2026-07-04, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Onani via annans kropp alltså?

Inte vet jag vad ska kalla det men tycker inte vi hade ons eftersom vi myste m.m och hade daglig kontakt länge innan vi träffades
Citera
2026-07-04, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tosstenpoposten
Hmm rumpan är ju typ nr 1 i min bok, men alla är vi olika.

Du får väl vägleda honom lite

Vi lär nog inte ligga mer tyvärr om han nu inte plötsligt ändrar sig. Får väl se om han inte hittar nån annan i sommar så hör han väl av sig igen kanske om han är riktigt desperat
Citera
2026-07-04, 18:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Inte vet jag vad ska kalla det men tycker inte vi hade ons eftersom vi myste m.m och hade daglig kontakt länge innan vi träffades

Jag menar din beskrivning av ons är onani via annans kropp.
Citera
2026-07-04, 18:45
Medlem
Citat:
Vi lär nog inte ligga mer tyvärr om han nu inte plötsligt ändrar sig. Får väl se om han inte hittar nån annan i sommar så hör han väl av sig igen kanske om han är riktigt desperat
För du kan inte ta några initiativ?

Behöver man va desperat för att ligga med dig?
Citera
2026-07-04, 18:46
Medlem
Citat:
Hade du lagt ner två månaders daglig kontakt på en tjej bara för att få ligga ? Denna killen skrev dagligen i två månader på snap , vi matchade först på tinder och då ville han ses casual samma dag eller dagen efter jag sa att jag inte kunde vilket han accepterade visst det var lite sexprat på tinder men tror han var berusad han var väldigt blyg och tystlåten annars. Det var selfies , han skickade bilder på sin katt , när han jobbade , skrev grattis på min födelsedag m.m m.m gör man verkligen det om barq är intresserad av nåt casual eller kan han ha haft känslor för mig ?

haha, jag hade det och är du tillräckligt snygg och eller killen har svårt för att få knulla så kan en kille lägga ännu mer tid än så bara för att få sex.
Citera
2026-07-04, 18:51
Medlem
Citat:
För du kan inte ta några initiativ?

Behöver man va desperat för att ligga med dig?

Ja det kan jag väl men han sa för en månad sen iaf att han inte ville ha nån kontakt så då får jag väl respektera det
Citera
2026-07-04, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
haha, jag hade det och är du tillräckligt snygg och eller killen har svårt för att få knulla så kan en kille lägga ännu mer tid än så bara för att få sex.

Ok , ja han sa att jag var alltid fin och han sa att jag var toksexig men inte vet jag om han bara sa det utan mena det. Om han har svårt att ligga vet jag inte han är inte ful iaf kanske lite svårt socialt och väldigt blyg. Han har inte så många vänner iaf och kan tänka mig att han eventuellt har drag av autism men det gör inte mig nåt eftersom jag själv har asperger dock vet jag inte om han har autiwm eller inte men jag skulle inte bli förvånad om han har det tyckte jag såg flera tecken på det
Citera
2026-07-04, 18:57
Medlem
Citat:
Skulle du kyssa en kk eller en person du inte har känslor för när ni har sex ? Jag har träffat en kille som jag har pratat ett tag med och det känns bra han känns seriös. Han tog initiativ till att kyssas under sex , han sög på mina bröst , verkade bry sig om min njutning och vara väldigt omtänksam osv osv. Efter sexet höll vi om varandra. När vi sa hejdå så pussades vi lite. Vi skriver varje dag både selfies , jobbet m.m m.m. Jag vet att det är individuellt men hade du kysst nån under samlag om du inte har känslor eller hållit om efteråt ?

Nej, det gör jag inte, och knappt den jag har känslor för heller. Känns som man växt ifrån det där med kyssar.
Citera
2026-07-04, 18:58
Medlem
SilkyJohnsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Brukar du äta fitta före du fått smaka hennes mun?
Lite små kyssar innan ätningen av fittan
Det som kallas hångel innan knull
Citera
2026-07-04, 18:58
Medlem
Citat:
Ja det kan jag väl men han sa för en månad sen iaf att han inte ville ha nån kontakt så då får jag väl respektera det
Fint av dig, men han har ju t.o.m kysst dig under sexet. Är du nöjd med honom annars så är det nu du ska raka hem vinsten. Sexet blir bara bättre from now on!
Citera
2026-07-04, 19:03
Medlem
Citat:
Fint av dig, men han har ju t.o.m kysst dig under sexet. Är du nöjd med honom annars så är det nu du ska raka hem vinsten. Sexet blir bara bättre from now on!

Ja men om han inte vill ha kontakt kan jag ju inte tvinga han upp till han om han vill ha nån kontakt finns väl en liten risk att jag råkar stöta ihop med han eftersom jag börjat prata med en annan kille som bor i samma lilla håla som han bor i suck och nej det var inte planerat men men dom bor knappt 5 min från varandra med bil blir jävligt stelt om man ses...
Citera
2026-07-04, 19:04
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Han sa det efter vi hade haft sex sen myste vi en stund och sen hade vi sex igen innan han åkte hem

Jaha, och han sa fortfarande vad han trodde att du ville höra...

Han var väl helt enkelt tillräckligt smart för att inte säga något han räknade med skulle förstöra stämningen.

Prova att sätta dig in i en situation där du själv har sagt eller gjort något för egen vinning. Det kan vara vad som helst. Att du lovat en förälder att göra något för att få något eller något liknande. Det lär väl ha hänt någon gång i ditt liv att du inte inte varit 100% ärlig med dina egentliga avsikter?

Människor kan generellt sett vara väldigt manipulativa och insmickrande när det kommer till hur de interagerar med varandra. Det är en del av vår evolutionära drivkraft. Om så inte vore fallet hade väldigt få barn fötts genom historien. Både män och kvinnor manipulerar andra för att få vad de vill ha.

Om han hade sagt "Jag vill helst bara sätta på dig igen och gå härifrån för att slippa ha med dig att göra efter det." hade ni troligtvis inte haft sex igen innan han åkte. Inte om vi utgår ifrån hur du resonerat hittills i tråden i varje fall. Eller vad tror du själv?

Jag utgår ifrån att du är relativt ung och oerfaren när det kommer till mellanmänskliga relationer, men även du kommer förhoppningsvis lära dig och förstå att allt inte alltid är vad det verkar vara. Att skapa sig egna erfarenheter och lära sig av dem är en del av att växa upp. Vi har alla gått på smällar genom livet så det är inget konstigt med det.

När jag var i tjugoårsåldern jobbade jag som bartender på, vad som då var en massa häftiga barer och nattklubbar (Både i Sverige och utomlands.) och att ligga med en massa olika tjejer var något av det jag helst gjorde. Såhär i efterhand kan jag inte påstå att det är något att ha med i sin CV, men då var det ju något som jag ägnade mycket tid och energi åt. Kan inte påstå att jag var elak eller otrevlig mot någon av dem, men jag sa och gjorde väl mest det jag visste skulle fungera för att få vad jag ville. Det fanns inget Tinder och även om det hade funnits hade det varit onödigt.

Både män och kvinnor i den ålderskategorien tenderar att vara väldigt mottagliga för det mesta som kan leda till att de får ligga. Det är väldigt mycket sex förklätt till kärlek och kärlek förklätt till sex. Flera gånger har man trott att båda haft samma förväntningar på det hela för att sedan upptäcka att så inte varit fallet.

Det har självklart hänt att jag legat med någon tjej och hoppats/trott att det skulle leda till något mer för att bli varse att så inte är fallet. Precis som jag legat med någon som varit intresserad av mer än bara sex för att själv göra henne besviken. Det är en del av livet.

Det bästa du kan göra nu är antagligen bara att släppa det och gå vidare. Människor är fysiska varelser som i grunden drivs av hormoner, feromoner och sociala samspel, så sk*t i Tinder och gå ut och träffa folk på riktigt i stället för att sitta på kammaren och bli textmässigt omkulldribblad av någon som kanske dessutom sitter och låter AI skriva svaren för att få dig i säng. Vad vet vi egentligen om ifall han kanske hade kontakt med en uppsjö av tjejer vid sidan av dig som gick samma öde till mötes.

Så, släpp det och räkna med att även i framtiden kan killar som inte har några starka känslor för dig tänka sig att kyssa dig om ni har sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in