Igår, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obe*
Provat både Super dry och den Twix som nämdes i tråden nu.
Bägge är redigt suspekt. Liknar den 'syntetiska' Bubble Gelato skiten som florera för ett tag sen i lukt o konsistens. Tvivlar starkt på att detta är äkta hasch. Skum konsistens, smälter nästan vid eld. (som fullmelt) Kolsvart rök när biten tar eld. Smaken och lukten känns syntetisk. Massor med red flags.

:edit visst du blir stirsk men sen är det helt borta, ingen afterglow ingenting.
Kanske är olika sorter med samma stämplar då efter alla tycker så olika. Jag gillar den twixen jag har.
Väldigt likt vad svart afghan var förr bara att den här är lite ljusare än det.
Tkr inte det är något skumt alls med varken lukt eller konsistens eller bängan. 1.5 v in.
Citera
Idag, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Kanske är olika sorter med samma stämplar då efter alla tycker så olika. Jag gillar den twixen jag har.
Väldigt likt vad svart afghan var förr bara att den här är lite ljusare än det.
Tkr inte det är något skumt alls med varken lukt eller konsistens eller bängan. 1.5 v in.

Utblandat skit.
Citera
Idag, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardkårr
Jag har deras apple fritter x tangie 900 f 3,5 samt deras lemon cherry gelato 3,5 f 700, ja det är dyrt men det är störd kvalitet, samma priser som nere i amsterdam eller spanien. Men den dyra ligger minst på 12 k hg deras inköpspris enl uppgift, sen har du importfaktorerna att ha med i beräkningen. Inte helt orimligt att ta de priserna. Det är helt perfekt kurerade buds, behövs liksom 01 för att bli helt fried.

Fick testat fritter x tangie och det fint men borde inte kosta mer än 700-800kr/5g max. Hg kostar ca 10k.
Citera
Idag, 21:29
Medlem
Nån som testat på en ”cherry diesel static” ?
Citera
Idag, 21:54
Medlem
Varför sitter en del människor och lägger sjuka sorter som är svåra att få tag på som att dom tillhör Sverige? Är det tufft på flashback eller vad? Inte ens om ni betalar 5 gånger priset får ni tag på Piatella.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in