2026-05-30, 06:13
Medlem
DrJolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Typisk situation!
Precis.
Den föregående gången, en annan brud, så sippade hon på te.
Hon hade jag spanat in på ett fik. Tänkte att är denna tjej den snyggaste jag nånsin sett.? Ja, hon måste nog vara det. Henne kan jag nog bara drömma om att få ha sex med tänkte jag. Hon sa dock bara ska vi knulla. Efter att hon log mot mig. Det högst märkliga är att hon sade nästan samma sak: gör vad du vill eller gillar. Var en vanlig vardag, vid tre tiden på eftermiddagen. Då en kille kom in på caféet när hon och jag spelade flipper. Och sa till henne här är två teater biljetter. Ta dem, hon kollade på mig, och sa följer du med mig och ser det. Javisst sa jag. Medan pjäsen pågick så lade hon sin hand på mitt lår. Efteråt ringde jag en taxi. Hon sa vi kanske ses nån gång. Hade precis stängt dörren till taxin, när jag hörde henne dunka på rutan och sa jag hänger med er hem, jag vill se era målningar. Hört att du är en intressant konstnär. Okay hoppa in! Jag gjorde te och varma mackor. Satt på klassisk musik, Bach. Hon sa ingenting. Bara såg forskande på mig. Sedan kom frågan Efter ca 5 minuter. Vart inte helt bra, blev för kort stund, vi bara körde på, utan finess. Men en vecka senare ringde nån mitt på natten. Jag kommer hem till dig nu. Sedan la hon på. Hann inte ens svara eller säga något. Hon påminner om artisten Martyka i videon "Toy Soldier." En gammal hit låt. Det här hände för många år sen. Imorgon kommer kvinnan hit igen alla fall. Hon som var mitt senaste ligg. Ser verkligen fram emot det. Det blir nog ett zen knull igen. Utdraget.
Citera
2026-06-15, 01:41
Medlem
dirtysouths avatar
20-årig psykologstudent från landet:

Vi hade bestämt att ses idag, när vi lärde känna varandra för några dagar sedan så var hon i menstruation så det blev inget sex utan vi hade planerat in det idag istället - iaf så jag är i parken och promenerar med ett par av mina tjejkompisar som också bor i närheten av denna vackra park när hon skriver att hon har redan tagit taxi från hennes praktik till miss hus, jag stressar inte för det (lite har jag ju lyckats anpassa mig till livsstilen här) utan avslutar sakta men säkert mina aktiviteter i parken och börjar ta mit hemåt, på vägen ut så frågar en av läkarstudentskorna (de hade någon form av event där just idag) efter min IG så jag ger den till henne och hon har fö bombat mig med meddelanden sedan dess men nå väl, när jag kommer till mitt hus 40 min senare så sitter hon fortfarande i taxin och väntar - på gott humör dessutom... något jag aldrig klarat av haha, men jag betalar taxin åt henne (hon hade frågat mig innan ifall det var okay att göra det) det blev nästan 30kr och hon åkte från en annan stad som ligger mycket nära

Iaf så vi kommer in och jag är hungrig men hon hade käkat pizza med sin tjejkompis när de var på praktiken så jag slänger ihog något snabbt i köket och vi njuter av det tillsammans med en av mina favorit mögelostar som hon var sjukt imponerad av (ost här är _totalt_ utan smak och jag gillar fina ostar) när hon diskat och städat av så går vi upp på ovanvåningen och lägger oss i sängen, hon beundrar den stora spegeln som jag burit in från hallen och ställt upp strategist brevid sängen, vi lägger oss i sängen och byter några meningar när hon säger vill du att jag gör saker med dig?

Vilka saker är det frågar jag med en lite lurig blick och vad vill du att jag ska göra med dig frågar jag, hon säger att hon vill att jag ska äta henne där nere och hon hoppas att jag kan tycka om att göra det, hon går på toaletten och lyckas blöta ner sina strumpor var på jag säger att hon måste nu ta av allt eftersom hon är blöt hon tycker det är kul och börjar ta av sig men inte allt utan säger att jag måste visa mina saker så jag tar av mig allt vid sängkanten och hon hade bara bhn kvar vilken blev kvar på

Börjar smeka henne och kyssa henne... mellan benen ganska snabbt eftersom jag märkte att hon var väldigt redo, efter att värmt upp henne bara några sekunder med mina fingrar så säger hon skicka in dem, inte så bråttom säger jag och fortsätter göra henne kåtare innan jag gränslar över henne och börjar leka med kuken fram och tillbaka över hennes våta fitta, detta hetsar upp henne väldigt mycket så jag tar min lilla tid för att inte skicka in den allt för tidigt medans hon blir kåtare och kåtare, sen börjar jag skicka in den och hon säger direkt försktigt, försiktigt sakta... så det blir en härlig liten stunds extas och hög njutning från bådas håll medan jag sakta sakta pressar mig djupare och djupare in i henne medans vi håller ögonkontakt jag tänker att det var längesen jag knullade en 20-åring och hon är dessutom söt och sexig och blir väldigt våt och gillar mig jättemycket så nu borde jag ta tillfället i akt att njuta extra med min nyinstallerade spegel och allt fint, hon använde den dock mer än mig vilket jag tycker är kul att se hur kåta de blir av att kunna se i andra vinklar vad som pågår iaf så vi kör lite missionären och hon skriker hårdare hårdare var på jag sätter mig rakupp och börjar dunka på henne ordentligt, detta är bästa positionen för tjejer som klarar av att ta emot mycket...
hon skriker och stönar högt som latinatjejer alltid gör och i denna positionen kan man verkligen "förstöra" dem så att säga så efter mycket njutning där så vill hon vara på topp var på hon försöker ta komandot och nu märker hon att hon kan se mycket mer i spegeln så hennes tur att få en schysst vy och jag låter henne göra sin sak emellanåt också även om jag inte gillar att låta tjejerna föra under sexet

lite senare lägger jag henne på mage och säger att nu är det dags att få en fin vy över hennes schyssta skinkor - hon har en nice röv och det vet hon så jag ger henne ordenligt från denna positionen, dvs hon är liggandes ner och jag ovanpå, jag njuter av vyn i spegeln av mig pumpandes sönder denna unga fina latinröven medans hon spjärnar och grabbar lakandet med båda händerna och när hon med tittar i spegeln emellanåt så känner jag att hon blir ännu kåtare och till slut när jag ger henne mer än vad jag trodde hon skulle klara av så lyckas jag komma och eftersom hon sagt inga barn innan hon pluggat klart så blev det att lägga en fet sats på hennes röv,

Efteråt så tappar hon bort sin mobil och vi blir ovänner men det löser sig till slut ändå

Så Rating
Knull 7 av 10 - jag var på fest igår och sov väldigt få timmar + aktivitet på morgonkvisten innan vi sågs så jag blev helt enkelt inte så kåt som jag kan bli i vanliga fall annars hade det kunnat bli högre betyg
Citera
2026-06-20, 13:34
Medlem
Onan-erarens avatar
Midsommarknull.

Fick knulla kk:n igår, hon bjöd hem mig på sill å potatis å en nubbe, jag bjöd henne på min kuk. Efter middagen så tog jag henne bakifrån över köksbordet, hon hade långkjol å inga trosor under, jag sopade på henne rejält å kom vrålande i henne. Persiennerna var uppdragna men det struntade jag i, efter knullet gick vi ut på bakgården där grannarna samlats, det spelades dragspel å bjöds på brännvin å roliga samtal. Lyckad midsommar blev det.
Citera
2026-06-27, 10:18
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
En riktigt oljig B2B-massage igår. Det är inte alltid jag orkar hålla på, särskilt inte när det är så klibbigt och varmt! Men det är så sjukt nice och så avslut med nån slags lång hemsnickrad variant av lingammassage. Så här i midsommartider ska man dyrka penisen tycker jag! Det ska man alltid, men ännu mera nu. Avslut med en rejäl sats. Så som det ska vara. Sex när det är som bäst, trots att jag inte kom.
Citera
2026-06-27, 17:48
Avslutad
Gav honom massage och sedan en avsugning medan han blundade. Tog ett tag innan han kom. Smakade härligt. Han smekte mina bröst med lätt hand. Kändes härligt. Sedan gick han hem. Hans sexualitet är så här långt mer lågmäld än min. Det var tredje gången vi hade sex. Alla tre gånger har jag varit den aktiva. Sugit, ridit. Vi trevar oss fram och ser vart det tar vägen. Om vi synkar tillräckligt på olika plan. Tycker om honom men önskar mer närhet. Inte nödvändigtvis mer sex men mer beröring.
Citera
2026-06-29, 19:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Midsommarknull.

Fick knulla kk:n igår, hon bjöd hem mig på sill å potatis å en nubbe, jag bjöd henne på min kuk. Efter middagen så tog jag henne bakifrån över köksbordet, hon hade långkjol å inga trosor under, jag sopade på henne rejält å kom vrålande i henne. Persiennerna var uppdragna men det struntade jag i, efter knullet gick vi ut på bakgården där grannarna samlats, det spelades dragspel å bjöds på brännvin å roliga samtal. Lyckad midsommar blev det.

Drack du nåt brännvin då?
Vad tyckte KKn? Får du komma dit igen o knulla henne? Annars får du knulla en melon i din lägenhet o filma det 👍👍👍👍
Citera
2026-06-30, 14:17
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risperdal7788
Drack du nåt brännvin då?
Vad tyckte KKn? Får du komma dit igen o knulla henne? Annars får du knulla en melon i din lägenhet o filma det 👍👍👍👍

Nä nått brännvin blev det inte, å får jag inte knulla kk:n så har jag ju hennes väninna. Melonen, ja men jag har fleshlights å andra sexleksaker också så det lär inte gå nån nöd på mig inte.
Citera
2026-07-02, 21:06
Medlem
Citat:
Nä nått brännvin blev det inte, å får jag inte knulla kk:n så har jag ju hennes väninna. Melonen, ja men jag har fleshlights å andra sexleksaker också så det lär inte gå nån nöd på mig inte.
Fan vad du kn…. mannen. E de inte tråkigt o sätta på en o samma kk: o hennes vännina hela tiden?? Har förstått att du gillar o sätta på allt bl.a. soffor. Antar o hoppas du har inte satt på en kyckling också?
Citera
2026-07-03, 03:12
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nowayout2030
Fan vad du kn…. mannen. E de inte tråkigt o sätta på en o samma kk: o hennes vännina hela tiden?? Har förstått att du gillar o sätta på allt bl.a. soffor. Antar o hoppas du har inte satt på en kyckling också?

Nä kyckling har jag faktiskt inte provat, den innehåller ju en massa ben invändigt som skaver mot kuken tänker jag. Jag gillar inte att nått skaver mot kuken men finns det benfri kyckling så varför inte.
Citera
2026-07-03, 17:31
Medlem
Citat:
Nä kyckling har jag faktiskt inte provat, den innehåller ju en massa ben invändigt som skaver mot kuken tänker jag. Jag gillar inte att nått skaver mot kuken men finns det benfri kyckling så varför inte.
Du kanske ska prova o se hur det är. Och berätta sen för oss hur de känns? Måste som sagt vara super tråkigt ju o sätta på en samma vännina och kk:n jämt.
Citera
2026-07-03, 23:09
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nowayout2030
Du kanske ska prova o se hur det är. Och berätta sen för oss hur de känns? Måste som sagt vara super tråkigt ju o sätta på en samma vännina och kk:n jämt.

Jag får knulla iallafall, även om det är med samma kvinnor. Tråkigt hur skulle det då inte varit om jag hade varit gift. Då hade jag ju bara fått knulla en kvinna, min fru. Nu är jag dock inte gift, inte förlovad heller för den delen. Var det något mer du ville säga som kanske aldrig fått knulla tillräckligt i ditt liv?
Citera
2026-07-04, 00:03
Medlem
Citat:
Jag får knulla iallafall, även om det är med samma kvinnor. Tråkigt hur skulle det då inte varit om jag hade varit gift. Då hade jag ju bara fått knulla en kvinna, min fru. Nu är jag dock inte gift, inte förlovad heller för den delen. Var det något mer du ville säga som kanske aldrig fått knulla tillräckligt i ditt liv?
Jadu… vad ska man säga, försätt å fantisera inget fel me de.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in