2026-07-05, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Snarare tvärtom. Åk ut till en betongförort så kommer du se svenska WT-kvinnor med mulattungar.

Det är dessutom inte alls alla eller många som gillar att "leka runt". Min syster t.ex. har aldrig varit med någon man som är från utanför Europa/Vita världen. Och då är hon inte ens rasist eller röstar på SD eller liknande, men hon tänder helt enkelt inte på hudingar.

Nej tack, vitt ska det vara för mig!

Som sagt 5-10% blandar. Dessa du pratar om är inom det här spannet. Det är ju ändå mellan 1 på 10 och 1-20 i samhället. Du kommer att se det. Men man noterar alltid det som står ut och du ignorerar "vardagen" det är så hjärnan fungerar.

Man får göra som man vill i det här tycker jag. Men de flesta håller sig som sagt till sina egna av naturliga skäl. Det här är ett icke-problem på det stora hela.

Jag skulle för övrigt säga att trenden snarare är på nedgång för detta än tvärtom. För nu är mångkulturen utanför dörren och då är den inte lika exotisk och häftig längre utan den ger istället ofta negativa intryck när du får se det sanna sidan av den. Detta var mer spännande runt 60-70-talet då det knappt fanns en mångkultur här och då skapades det en illusion av vad det innebar.
Citera
2026-07-05, 00:14
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Du överdriver rätt kraftigt om du nu inte råkar bo i något extremt ställe. Sedan tror jag du förväxlar "par som strular tillfälligt" med "par som har barn ihop" också i det du ser ute i samhället. Dessa är inte 1:1.

Det är runt 5-10% som blandar. Och de flesta blandar då med något näraliggande, t.ex. ett annat europeiskt land. Men en rätt vanlig blandning för oss är ju dessa östasiater. Så detta kan man se t.ex. thailändare och svenskar det köper jag.

Sedan har jag väl fortfarande rätt i det jag säger, en svensk ser inte en mulatt som en svensk utan man ser direkt att de har något slags afrikanskt ursprung. Självklart lever jag dock segregerat men det hör inte hit.

Överdriver inte ett endaste dugg, du är helt jvla lost. Ca 1/3 är blandade el. färgade (färgade = utomeuropeiskt påbrå av något slag) i Stockholm city. Fler när det är varmt ute som nu på sommaren. På KTH är det indier/perser/kineser som presterar bäst, svenskar är efter. Det gamla Sverige är borta för gott (sedan 90-talet). Nådastöten var millennieskiftet sedan dess lever vi i det nya Sverige.

Klart man ser att det inte är en 100%-ig arier, betyder inte ett jvla dugg om det är en civiliserad människa.

Segregerad som totalt isolerad på landsbygd alltså. Rekommenderar dig att åka in till stockholm en varm lördagseftermiddag,
Citera
2026-07-05, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Jag gillar dem, vi har roligt och de har mycket vackra välbärgade länder och mycket att lära mig. Vi är alldeles förenliga på många vis, men inte alla förstås.

Håller med. Det finns ju uppenbarligen något här mellan våra två folk vilket är ganska häftigt och spännande. Vi är väldigt olika och det är en grupp som vi historiskt har haft väldigt lite kontakt med, men ändå finns det en naturlig dragning här.

Definitivt något att bygga vidare på tycker jag med relationer med dessa länder och folken. Inte alls negativt. Det är ju bra att vi faktiskt hittar andra folkgrupper som vi passar ihop och kan leva i harmoni med, till skillnad från andra problematiska grupper som inte passar med vårt folk, som vi nu har fått lära oss den hårda vägen.
Citera
2026-07-05, 00:20
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Håller med. Det finns ju uppenbarligen något här mellan våra två folk vilket är ganska häftigt och spännande. Vi är väldigt olika och det är en grupp som vi historiskt har haft väldigt lite kontakt med, men ändå finns det en naturlig dragning här.

Definitivt något att bygga vidare på tycker jag med relationer med dessa länder och folken. Inte alls negativt. Det är ju bra att vi faktiskt hittar andra folkgrupper som vi passar ihop och kan leva i harmoni med, till skillnad från andra problematiska grupper som inte passar med vårt folk, som vi nu har fått lära oss den hårda vägen.

Fast du varnade ju nyss för rasblandning?
Citera
2026-07-05, 00:23
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Som sagt 5-10% blandar. Dessa du pratar om är inom det här spannet. Det är ju ändå mellan 1 på 10 och 1-20 i samhället. Du kommer att se det. Men man noterar alltid det som står ut och du ignorerar "vardagen" det är så hjärnan fungerar.

Man får göra som man vill i det här tycker jag. Men de flesta håller sig som sagt till sina egna av naturliga skäl. Det här är ett icke-problem på det stora hela.

Jag skulle för övrigt säga att trenden snarare är på nedgång för detta än tvärtom. För nu är mångkulturen utanför dörren och då är den inte lika exotisk och häftig längre utan den ger istället ofta negativa intryck när du får se det sanna sidan av den. Detta var mer spännande runt 60-70-talet då det knappt fanns en mångkultur här och då skapades det en illusion av vad det innebar.

Det sistnämnda: Jo, kändes som peak blandrelationer mellan unga svenska kvinnor och blattar var för tio år sedan.
Citera
2026-07-05, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JacquesDuquesne
Överdriver inte ett endaste dugg, du är helt jvla lost. Ca 1/3 är blandade el. färgade (färgade = utomeuropeiskt påbrå av något slag) i Stockholm city. Fler när det är varmt ute som nu på sommaren. På KTH är det indier/perser/kineser som presterar bäst, svenskar är efter. Det gamla Sverige är borta för gott (sedan 90-talet). Nådastöten var millennieskiftet sedan dess lever vi i det nya Sverige.

Klart man ser att det inte är en 100%-ig arier, betyder inte ett jvla dugg om det är en civiliserad människa.

Segregerad som totalt isolerad på landsbygd alltså. Rekommenderar dig att åka in till stockholm en varm lördagseftermiddag,

Senast jag var i Stockholm så var inte var 3:e människa jag såg MENA eller något annat utomeuropeiskt. Höll väl mest till runt gamla stan och de områdena. Sedan är Stockholm en turiststad då det är huvudstaden så det blir lite missvisande, många som man ser är bara där temporärt.

Jag köper dock att en väldigt stor mängd människor i Stockholm är av utomeuropeisk bakgrund, men oftast håller de till i sina egna områden.
Citera
2026-07-05, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Fast du varnade ju nyss för rasblandning?

Så länge man vet vad man ger sig in på. Jag skulle säga att en del gör nog inte det. Och då kan det bli lite olyckligt. Som de WT-damerna du nämnde. De vet nog inte riktigt vad de ger sig in på om jag skulle gissa.
Citera
2026-07-05, 00:29
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
TS är inte trolleri, massinvandringen kommer att fortsätta och du är hjälplös.

Frågan är: Tar du det med ett leende eller med en sur min?
Får bli som det blir. Du har helt rätt. Men om man är hjälplös behöver man inte bry sig så mycket tänker jag. Svenskarna önskade sig denna utveckling. Så man får bli glad att önskan gick i uppfyllelse. Skål!
Citera
2026-07-05, 00:31
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Får bli som det blir. Du har helt rätt. Men om man är hjälplös behöver man inte bry sig så mycket tänker jag. Svenskarna önskade sig denna utveckling. Så man får bli glad att önskan gick i uppfyllelse. Skål!

Jo, så känner jag också ofta. Men jag vill inte känna så, det är den klassiska nationalistiska paradoxen. Finns mängder av trådar på forumet om detta. t.ex. denna:

Svensk nationalistisk man säger att han har mer gemensamt med blattar än med svenskar:
(FB) Jag har mer gemensamt med utomeuropeiska invandrare.
Citera
2026-07-05, 00:34
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Senast jag var i Stockholm så var inte var 3:e människa jag såg MENA eller något annat utomeuropeiskt. Höll väl mest till runt gamla stan och de områdena. Sedan är Stockholm en turiststad då det är huvudstaden så det blir lite missvisande, många som man ser är bara där temporärt.

Jag köper dock att en väldigt stor mängd människor i Stockholm är av utomeuropeisk bakgrund, men oftast håller de till i sina egna områden.

Nej ta dig till Odenplan och spana där en solig eftermiddag som sagt.

För övrigt så är du nu för att blanda vita och östasiater alltså? Jag är också för detta men du har ju gett intryck av att vara rena nazisten och sen kommer detta helt plötsligt?

Du har inte förstått kapabla människor som kommit hit. Känner flera syrianer, de första som kommer hit kör taxi, deras barn blir mäklare, jurister, även till mindre del ingenjörer. De håller sig dock för sig själva men det finns andra grupper som blandar friskt som t ex perser, indier och kineser.

I takt med fortsatt massinvandring kommer Sverige att bli alltmer blandat. Att blandade skulle sticka ut var sant i det gamla Sverige, snart är det renrasiga svenskar som kommer att sticka ut.
Citera
2026-07-05, 00:44
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:

För övrigt så är du nu för att blanda vita och östasiater alltså? Jag är också för detta men du har ju gett intryck av att vara rena nazisten och sen kommer detta helt plötsligt?

Du har inte förstått kapabla människor som kommit hit. Känner flera syrianer, de första som kommer hit kör taxi, deras barn blir mäklare, jurister, även till mindre del ingenjörer. De håller sig dock för sig själva men det finns andra grupper som blandar friskt som t ex perser, indier och kineser.

I takt med fortsatt massinvandring kommer Sverige att bli alltmer blandat. Att blandade skulle sticka ut var sant i det gamla Sverige, snart är det renrasiga svenskar som kommer att sticka ut.

Ja, medelklass-MENA finns det ganska gott om. Dock kommer aldrig somalierna att kunna ta sig ur bidragberoende eller skitjobb som taxi, buss och städ.
Citera
2026-07-05, 00:45
Medlem
Citat:

Jag är mer positivt inställd till vår kontakt med vissa grupper än andra, för folkgrupper är väldigt olika. Vissa fungerar vi bra med, andra fungerar vi sämre med. Och då gör jag gärna skillnad på det och lyfter fram om jag anser att något är positivt där det kan finnas något att bygga vidare på.

Här har du också problemet med att försöka stämpla mig som nazist eller liknande, genom att göra det så gör du antaganden att jag måste ha vissa åsikter. Jag är helt enkelt negativt inställd till det jag upplever fungerar dåligt i samhället. Det är en hel del grupper som jag anser att vi i princip är inkompatibla med. Men östasiaterna är inte en av dessa grupper.

Syrier har jag knappt erfarenhet av själv men det jag har hört har inte varit speciellt positivt. Det är väl kanske en av grupperna som jag skulle förespråka segregering för, vilket de själva verkar föredra som du säger så det betyder att de kanske ändå kan ha en plats i det här landet om de sköter sina egna områden på ett städat sätt. Segregering är lösningen för många grupper, det är bra att kunna ha områden som känns som "hemma".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in