2026-07-03, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebel4
King recension mer av sånt här!!

Köpe Sharkfarm : peanut butter breath i köpenhman idag 3k 50g

Djur grov candy gas smak och stark 9/10 p
Ljus smulig doftar rent knark

Peanut butter breath är en av mina absoluta favoriter detta året, tio poäng, kurera den lite så blir smaken ännu sjukare.
Citera
2026-07-03, 17:43
Medlem
Alltså vilket jävla hasch-år vi har nere i södern!

Fanns en WPFF för ett tag sen, den var då det absolut bästa jag rökt.
Smaken, lukten, konsistensen... WOW!
Väldigt skön klar effekt också, inte alls helt geggig i huvudet som man kan bli på annat röka.

Sen testade man Plasma Staticen som nyss fanns, den var ta mig fan ännu bättre! Tyckte effekten satt i extra länge dessutom.

Har ju även funnits några helt magiska dry sift plattor som bara smular mellan fingrarna, knappt något klibb alls.

Sen finns det en annan WPFF nu, har bara hunnit rulla upp med den, men åter igen, vilken jävla makalös doft!

På något märkligt sätt har jag alltid lyckats hålla min tolerans rätt låg, så visst framförallt Plasma Static är ju dyr som fan, men tycker ändå den är värd att lyxa till det med ibland. När det räcker med en 0,1:a för att bli bäng och man spar den till speciella tillfälle, så är det ju billigare än en öl på krogen.

Älskar just nu att mecka jävligt fint hasch med jävligt fint CBD-weed från Generalen och rulla med glas-filter-tip & Elements papper.
Citera
2026-07-03, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nevermind123
Finns en nu som ska ha en gul stämpel ”planet paradise” på sig med palmer runt om texten med en blå bong ovanför texten som är formad som en 🌎
Nån som testat??

Testade du denna ? Kanske ska köpa
Citera
2026-07-03, 20:09
Medlem
OMG bois det finns en riktigt god frozen i gbg nu. "Triangle mintz Juice box". 10/10 enligt mig om man vill ha stark skit.
Citera
2026-07-03, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swolenballs
OMG bois det finns en riktigt god frozen i gbg nu. "Triangle mintz Juice box". 10/10 enligt mig om man vill ha stark skit.

okej 10/10 va krydd, 8/10 styrka typ, kan iaf rekommendera.
Citera
2026-07-03, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinefruit420
Ja så är de nog, skulle testat twix om du får tag på nån isåfall den är nog den starkaste jag testat

Twix är absolut inte bra. Du har låg tolerans
Citera
2026-07-04, 09:25
Medlem
Static Rain från GBG : 7/10.
Ingen static, men schysst ändå. Börjar med tryck bakom ögonen, sen klarnar det med eufori.
Låg tolerans så 5 större puffar höll i sig typ 3 timmar.
Citera
2026-07-04, 15:22
Medlem
Någon som testat ett guldigt ”Z” med en kungkrona på? ska vara skittlez men är i 5500 klassen, den är mer ljusbrun i färgen
Citera
2026-07-05, 15:02
Medlem
Citat:
Någon som testat ett guldigt ”Z” med en kungkrona på? ska vara skittlez men är i 5500 klassen, den är mer ljusbrun i färgen
Den såg rätt så keff ut, la moos förmodligen?
Citera
2026-07-05, 16:30
Medlem
Citat:

5500? Det är moouse och kostar 3700 i Skåne
Citera
2026-07-05, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghettygreen
Alltså vilket jävla hasch-år vi har nere i södern!

Fanns en WPFF för ett tag sen, den var då det absolut bästa jag rökt.
Smaken, lukten, konsistensen... WOW!
Väldigt skön klar effekt också, inte alls helt geggig i huvudet som man kan bli på annat röka.

Sen testade man Plasma Staticen som nyss fanns, den var ta mig fan ännu bättre! Tyckte effekten satt i extra länge dessutom.

Har ju även funnits några helt magiska dry sift plattor som bara smular mellan fingrarna, knappt något klibb alls.

Sen finns det en annan WPFF nu, har bara hunnit rulla upp med den, men åter igen, vilken jävla makalös doft!

På något märkligt sätt har jag alltid lyckats hålla min tolerans rätt låg, så visst framförallt Plasma Static är ju dyr som fan, men tycker ändå den är värd att lyxa till det med ibland. När det räcker med en 0,1:a för att bli bäng och man spar den till speciella tillfälle, så är det ju billigare än en öl på krogen.

Älskar just nu att mecka jävligt fint hasch med jävligt fint CBD-weed från Generalen och rulla med glas-filter-tip & Elements papper.

Ja det det finns fire hash i Malmö nuförtiden, tog några in innan det kom in på den "vanliga" marknaden. Sverige är alltid så efter men tyvärr är inte det utbudet så vanligt i andra städer än Malmö, Gbg, och Stockholm.

I denna skit staden jag bor i vet jag ingen som ens har typ Zkittles 120/73u (den klassen). Man får åka till Malmö eller Köpenhamn en gång i månaden och handla . Men har typ uppehåll nu, men man blir ju sugen när det finns WPFF, Static, Casa Royal Farms, Zushi Farms osv.

Finns dock jävligt fint gräs som kostar 700 f 3.5 men nu höjde dom till 1000kr, vem fan betalar 1000kr för 3.5 grönt? Hg kostar 10k (Blueberry pie x Mimosa & Apple Fritter x Tangie)

Finns en annan sort grönt som är lite "billigare" MAC i Skåne, nån som testat?
Citera
2026-07-05, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gelato33
5500? Det är moouse och kostar 3700 i Skåne

Misstänkte de, tack för svaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto