

Men visst blanda på om du vill, så länge du vet vad du ger dig in på.
Citera
2026-07-04, 23:35
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Massinvandringen fortsätter tills den europeiska medelklassen drabbas i stor utsträckning. Då är det slut på noggerkalaset.

Vi är inte så långt borta från det nu.

Sverige blir nog däremot det sista landet i Europa att få nog.

Europeiska medelklassen?? Du menar alltså de som redan har dött i terrorattacker och icke-vitt våld?
Citera
2026-07-04, 23:37
Medlem
lagfrukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Sverige har också extremt låg asylinvandring. Men du verkar inte fatta det finns annan invandring än asylinvandringen?
Det är en sökning bort på internet så varför skulle jag inte kunna det? Det outsinliga behovet av arbetskraft kommer upphöra det också.
Senast redigerad av lagfrukt 2026-07-04 kl. 23:41.
Citera
2026-07-04, 23:38
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Fel. Barnet kommer inte accepteras av någon sida fullt ut utan hamnar istället i mellanförskap.

Eller ser du t.ex. mulatter som svenskar? Det tror jag få gör, även fast de är 50% svenskar genetiskt.

Du måste vara helt blind och döv alternativt ha levt isolerat på landsbygd senaste trettio åren, samhället är fullt av blandmänniskor och människor av alla etniciteter numera. Minst en tredjedel är sådana och majoriteten av dem medelklass, som jag ser när jag kör el. promenerar genom city i Stockholm. Likadant i Uppsala och Göteborg ännu mer.

Otroligt sjuka människor på det här forumet.

Citat:

Inget fel på att vara mulatt, Andrew Tate klarade sig ganska bra skulle jag våga påstå.

Citat:
Ja säger ju det.
Gjorde själv så

Helt rätt!

Massinvandringen kommer att fortsätta och du har integrerat dig och dina efterkommande bättre än många i det nya Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in