Dags för mig att bidra lite också
Mitt senaste ligg var mediokert eftersom jag var dålig i magen efter en vattenmelon jag aldrig borde ätit så kör på det från iförrgår istället som var topp topp;
Ny tjej som av ren tillfällighet var i samma shopping mall som mig, ingen av oss bor nära köpcentret men hon är där och dricker kaffe med sin vännina som bor i de krokarna (som var en 10 av 10!!) jag var där med en brassebrud som jag dejtar och kollade på bio - nämnde så klart inte det för tjejen som trodde jag skämtade när jag sa att jag också var på samma ställe... detta var ren tjej jag hittat online så vi hade inte träffats än och jag trodde faktiskt inte att det skulle ske ända tills hennes mess dök upp som jag läste under bion (ja jag vet, vem fan anv mobilen under bio?! Det var min dejt som började med det så jag enl bibelns alla regler gjorde detsamma) iaf så brassebruden var tvungen att gå för hon hade studier eller nåt sånt, minns inte exakta ursäkten och trodde faktiskt att jag aldrig skulle höra från henne igen men det dök upp ett mess strax därefter om hur fantastiskt bra intryck jag gjort och hur fint det var att spenderat dagen med mig... nåja till saken;
Tjejen jag än inte träffat skriver att hon jättegärna vill hälsa på mig och när jag redan är på väg därifrån och hon tillslut också sagt hejdå till sin vän så plockar hon upp mig i sin bil på väg hem, lite senare hemma hos mig efter en tids konversationer om allt möjligt och kroppskontakt under hela tiden så börjar vi kyssas i soffan, jag säger att det är dags att du ska lära känna resten av min lya och tar in henne i sovrummet, väl där så klär vi av varandra något passionerat men ändå väldigt kontrollerat i jämförelse med hur de flesta kvinnor är här, detta är en kontorstjej men hon är märkbart väldigt väldigt upphetsad vid det här laget, reptilhjärnan @ full så att säga
Lägger henne på sängkanten så hennes överkropp kan vila sig där medans jag börjar leka mig ner till hennes underliv med min tunga, hon flåsar och är väldigt till sig vid det här laget hittar en en smula förstorad klitoris där (hon berättade senare att hennes coach hade gett henne steroider för att bygga kroppen snabbare - extremt vanligt här) så jag leker med min tunga medans jag hör henne gny för att senare lägga mig i sängen jag med, hon tar av mig resten av mina kläder och börjar ge mig en bra oral behandling
När det är dags för penetration ett tag senare efter vi har teasat varandra än mer så börjar vi med henne på topp, vi läser av och förstår varandra riktigt bra, det blir flera sessioner och så många orgasmer att varken jag eller hon höll räkningen (frågade henne efteråt) skillnaden med en kvinna som känner sin kropp och inte göra hela skillnaden här, så fort jag drog ner tempot så tog hon över och pressade sig direkt till ny orgasm (jag har märkt att brudar med stor klitoris verkar ha betydligt lättare för detta, har ett antal gymtjejer som jag ligger med som tagit steroider och alla de har väldigt lätt för att få en jäkla massa orgasmer - det kan inte vara tillfällighet)
Sen vill hon vara på rygg och jag börjar en kort stund i missionären för att ge henne lite kyssar osv också för att sedan sätta mig upp för att kunna knulla henne ordentligt - detta är den bästa positionen för de som kan ta emot mycket kuk att få dem att komma, efter en kort tids pumpande gav jag henne nästan allt, vid detta laget så flyger det fittsafter på alla håll och låter ¤fft ft ft¤ om ni förstår... när det börjar bli alldeles för intensivt för henne så försöker hon distansera mig och jag trycker mig försiktigt men bestämt tillbaka i henne vilket gör henne ännu kåtare, vid det här laget så har hon redan blött ner 3 lager med lakan visade det sig senare
Efter det säger jag åt henne att nu vill jag se din vackraste sida och jag flippar runt henne på magen, hon tror det är dags för sk doggy men jag pressar ner henne och sätter mig ovanpå henne, fick riktigt bra kontakt med henne i denna positionen med, hon såg till att ge mig bra ögonkontakt och flera kyssar under tiden jag pumpade henne riktigt hårt, när energin började sina la jag mig på sidan sk skeda och jag berömde hennes kropp för hur het hon ser ut i denna positionen och efter rejält dunkande med lite småpauser med mer intimitet emellanåt kommer jag och hon ber mig lämna det utanpå så jag lägger en relativt fet sats på hennes skinka och midja
Efteråt sa hon att jag är en vilde och att hon inte alls hade planerat det där, gillar mycket hennes närhet så hon stannade och vi myspratade säkert en timma efteråt innan hon for hem till sin del av stan
Hon ska komma efter jobbet idag igen och jag är faktiskt dubbelbokad med en annan brassebrud även hon, som ringde mig mitt i frukosten, hon är en absolut 10/10 dock bor hon relativt långt bort och studerar så hon kan ses först när det är tid för den här gamla räven att förbereda sig för natten så blir tvungen att avboka henne
Rating:
Sexet; 10 av 10
Utseende; 8.5 av 10 mycket sexig men kunde varit sötare, dock väldigt söt!
Connection; 9 av 10
Fantastiskt upplevelse måste jag säga att det var, hon var byggd precis för att klara av mig och vi förstod varandra riktigt bra
Endast 1 knull sista veckan som varit i närheten av detta, hon var en riktig surprise måste jag säga!