2026-07-03, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PricklyPecker
Ni män kan ju också göra det. Följ med en bög hem, påstå att han våldtagit dig och börja håva in cashen!

Det är mer en sak brudar sysslar med men självklart kan vi i teorin
Citera
2026-07-03, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Vi går bara runt i cirklar här, jag ger upp.

Med andra ord så saknar du rimliga argument för dina bisarra ideer.
Citera
2026-07-03, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Läser man domar här på flashback verkar det vara relativt många som lyckas med falska anmälningar
90-95% äv alla som anmäler en våldtäkt misslyckas.
Citera
2026-07-03, 19:14
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug69
Med andra ord så saknar du rimliga argument för dina bisarra ideer.

Nej du har fått mina argument flera gånger om men du drabbas av kognitiv dissonans och hoppar tillbaka till ruta ett istället för att acceptera att jag tänkt några steg längre än dig.
Citera
2026-07-03, 19:22
Medlem
Citat:
Nej du har fått mina argument flera gånger om men du drabbas av kognitiv dissonans och hoppar tillbaka till ruta ett istället för att acceptera att jag tänkt några steg längre än dig.

Nu ägnar du åt projektion igen.

Du har inte kommit med några argument. Bara ytterst bisarra "exempel".

Du får nog tänka några varv till, vem vet plötsligt kanske du kommer till insikt. Även blinda höns hittar ett korn då och då.
Citera
2026-07-03, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Nej det räcker inte ditt fucktard eftersom det bara är för kvinnan att hitta på en historia för polisen och en vän så är mannen körd

Lilla vännen, är du igång igen och vevar myten om och om igen. Nu har du rapat upp samma läte i mer än ett halvår. Dock har du lika länge visa ett enda belägg för dina vanföreställningar.
Citera
2026-07-03, 19:53
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ja. Folk ligger hela tiden utan att bli anklagade för våldtäkt.

Skulle du själv gå genom ett minfält om du visste att det "bara" var 5 % risk att du trampade på en mina? Omkring 10 % av unga kvinnor lider av någon form av allvarlig psykisk störning som gör henne illojal och opålitlig. Som man kan du sällan se på utsidan vem det är. Kyssarna och de kärlekskuttret kan vilken sekund som helst vändas till ett helvete - där mannen har staten och myndigheterna emot sig. Insatsen är hela ditt liv på spelbordet. Med risk för fängelse och ekonomisk ruin, skulle du chansa? Det är det som är inramningen till min TS.

Det ser väldigt mörkt ut för parbildande och barnafödande i Sverige. Det är inte värt det, vilket bevisas genom en enkel och rationell riskkalkyl.
Senast redigerad av WordWarrior 2026-07-03 kl. 19:58.
Citera
2026-07-03, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Skulle du själv gå genom ett minfält om du visste att det "bara" var 5 % risk att du trampade på en mina? Omkring 10 % av unga kvinnor lider av någon form av allvarlig psykisk störning som gör henne illojal och opålitlig. Som man kan du sällan se på utsidan vem det är. Kyssarna och de kärlekskuttret kan vilken sekund som helst vändas till ett helvete - där mannen har staten och myndigheterna emot sig. Insatsen är hela ditt liv på spelbordet. Med risk för fängelse och ekonomisk ruin, skulle du chansa? Det är det som är inramningen till min TS.

Det ser väldigt mörkt ut för parbildande och barnafödande i Sverige. Det är inte värt det, vilket bevisas genom en enkel och rationell riskkalkyl.

I sånt fall så är det väl runt 40% av män som lider av nån form av allvarlig psykiskt störning som gör dem "illojala och opålitliga".

Läste precis nyhet på DN om att man just nu har över 270 namn som man kan koppla till ett globalt internetforum där män sitter och lägger upp tips på hur man ska droga och våldta kvinnor.

https://www.dn.se/varlden/57-gripna-i-stort-valdtaktsnatverk/
https://edition.cnn.com/2026/07/03/europe/online-drug-rape-investigations-intl-hnk
Senast redigerad av Merapi 2026-07-03 kl. 20:35.
Citera
2026-07-03, 20:12
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Nu ägnar du åt projektion igen.

Du har inte kommit med några argument. Bara ytterst bisarra "exempel".

Du får nog tänka några varv till, vem vet plötsligt kanske du kommer till insikt. Även blinda höns hittar ett korn då och då.

Har du någon fråga? Jag har svarat på allt hittills.

Eller känner du dig redo att svara på mina frågor nu?
Citera
2026-07-03, 21:20
Medlem
Citat:
Har du någon fråga? Jag har svarat på allt hittills.

Eller känner du dig redo att svara på mina frågor nu?

Ickesvar är inga svar.

Du har inte svarat på om du ens begriper begreppet bortom rimligt tvivel.

Du har även i princip sagt att våldtäkt bör vara riskfritt för förövaren att begå våldtäkt då enligt dig ingen bevisning räcker för fällande dom.

Du påstår att dagens lagstiftning inte är bra, men på frågan hur du anser lagen bör vara utformad vägrar du svara.

Vidare hävdar du att det alltid är brottsoffrets fel att de utsätts för brott.

Så jo du har massor att svara på. Tills dess är dina infantila "exempel" mest slöseri med ord.
Citera
2026-07-03, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
I sånt fall så är det väl runt 40% av män som lider av nån form av allvarlig psykiskt störning som gör dem "illojala och opålitliga".

Läste precis nyhet på DN om att man just nu har över 270 namn som man kan koppla till ett globalt internetforum där män sitter och lägger upp tips på hur man ska droga och våldta kvinnor.

https://www.dn.se/varlden/57-gripna-i-stort-valdtaktsnatverk/
https://edition.cnn.com/2026/07/03/europe/online-drug-rape-investigations-intl-hnk

Ordkrigaren är nog mest butter för att han inte klarar av att träffa kvinnor.
Citera
2026-07-03, 21:32
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ickesvar är inga svar.

Du har inte svarat på om du ens begriper begreppet bortom rimligt tvivel.

Du har även i princip sagt att våldtäkt bör vara riskfritt för förövaren att begå våldtäkt då enligt dig ingen bevisning räcker för fällande dom.

Du påstår att dagens lagstiftning inte är bra, men på frågan hur du anser lagen bör vara utformad vägrar du svara.

Vidare hävdar du att det alltid är brottsoffrets fel att de utsätts för brott.

Så jo du har massor att svara på. Tills dess är dina infantila "exempel" mest slöseri med ord.

Är du senil? Jag har svarat på alla dessa frågor, du vägrar bara att acceptera mina svar, här kommer de igen:

Ja, jag begriper begreppet bortom rimligt tvivel.

Ja, våldtäkt enligt samtyckeslagen bör vara riskfritt eftersom ingen bevisning annat än ett erkännande räcker för att bevisa skuld bortom rimligt tvivel.

Lagen bör vara som den var innan samtyckeslagen infördes.

Ja, det är alltid brottsoffrets fel att de utsätts för brott.

Kan du nu svara på min fråga om du tycker en kvinna som går på fest hos afghanska flyktingföreningen och går därifrån ensam mitt i natten iklädd underkläder bär något eget ansvar om hon råkar illa ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in